23 Nisan 2010 Cuma

Bakkaldan bisküvi almaya benzemiyor bu iş

Gecen Gün bahsettiğim abant kaçamağı yattı.Panda altımdan girdi üstümden
çıktı beni yanına getirmeyi başardı.Soluğu Ankara'da aldım.Ama işler pek iyi
gitmiyor.O sevgi dolu adam gitmiş duygusuz düşüncesiz
pabuç kadar dilli bi herif gelmiş sanki yerine.Bunu söylemek için
bir çok gerekçem var elbette.O kadar çok ki neresinden başlasam
cümlelerin sonu gelmiycek sanki;bir yılı devirmeye hazırlanırken
sanırım o acı sona yaklaştık.Artık şundan eminim evlenmek istediğim adam bu değil.
Öyleyse zaman kaybetmeye değer mi diye soruyorum kendime...
Soruların içinde batıp batıp çıkıyorum.Yeniden yeni bişeye başlama düşüncesine
yeni bi kişiye tahammül edebilme yada kendini kanıtlamaya çalışmaya oda olmadı onu tanımaya bile tahammülüm yok.
Ne çok zaman kaybım var şu hayatta yaş ilerledikçe insan daha iyi anlıyor.
Ne istediğini yada ne aradığını Deniyor deniyor.Bakkaldan bisküvi almaya benzemiyor bu iş,İçindekiler bölümünü okumak için baya zaman kaybetmen gerekiyor.
Ben hep denemeyle başladım hep tüme varım olayını kullandım sanırım aşkta yada ilişkilerimde.Sonradan yavaş yavaş değer kıymet insa ettim ben.Karşımdaki ise
ilk etapta beni hep bi kralice, prenses edasıyla karşıladık.
Ben değer verdikçe değer kaybettim arkadaş!!!
FARK ettim HATALISI benim bu kötü gidişin.
Şuan zaman ne getirecek bilmiyorum.Çanların sesini duyar gibiyim
kulağımda bi uğuldama rüyalarım katmançorman abuk sabuk
kabuslarımla boğuşuyorum.Sanırım ilahi güç beni uyarıyor.
Artçıları yaşarken.Kendimi o geçmişte yaşadığım o lanet terk edilme hissine hazırlıyorum.
Taviz verme niyetinde değilim.
Ağlamak bile istemiyorum.Bana aldığı şeyleri yada hatırlarımızı nasıl postalarımın bile derdine düştüm düşün artık.
nO ACIIII
nO ACIIII!!!!
sESİni duymadan 1 saat bile geçiremeyen adam günlerce aramıyormuş bile!!!
Sen arasan açmıyormuş bile!!!
Sonrası binlerce yalan!!!
Şuan bildiğim tek şey artık sana inanmadığım
ister inan ister inanma!!!
Hoşçakal demek için sabırsızlanıyorum...

2 yorum:

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

böyle bunlar diye genelleme yapmak istemiyorum ama öyleler yaa :r

ela gözlü virüs dedi ki...

topuna kiprit çakmak istiyorum yeter ya yeter