4 Ekim 2010 Pazartesi

yaz geri dön

Kışı sevmiyorum, tahammül edemiyorum soğuğa
yazı çok özledim şimdiden:( 2 gündür inanılmaz soğuk
kat kat giyinmekten nefret ediyorum... Ama kestaneye bayılıyorum:)
Dışarıda dondurucu soğukta yağmur kirmiklerimi ıslatmaya o kadar hevesliyken
ona camın diğer tarafından göz kırpıp tv nin öünündeki koltuğa yayılıp elimde
bir kase patlamış mısırla film izlemeye bayılıyorum ama:)
Sahii şimdi temmuz ortası olsa bi ege kıyısında olsamm mesela
ve Mazhar Alanson söyle Tam ortasındayım...
Tatlı bi meltem savursa saçlarımı Çıplak ayaklarımı soksam denize,
Ay'a takılı kalsa bişiler yine Geçmişte kalan birine özlem duysam böyle buram buram
sahii özlesek mi dersin o'nu yazı sahilleri...

2 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

hayır nil özlemedim ben gelemez o yapış yapış sıcak yaz üzerini sıkıca giy battaniyenin de altına gir ohhh mis.

gelirsem pataklarım heee yok yaz filan :PP

ela gözlü virüs dedi ki...

seni mi kırcam ee gelmesin barii:) ehe