2 Mayıs 2010 Pazar

berbat günler vol:2 sahi biz neydik


Günlerdir süren kavgalar
ve artık paramparça elime tutuşturulan kalbim.
Dilimde anlatmak istediklerim.
Ruhumdan taşan o deli öfke, hepsi bende
benimle ..
Yorgunum, zihnim telaşlı, panikte,kalbim daha bir ağırdan alıyor herşeyi yine de
hiç acelesi yok kapıyı çekmeye.

Sular durulunca sahi biz kimdik
senle diyorum
ve sonra biz neydik vs. uzuyor gidiyor sorularım
daha hiçbirine cevap alabilmiş yada bulabilmiş değilim.
Binlerce veda cümlesi kurdum, çoğunu kalbime nini söyler gibi söyledim azını söyleyemedim.
Hep bir şans daha hep bir şans dahaaaa anladım kendime
işkencem! Ben ona değil ruhuma vuruyorum çivileri.

Çaresiz değilim elbet lakin gitmekte kalmakta çok delice
çoğuna göre akıl işi değil.
Duygu ordularıMla koca bi savaş şimdi.

Şuan o orduyu yönetmeye hazır değilim!

2 yorum:

ZK dedi ki...

Hazır hissettiğinde kendini,
savaşmaya başla!
Gerçi ani olur, bu tür savaşlar,
bi' bakmışsın,
hazır hissetmeden kendini,
başlamışsın savaşmaya!
Bir silahın bile yok elinde
sadece

_____''kalbin'' var,,,

ßak dinle!

Ne diyor ;

Güçlü ol!!

ela gözlü virüs dedi ki...

Ne kadar bu acıyı geçmişten biyerden sana tanıdık gelirse gelsin.Hep aaynı hızla acıyor kalbin ZK'em teşekkür ederim.