17 Mayıs 2010 Pazartesi

korkunçç!

Bugün mutfağımızda annemle oturmuş kahvaltı yaparken korkunç bi olaya şahit oldum (olduk).Bir yılan bahçenin ortasında delice kıvrak hareklerle ilerlerken küçük kurbağa yavrucağını kovalıyordu.Böyle bir olaya ilk kez şahit olan ben ve annem cidden elimiz ayağımız bağlanmış cığlık atarken bulduk kendimizi.Daha fazla bakamadım ben açıkcası.Kurbağanın kaderine üzüldüm, yılanın vahşiliğine kızdım.En önemlisi tek katlı müstakil evciğezimizde artık korkudan çam açamıyoruz 3 yıldır bu evde yaşıyoruz ama ilk kez böyle bir olaya şahit olmak cidden ürküttü bizi.Sanırım sileklik siparişi vericek babam.Ben bağlı bahçeli mis gibi oh cennet biyerde yaşıyoruz derken doğanın acımasız yüzünü de görüyor insan böylelikle.Daha ne diyim uleynn korkuyorummmmmm!!!

1 yorum:

öykü dedi ki...

Valla ben de olsam ben de korkardım:)