3 Ocak 2010 Pazar

how howww ikibin on


Bilmediğiniz üzere perşemde gününden itibaren izinliydim.Patron raporlarımı teslim ettikten sonra pılımı pırtımı toplayıp gidebileceğimi ve ayrıca ayın elemanı olduğum için cumartesi de izinli olduğumu söyledi.Çok mutlu oldum üstelik sabahın köründe maaşımın tamamını da verdi. Günlerdir plan yapıyorduk zaten pandayla.Ben Ankara gitcektim sıcacık evimizde mum ışığında

pandamın aldığı şarabı içicektik. Belki gecenin ilerleyen dakikalarında mucuk mucuk olcaktık.

Günlerdir kurduk kurduk.

O gün geldi ben hediye bakıyım ay o gece ne giycem şu dükkan senin bu mağaza benim ayağımda 10 cm tapuklularla yılbaşı gecesine kadar bokumu çıkarmayı başardım. Zamanın nasıl geçtiğini fark edemedim saate baktığım da sadece 1 saatim kalmıştı.Ben haliyle kan ter içinde kalmış saçı başı dağıtmış vaziyetteyim.Eve gitsem saçbaşla uğraşsam imkanı yok yetişemem ev şehir merkezine uzak çünkü.Dedim kuaföre gideyim anam anababa günü belki de 5 tane kuaföre çıktım girdim.Tüm şehirde ne kadar kart karı varsa toplanmışlar abudik gubudik saçbaş yaptırıyolar çatır çatır yosmalar.Kuaförüme rica ettim yalvar yakar nil yapabileceğim bişey yok.Sırada çok müşterim var dedi.Boynum bukük döndüm kapıdan koştur koştur eve ayaklarım haşat eve gittim otobüse yarım saat var normal zamanda işe giderken 45 dakka da giden ben 15 dakika gibi bi sürede nasıl evden cıkıp dolmuş yakalabileceksem artık bir mücizeye ihtiyacım var allahım.

Neyse üstümü başıımı sanırım 2 dakikada bok gibi olan makyajımı 5 dakika da saclarımı düzleştirmeye vaktim kalmadığından topuz yapmaya 5 dakika falan ayırdım sanırım.Geriye kalan 1 dakikayı diş fırçalamaya ve son 2 dakikamı da ayakkabı giymeye harcadım velhasıl cıktım planladığım gibi 15 dk da atabildim kendimi yola.Dolmuş imkanı yok 5 dakkidan aşağı gelmez durağa sıçtın kızım nihahahahah :(

Sonra bizim oturduğumuz konutlara yakın bi köy var baktım köy arabası geçiyo

el ettim şoföre ıslanmış kedi yavrusu gibi beni alması için acıklı acıklı bakış salladım.

ALdı:)) dolmuş culardan biri görseydi eğer indirip şoförü bi güzel dövebilirlerdi ucuz atlatı atlattık :) Çünkü ona ait bi hatta yolcu almıyor.Bizim buralarda dayak yiyen şoför çok

böle belediyeye ait bi alandan yolcu alması yasak.Neyse atladım dolmuşa allahım dakikalarla yarışıyorum son 5 dakika pandanın hediyesi de kuzenin işyerinde kaldı terminale yetişebileceğim ama kuzene gidip hediyeyi alma fırsatım yok.Yolda kuzeni aradım yalvar yakar ne olur terminale yetiş dedim vaktim yok bla bla...

sağolasın yetişti ve tam otobüs hareket etmek üzereyken attım kendimi otobüse.Geç kalsam saat gece bire kadar olan seferlerin hepsi dolu.Sonuçta yılbaşı ama yılbaşı gesesi zaten birlikte olmak amaç.Koltuğa oturmak değil resmen yığılıdım. Yoldayım yuppi gidiyorum nefes mefese bi halde.

Panda aradı bindin mi diye evet pandacım dedim sana bi süprizim var dedi eee dedim

bu gece yalnız olmıycaz arkadaşlarımda bizimle olcaz bizide bekliolar nokta nokta biyerde yer ayırtmışlar orda olucaz dedi.

mırın kırınla peki dedim.Ama içim içimi yiyo sinirden ben bu kadar zahmeti senin o aptal arkadaşlarınla birlikte olayım diyemi çektim eşşek sıpası ki arkadşlarını cidden sevmiyorum

bi bokuma yaramazlar.

vARDIM PANDAMIN KOLLARINDAYIM:) eheheh

o direk yılbaşını geçireceğimiz yere gitmek istedi. Ben yorgunum üstümü değiştireceğim çok yorucu bi gün geçirdim dedim. Eve gittik tel üsütüne tel nerdesiniz öff yaa

hadi yaa gelin yaaa

daha iki koklaşamadan çıktık.

Gittik aptal saptal biyer lise talebelerinin takıldığı çiftlerin ayak üstü sevişgenlik sergilediği boktan biyerdi.

Üstelik ses sistemi de bozuktu Kulaklarımın hala duyabildiğine şaşıyorum.Aç karnına koca bi bira şişesini içtim karşımda aptal arkadaşları bana şirinlik yapıoo aaa nill hadi oyna aayyy suratsız sende.Bir tane yeni tatıştığım vardı ki suratıma resmen suratsız demişti elimdeki bira bardağını suratına geçirmemk için zor tuttum kendimi.GERİZEKALII!!!

sıkılmıştım sigara üstüne sigara yaktım üstüne bi de tekila içtim.

Kafa zummm ayağa kalksam başım anında yerdeyim.Pandamın yardımıyla bi ara ayağa kalktım

sanırım o dakka yılbaşına girdiğimiz andı.

Sonrasında sadece başımın dönmesinden dans edenlerin ayaklarını seyredebildim.

en sonunda gitmeye karar verdik bana kalsa 1 dakka durmazdım o ayrı ama ayıp olmasın vaziyetleri. Sahte sırıtmalarla vedalaştık onlardan benden nefret ediyorum.

veee artık evimizdeyiz. Burdan sonrası bana kalsın.

Güzeldi :))

aaaa ben sizin yeni yılcığınızı kutlamayı unutmuşum

mutlu yıllar blogger alemii ehehehhe
özlemişim sizi


2 yorum:

Bekriya dedi ki...

bu nası bir hız ayol atom karınca mısın :)

ela gözlü virüs dedi ki...

eheh sanırım öyleymişim bende yeni fark ettim:)