26 Nisan 2010 Pazartesi

berbat günler vol:1 bana dedi ki

Geçmişten bi adam bana dediki seni hiç çözemedim,
bende sakın çözme dedim!!!!
SIKILIRSIN BENDEN...

23 Nisan 2010 Cuma

Bakkaldan bisküvi almaya benzemiyor bu iş

Gecen Gün bahsettiğim abant kaçamağı yattı.Panda altımdan girdi üstümden
çıktı beni yanına getirmeyi başardı.Soluğu Ankara'da aldım.Ama işler pek iyi
gitmiyor.O sevgi dolu adam gitmiş duygusuz düşüncesiz
pabuç kadar dilli bi herif gelmiş sanki yerine.Bunu söylemek için
bir çok gerekçem var elbette.O kadar çok ki neresinden başlasam
cümlelerin sonu gelmiycek sanki;bir yılı devirmeye hazırlanırken
sanırım o acı sona yaklaştık.Artık şundan eminim evlenmek istediğim adam bu değil.
Öyleyse zaman kaybetmeye değer mi diye soruyorum kendime...
Soruların içinde batıp batıp çıkıyorum.Yeniden yeni bişeye başlama düşüncesine
yeni bi kişiye tahammül edebilme yada kendini kanıtlamaya çalışmaya oda olmadı onu tanımaya bile tahammülüm yok.
Ne çok zaman kaybım var şu hayatta yaş ilerledikçe insan daha iyi anlıyor.
Ne istediğini yada ne aradığını Deniyor deniyor.Bakkaldan bisküvi almaya benzemiyor bu iş,İçindekiler bölümünü okumak için baya zaman kaybetmen gerekiyor.
Ben hep denemeyle başladım hep tüme varım olayını kullandım sanırım aşkta yada ilişkilerimde.Sonradan yavaş yavaş değer kıymet insa ettim ben.Karşımdaki ise
ilk etapta beni hep bi kralice, prenses edasıyla karşıladık.
Ben değer verdikçe değer kaybettim arkadaş!!!
FARK ettim HATALISI benim bu kötü gidişin.
Şuan zaman ne getirecek bilmiyorum.Çanların sesini duyar gibiyim
kulağımda bi uğuldama rüyalarım katmançorman abuk sabuk
kabuslarımla boğuşuyorum.Sanırım ilahi güç beni uyarıyor.
Artçıları yaşarken.Kendimi o geçmişte yaşadığım o lanet terk edilme hissine hazırlıyorum.
Taviz verme niyetinde değilim.
Ağlamak bile istemiyorum.Bana aldığı şeyleri yada hatırlarımızı nasıl postalarımın bile derdine düştüm düşün artık.
nO ACIIII
nO ACIIII!!!!
sESİni duymadan 1 saat bile geçiremeyen adam günlerce aramıyormuş bile!!!
Sen arasan açmıyormuş bile!!!
Sonrası binlerce yalan!!!
Şuan bildiğim tek şey artık sana inanmadığım
ister inan ister inanma!!!
Hoşçakal demek için sabırsızlanıyorum...

16 Nisan 2010 Cuma

şakar

Bugün bi sakarım bi sakarım
evdeki eşyalar ve en önemlisi
hayatım için endişeliyim!
Anneme göre nazarmışş pehhhh...Salı gününü iple çekiyorum
pandam gelioo Abanta gitcez bi aksilik çıkmazsa
ama evden daha izin koparabilmiş değilim.
Yalan söyleceğim mecbur affet anne ama öyle
Bu iki günlük kaçamak bana çok iyi gelecek eminim...
Şimdiden suratımda bi gülümseme salak salak gülümsüyorum.
Uzun bi ayrılık sonrası tekrar aşkıma kavuşmak hissi çok mutlu ediyo beni
ohh bahar da geldiii
Göl kenarında iki kumru görürseniz o biziz anacııım
umarım herşey yolunda gider.Ve ben bu 2 gün süre zarfında
olumsuz hiçbişey düşünmek istemiyorum.
Çok yoruldum hırpalandım zira son zamalarda
neysemmm millet iyi hafta sonları
ananıza babanıza selam eder
gözlerinizden öpücüklerim lan:))

dibinin notu:ŞAKAR değil DELÜÜ SAKAR eheh

12 Nisan 2010 Pazartesi

kötülük

Kötülük; bir dosta yardım diye uzatılan elin
çatırt diye açımadan kırılır, üzülür, canı yanar diye düşünülmeden
atılan sert bir taşmış eline oysa.
Eline atılan taş yüreğine de değer diye düşünülmemiş oysa
şuan tek kurabildiğim cümle hayır bu sen değilsin yada bu sendin dostum
ben seni göremedim:(

Bensiz yıllarında yine de başarılar...
Şimdi çok işim var adını tüm hatıralarımdan ve
tüm gülümseyen fotolarımızdan silmem gerek nankör dostum
yine de sevgiyle kal...

3 Nisan 2010 Cumartesi

ama olsun

Bilemiyorum!!
Bir cumleye bilemiyorum diye baslıyosan zaten o cümleden hayır gelmez arkadas,
hemen terk et o sayfayı bosver!!!
Elım de yıne kaybettıklerımle yasıyorum, olsun alşısıyorum
kaybetmeyı kabullenebılmek bıle güzel, evet bundan zevk alıyorum.
Düsünmüyorum aklıma düsünce hemen zihnimden def ediyorum
canımı yakanları...
hep ne zaman tıkansam ''ama olsun '' cumlesını soyluyorum kendıme...
kaybetmeyı kabul edıyorum.
Sorgu yok bı cevab bulma cabam yok.
hayır bu pes etme degıl bu
oluruna bırakma...
yada baska bısey umut etme zamanı sımdı...