23 Ocak 2010 Cumartesi

şeyy ??


Şey diye başlıyorum çünkü ne yazacağımı bende bilmiyorum.Başlık özürlü bi sacmalamaca olacağı konusunda hiç şüphen olmasın eyyyy bilokgııır kardeş.
Napıyonuz nan blogger alemi.Ne haltlar yiyonuz

uslu durun nan :)))

Bu hafta çok yoğun geçti.Ne zaman bişiyler yazmaya niyetlensem.Açtığım gibi kapamak zorunda kalıyorum biloku.

Sinir oluyom bu hafta kavramına
öhüm ne diyodum
Bende düşündüm de (ana düşünebiliyomuşum nan) haftanın günleri benim için ne
anlam ifade ediyor diye.
Böyle apudik gubidik bişi çıkacağı orta en iyi baz gazı git sen.

Pazartesi: Hafta pazartesi sendromu eşliğinde bi hayli gergin geçti. Biriken işler boğazladı beni.


Salı: Eh iştee 25 yıldır sevmem bu salıyı bi halta yaramıyor.Düşündüm de bu salı gününün benim için hiç bir anlamı yoggggg(nanik nanik)


Çarşamba: Çarşamba amcayı seviyom nan bilmiyorum ona karşı bi çekim alanım var.Yarın çarşamba dendiğinde içimi bi heyecan kaplıyo tarifsiz bi sevgi.Üstelik karşılıksız değerini bil çarşamba oyarım:)


Perşembe: Perşembe Çarşamın gözyaşlarının perişan sahibi perşembemi çarşambam kadar sevmesem de seni sevdim gitti nan (dil çıkaran smiley)

Veee!

Cuma: Cumartesi çalışanlar olarak bi anlam ifade etmiyo bana göre aslında. Bana sadece pazara

2 kala dedirttiyor sadece(bide müslümanların mübarek günü) saygıyla efemmm


Cumartesi: Bu hatuna çok kızgınım gitttimi gelmek bilmiyo ne oyalanıyon nan bütün hafta yoruldum , koşturdum deli gibi erken gelsen canın mı çıkar eşşek sıpası yıkıl karşımdan.

Cumartesi günü de dört gözle bekliyorum ama yarın pazar hissiyatırla sevemiyorum.

Pazar: Cumatresi Akşamın bol uykusuz kalınma, öğlen kakmaca öğle yemeği niyetine kahvaltı yapmaca.İki oda toplamayla akşam olmaca.pİRE kadar birişi pazar gıcık şey ya


neyse nan haftanın tüm günlerine kusmukladım didiom.

hadin galıveğğğ sağlıcaklan

öpcüklüyommm

muahhh

Hiç yorum yok: