16 Ekim 2010 Cumartesi

kahve bahane asılmak şahanee ehe:)

Biz şahsen yani bizzat biz
evet evet ulan biz patroncuğum x hanımla cidden
karşılıklı törkiş kayfe (Türk Kahvesi)içmeye cidden baylıyoruz.
Hele keyfi yerinde olursa arada iki yalan sallıyo bana çok mutlu oluyom o zaman işte.
Hani bugün cumartesi ya işler de böyle harıl harıl değil hanii
hadi birer kahve içelim keyif ayaplım dedik.AAA o da ne kahve bitmişşş olamazzz:(
Asistan kızda yok bugün aksi gibi.Neyse ben gider marketen kahve alırım dedim.Gittik markete Kahveyi alıp kasaya ulaştım.Kasiyer bana sırıtık ve azbucuk(nah azbucuk)
çapkın bakışla nescafelerimizde indirim var küçük hanım dedi. önce böyle bi bakakaldım.Gözler hala bende yalnız. Para uzatıyom almıyo yavşak.Sonra nescafe mi
aaa o ne ki dedim:) nasıl bilmezsiniz küçük hanım dedi. Valla biz öyle nescafe falan takılmıyoruz şahsen bizzat bilmem ve de içmem dedim.Ver ulan türk kahve mi dedim çıktım.Nası yaa filan diye geveledi mal
bense suratımla bi gülümsemeyle cıktım marketten:)
Ve kahvemi yudumlarken gülümsemem devam etti
İyi hafta sonları millet çok öptüm lan valla:)

Hiç yorum yok: