3 Mart 2010 Çarşamba

hır hırrrrrrrr


Bu geliş hayra elemat değil bilesin bilok efendi.

Hırrrr hırrr

evet bu aralar kuyruğunu dikmiş köpek gibi hırlayacak yer arıyorum.

Bi asabiyet bi sinir bi hır gürdür gidiyor bu aralar .Bütün negatif iyonları etrafımda hissediyorum nan

olacak şey diğil. Bir küsmüşlük bir hayattan bezmişlik.

Reset atıp silmek istiyorum zihnimi

hayatımı zorlaştıran herşeyi yok etmek istiyorum.

Yetmedi!! az kalsın canını da bi zahmet cıkarıver demek isteyenleri hele

kötek kötekte atmak at gibi tepmek, köpek gibi ısırmak, kedi gibi tırmıklamak istiyorum.

Aksine istemekten ziyade uygun zamanını da kollamıyor değilim.

Yaşamaktan zevk almıyorum.Pandayla bir barışık bir dargın devam ediyor.

Herife bi süre görüşmeyelim diyorum.

Peki tamam diyor.

Sabahına günaydın canım owww yeeee

diye sırıtık bi suratla karşıma cıkıyooo

(Dün akşam gıcına bi tekme attım bebeğim farkındamısın)

Ama yok yüzsüzlük diz boyu.Acıkca çok kırgınım şimdilik bu tekme vakasının neden gerçekleştiğini

anlatmak istemiyorum zira hala hazmedebilmiş değilim.

Malumunuz bilok bey;

(len sende top oldun çıktın başıma he

bi bilok bey bi bilok hanımm

adam ol lan adam.)

Panda bey 2 gündür dişçi dişçi gezip

dişlerini düzelttirmekle meşgul.Her diş çekildiğinde

ki bilirisiniz bu süreç eğer sorun büyükse tedavi de uzadık ça uzar

heh işte bizimkide her dişi çekildiğinde bi fotosunu atıo bana

sırıtık dişlek bi surat kocaman yanaklar ve kel bi kafa

alll aşkım gülersin

lan şebelek çirkinsin işte.

Bu çirkinliğinle beni beğenmiyon yaaa

o ağzındaki bütün düşleri un ufak etmiyorum nan biliyon mu.

Bugündür ses seda yok iş için şehir dışında paşa hazretleri,

face kullanmıyorum onun yüzünden ona da yasssak bana da göyaa

bugün bi bakıyorum abiciğim

adam face deeee oooo bilmem kaç dönüm arazi bilem yapıp

at sığır işine girip bide kaçak et ticaretine başlamış.

ohhh misss

delirmiş durumdayım.Şuan için sakin gözükmekteyim.

Lakin esabımı aktif edip onuda arkadaş listemden şutlayıverdim.

Bundan sonra böle paşam işine gelirse.

Tahammülüm yok kimselere....

içini dışına çıkaran

ela gözlü virüs eyii günler diler....




6 yorum:

Bekriya dedi ki...

:)) pek bi tanıdık geldi bana bunlar :)

ela gözlü virüs dedi ki...

:)) aynı yolun yolcusuyuz bekrişim :))

Bekriya dedi ki...

bence de :)

LuCiFerR dedi ki...

amanınnn neler oluyor böyleeee :D

LuCiFerR dedi ki...

hasssssssss kelime doğrulaman bana MOTOR dediiii buarada çok alındım :D

ela gözlü virüs dedi ki...

hadi yaa derbüyesüzzz:)))
hoşgeldin bebeeeğemm