3 Nisan 2010 Cumartesi

ama olsun

Bilemiyorum!!
Bir cumleye bilemiyorum diye baslıyosan zaten o cümleden hayır gelmez arkadas,
hemen terk et o sayfayı bosver!!!
Elım de yıne kaybettıklerımle yasıyorum, olsun alşısıyorum
kaybetmeyı kabullenebılmek bıle güzel, evet bundan zevk alıyorum.
Düsünmüyorum aklıma düsünce hemen zihnimden def ediyorum
canımı yakanları...
hep ne zaman tıkansam ''ama olsun '' cumlesını soyluyorum kendıme...
kaybetmeyı kabul edıyorum.
Sorgu yok bı cevab bulma cabam yok.
hayır bu pes etme degıl bu
oluruna bırakma...
yada baska bısey umut etme zamanı sımdı...

3 yorum:

ZK dedi ki...

Heyyy sennnnn !
Ne oluyor sana? Unutma kendini..
Bir an önce kendine gel,
kendi kendini yeme . .
Ezcümle
akışına bırak ulan
hayat bu! :)
(O 'ulan' işin komik tarafı!:)
Nankörlüklere alışmalısın nil'im...
Bitme!

(Sevgimle)

ela gözlü virüs dedi ki...

hereşeye bağıklık kazanıyor insan
ZK em artık acıtmıyor,acıtamıyorlar...

ZK dedi ki...

Biliyorum ela gözlü virüsüm benim!:)

Acıtamazlar, başka bi'şey umut
et,,me zamanı şimdi...

Umut et! mek güzel ;)