12 Nisan 2010 Pazartesi

kötülük

Kötülük; bir dosta yardım diye uzatılan elin
çatırt diye açımadan kırılır, üzülür, canı yanar diye düşünülmeden
atılan sert bir taşmış eline oysa.
Eline atılan taş yüreğine de değer diye düşünülmemiş oysa
şuan tek kurabildiğim cümle hayır bu sen değilsin yada bu sendin dostum
ben seni göremedim:(

Bensiz yıllarında yine de başarılar...
Şimdi çok işim var adını tüm hatıralarımdan ve
tüm gülümseyen fotolarımızdan silmem gerek nankör dostum
yine de sevgiyle kal...

2 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

sende mi nil ! zati berbat durumdayım herkes mi kötü hisseder ya noluyo hepimize :(

ela gözlü virüs dedi ki...

ben uzun süre daha iyi olurum gibi düşünemiyorum kendimi.
yediğim bu tokat beni daha da güçlendirsin diye
bekliyorum:(
ama bi gün işe yaracak biliyorum
şuan sadece susuyorum