15 Ocak 2010 Cuma

ödüllendim işte mutluyum bende


Sevgili bekrişime çoook teşekkürler. Beni bu değerli ödülüne layık gördüğü için.

(yağcılarda indir patron)

Ben hala link verme özürlü olduğumdan dolayı hala isminin üstüne link veremiyorum.

Burdaki insanların sıcaklığını cidden seviyorum. Son dönemde çok ihmal ediyorum yazmayı

farkındayım ama elimden geldiğimce izlediğim her biloğu okuyorum.

Yorum bırak(a)masam da pati izlerimi mutlaka dikkatli bakarsanız görebilirisiniz:))

Son dönemde okuduğum kadarıyla Bir çok bilok arkadaşımın yazıları çalınmış. Çok adice buluyorum ve şiddetle kınıyorum. Sonuçta belki alt tarafı yazı diye düşünenlerde var. Hatta bunu düşünenler yapar en çokta, ama sen bi insanın yazısını çalarken sadece bi yazı çalmıyorusun arkaşım.

O insanın hayatından bi parçada çalışıyosun.Yaşadığı bi duyguyu kendine mal ediyosun.Evet insanlar bazen aynı duygular içinde olmazmı olabilir! ama en azından hisserime tercüman diyip kaynak bildir. Bu nezaketten bir gönül alma ve onure etmektir. Ama sen adiliğin dozunu kaçırmışsın gördüğüm kadarıyla Ordan burdan arakladığın onca yazıyı bloguna koyup, gelen tebrik yorumlarına bile teşekkür ederim diyecek kadar adisin hemde.


Bir kaç yazısı çalınan arkadaşım niye yapılır ki böyle bişey diye

yorumlar kısmında tartışa dursun asıl amaç şu bence.

Kendini ifade etme özürlü insanlar açlığını ancak bu şekilde telefi edebilir.Ve ondan burdan başkalarının hayatlarından koparttığı cümleleri kendine biçip imzasını iliştiriverir köşeye.


Hayran toplamak en baştaki amaç vayyy be adama bak ne yazmış ama

vay beee ne süper tespit dedirttikmek amaç

Saçma sapan bi ego kurmanıdır aslında, sanal alemde dolanan sahte bi kişilikten öteye gidemeyeceği acık ve nettir.


Bi insanın yazısının çalınmaya değer olması aynı bi onur konusu aslında.

Vay be kendimi ifade etmede o kadar iyiyim ki demek ki kalemim güçlü de dedirttirebilir:)))

İyisiniz canlarım cidden valla bazen ben bile vay be kıza bak ne güzel yazmış

vayy anasını çok iyi ya dediğim çok fazla okuduğm bilok var. Elllerinize yüreğinize sağlık

durma yok yola devam biloggırrr alemi:))


Kendimi bu konuda ortaya bile koymuyorum valla

ben arada gelip zırvalayıp gidenlerdenim ama cidden kalemi güçlü arkadaşlarım adına böyle

bişeyin olmasından dolayı ben bile rahatsızım. Geçmiş olsun canlarım.

çemkirdim gittti

didiom ben muahhh:)


Hiç yorum yok: