29 Temmuz 2010 Perşembe

Anlam_dır_ma!!



Ansızın duruyorum birden, tıkırtılar kesildiğinde
çakıl taşları takılıyor ellerime...
O günden sonra sadece bi taş değildi cebimize koydukarımız.
Gülümsedim, gülümsedin

O taşlardan daha fazlasını koymuştuk oysa cebimize.
aldık,paylaştık:) evlat edindik kumsala düşen kırık hayalleri.
sevdik onları ''biz''!..
Bendekiler hala elimde, sendekiler nerde bilmiyoorum!!
sahiii nereye fırlattın onları...

22 Temmuz 2010 Perşembe

değişiyor

Suretler değişiyor ben değişiyorum
Duyduğum her yalan cümle biraz daha uzağa savuruyor beni.
yokluğunun telaşına düştüm.
Gel bekliyorum!!!

vee...
Üzülme der Mevlana... ve devam eder...''Kaybetiğin herşey başka bir suretle geri döner''

19 Temmuz 2010 Pazartesi

son zamanlarda ben


* Tüm maaşımı 2 günde bitirdim ilerleyen günlerde sürünen yine ben olsam da ohhh sefam olsun
* Pandayla bu hafta sonunda bize 45 km uzaklıkta bi cennete kaçtık bitiriş biraz alalacele olsa da değdi herşeye
*Düğünlerden gına geldi eve hiç olmazsa günde en 5 davetiye geliyooo yeter lan sıççam bacağınıza bu durun hele aaaaa

*Malum sıcaklar!!1 su kuşu oldum anacıım ben bir daha ki ay gecelek su faturasını cidden merak etmekteyim:)

*Pandayla aramız bi hayli kötüyken, hani ben eskiye sardım ya hani oda bana (senden habersiz işler ceviriyorum heee öle yaa)
yok anacımm bıraktım sarma işini.Ne demiş Sezen Aksu akar suda iki kere yıkanılmazz:)

*Bi de abimle küsüs o şırpıntı nedüübelirsiz çırpı bacaklı sevgilisini öldürcem şıllıkk.

*Annemi seviyorumm:) Sizde aval aval bakmayın anneciğinize bi çiçekk alın bu ne için derse benim annem olduğun için deyin.Yan etkileri harika oluyorrr:)
saygılarr
öpücükledimmm hepiciğinizi

13 Temmuz 2010 Salı

püfittt yok oldu


''Öyle bir sihirbazdın ki,
Beni bile kaybettin...''

Cemal Süreyya

10 Temmuz 2010 Cumartesi

sadeleşiyorum!!


Eskiden çok eskiden ben her yıkımda
kalabalıklaşırdım.İçimdeki enkazı görmeye tahamülsüzlüğümdü belki bu
ama bugün kendimle konuştukça, içimden geçen kelimelere anlamlar yükleyebiliyorum.
Ne çok zorlanıyordum oysa
ahh oysa ben
ne çok Korkardım ben'den
Bugün içindeki o kızı seviyorum
Şimdi müsadenle içimden geçen o şarkıya eşlik etmek istiyorum...