12 Mart 2010 Cuma

bugün içimde bi resital var


Bahar dan mıdır bilinmez
İçimde otlar böcekler ucuşuyooo bugün benim.(hayır maaşıma zam almadım, sevgilim bugün seni çoookkk amaa çokk seviyorum da demedi olağanüstü bir hal söz konusu değil yani)
Boğazım da bi senfoni orkestrası kurulmuş daaaa Şarkılar dilime mırıltı olmuş sanki...
Azz daha yüksek sesli mırıldan diyeee
yükleniyor iç ruh :))
hani elime bi mikrofon geçirsem
tozu dumana katacak gibiyim.
Eskide radyo da yayın yaparken.
müziği son ses verip bağıra çağıra şarkı sölerdim.Önümdeki yayın mikseri değildi de bi uçak kabiniydi sanki. Önümdeki bir çok düğme bana boyun eğmiş ekrandaki bi şarkı bana yazılmış gibi gelirdi. Kaptan bendin
o koltukta oturmuyordum, ucuyordum bennn.Kızsam da haykırıyordum bazen... şarkılardan derleme o vesileyle
kızdığım birilerine laf sokuşturuyordum. ne ayıpp değil mi:)))
Ruh halim neyse değişiyodu şarkılarım...
Ama ben heppp hızlı ritimlerin insanıydımm ünüm böyleydi...
Özlemedim
sadece bugün eski günlerden bigünde olmak istedim
sadece istedim. 1 saat bile yeter içimdeki bu ritmi gülüp oynatmaya:))
sevgiyle efemmmm
yazı dibinin notu:
lucifer benim bu bişey bişey sana ''motor'' demiş ya
kırdım ağzını burnunu bundan sonra
prenses diyecek cicik diyecek
bloggerlara ağğ örmeyecek:))

4 yorum:

Bekriya dedi ki...

bugün nası bedbaht, çirkin, bakımsız hissediyorum anlatamam. benim yerime de resitallen :)

bi de şu yorum sonrası kelime doğrulamayı kaldır yoksa ben sayfayı kökten kaldırıcam tedavülden.

açıktan tehtit ettim farkettiysen :) bitsin bugün :(

ela gözlü virüs dedi ki...

obowwww bir miyaww kükredi:)))
baş üstüne efemmm
( o ayar nerden yapılıoodu yaaa) :(

LuCiFerR dedi ki...

eheueheue iyiii Etmıssınn yavrum tabi yaa prenses desin can desim cacanım desin :P

Buarada İçimizde Kıprım Kıprım Kıpırdayan adete fışkırmak isteen o ŞEY neyse artıkk Beraber Çıkartalımmm :D

ela gözlü virüs dedi ki...

lucimm sensizz kıpraşmam:)))
bu arada dönmene ben çokk sevindirik oldum nedensee:))