16 Nisan 2010 Cuma

şakar

Bugün bi sakarım bi sakarım
evdeki eşyalar ve en önemlisi
hayatım için endişeliyim!
Anneme göre nazarmışş pehhhh...Salı gününü iple çekiyorum
pandam gelioo Abanta gitcez bi aksilik çıkmazsa
ama evden daha izin koparabilmiş değilim.
Yalan söyleceğim mecbur affet anne ama öyle
Bu iki günlük kaçamak bana çok iyi gelecek eminim...
Şimdiden suratımda bi gülümseme salak salak gülümsüyorum.
Uzun bi ayrılık sonrası tekrar aşkıma kavuşmak hissi çok mutlu ediyo beni
ohh bahar da geldiii
Göl kenarında iki kumru görürseniz o biziz anacııım
umarım herşey yolunda gider.Ve ben bu 2 gün süre zarfında
olumsuz hiçbişey düşünmek istemiyorum.
Çok yoruldum hırpalandım zira son zamalarda
neysemmm millet iyi hafta sonları
ananıza babanıza selam eder
gözlerinizden öpücüklerim lan:))

dibinin notu:ŞAKAR değil DELÜÜ SAKAR eheh

Hiç yorum yok: