13 Eylül 2010 Pazartesi

ooo ne güselll bayramdı giden:)



Çocukluğumdan beri ilk kez bu kadar güzel bayram geçirdim desem yeridir.
Özümle buluşmak öyle iyi geldi ki bana.Şehrin yozlaşmışş yoran gürültüsünden uzakta.Dedemin çocukluğunun geçtiği topraklarda olmak ve canımın bizler için ilerde torunlarım yer diye diktiği o nefis meyva bahçelerinin içinde dolaşmak topraktaki kekik kokusunu buram buram içine çekmek.Ne güzel di yarabbi.Yol kenarında bi pınar başında o tertemiz berrak yumuşacık tatlı suyu içmek aman tanrım tüm hayatımı oraya adayabilirdim.
Bahceden tazecik domestes ve biber toplayıp sabaha melemen yapmak :) tanımadığın herkesin sana sıcak ve samimice hoşgeldin demesi ve bayramını kutlaması.
Veee bu gidişin asıl önemli kısmı belkide Yakınlarımızın mezarlarını ziyaret etmek.Onları yine çok özeledik.Boğazımıza bişeyler düğümlendi yine... daha fazla konuşamıyorum bu cümleden sonra.
Herkesin geçmiş bayramını kutluyorum.
Bloga yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz canlarım:))

2 yorum:

Noni dedi ki...

Bu ayki çekilişte kazanan sen oldun ela gözlü virüs, tebrik ediyorum :)

ela gözlü virüs dedi ki...

oyyy yuppiii:)