19 Mayıs 2010 Çarşamba

''çilek'' dudaklarına yapışıp kalıcam:)


Bugünlerde deli gibi çilek yiyorum söylemesi ayıp:)
Karga tee bokunu yemeden dalıyorum bizim bostana daha toplarken dayanamayıp kumlu mumlu demeyip hoop indiyorum mideye.Sonuç nefis tat ve sonrasında dişlerimde gıcırdayan toprak tadı:) tamam tamam iğrençimm farkındayım söylemeseniz olmaz zaten eheheh
öhüm efenim fırsat buldukca mevsimin bu nadide meyvesini yiyiniz zira çok faydası varmış efenim ben demiyorum uzmanlar diyor!
faydasız olsa hoş gene yerim ya ne nefis bişidir o ya
biliyorum biliyorum ağzınızın suyu aktı demi.Hadi toplayın salyalarınızı
manava pazara dalın kendinize 1 kg kadar bi çilek zivafeti çekin.
Ama sakın benim bostana dalmayın valla tüfekle bekliyorum.
Gözüm gibi kolluyorum çilekleri mahallenin afacanları dalıyo arada başında bekliyorum.
5 oldu yeter falan diye eheheheh
ayy ne aç gözlüyüm.Şaka şaka kişi başı 5 çileğe kadar müsade ediyorum.Göz hakkı sonuçta.
Görende kıtlıktan çıkmış ömründe çilek neyim yememiş sanıcak.
tamam tamam sustum :)Çilek tadında günleriniz olsun işallah
afiyetle sıhhatle efenim
muah muahhh

1 yorum:

SonKralice dedi ki...

benim alerjim var cileklere :(

ama istersen beraber kiraz yiyelim :P