30 Aralık 2010 Perşembe

mutlu yıllar:)




mutlu mutlu yıllar blogger'lar
Çooookkk güzel bi yıl olsun hepimiz için
Mutluluk baş belanız,gerçek aşk her daim kalbinizde ve sağlıkla sevdiceklerinizle nice güzel yıllara....

3 Aralık 2010 Cuma

sabır

'' Şimdi gülüyorsun öylemi!
Bu sabır yıllarımı aldı...''

30 Kasım 2010 Salı

n'olur



''N'olur bişi deme,Bırak da senin yanında kendimi bişey sanayım sevgili...''

13 Kasım 2010 Cumartesi

mutlu bayramlar


Sevgiyle, neşeyle sıcacık bir bayram diliyorum sizlere
beni aramayın çookk uzaklardayım ehe:)

3 Kasım 2010 Çarşamba

ip değil halatla çekiyorum!!

Lütfen KURBAN BAYRAMI münasebetiyle gelecek tatilime sesleniyoru...
haaa uşağım haaa
naağaadar mesut olacağım sen geldiğinde:)
öpücükledim len sizi.
yavruşkalar(buda bana noni'den kaldı emi)

22 Ekim 2010 Cuma

hep arayacağım seni

Seni bulmaktan vazgeçmiycem
Ben vazgeçsem bile bigün bulacaksın beni çünkü
eminim .Buna umud bulası demiyorum.Çünkü bu umud değil!
Gidenler oldu benden, labirent gibi caddelerde vedaladım onları...
Çoğuna bi hoşçakal bile diyemedim.Kimine ise defalarca söyledim.
İçimde derin bi boşluk, tırnaklarım bile sızlıyor biliyormusun.
Ama yakınmıyorum Geçiçek buna ina-nı-yo-rum!
Benimle yürüdüğünüz yollar mesafeler farklı olsada farklı çakıl taşları toplasakta
o yol da bir nefeslik mutluluk paylaştığınız için yinede teşekkürler...
Küçücük anlamlarla büyüdüm ben.Küçücük sözleden mutluluğu tatdım.
Sonraları hep felaketim olsada hepsinden sonra kalkıp yeniden kalkma gücü buldum ben.Umarım bu dönem ben ve çevremdeki herkes için sağsağlim geçer.

DİPNOT:Yeni bir başlangıçtan önce duraksayıp nefes alan ela gözlü virüs...

18 Ekim 2010 Pazartesi

geçmişten 3 adam

Geçmişte 3 farklı adamı farklı zaman dilimlerin de çok seven
vee dün itibari ile 2'sinin evlendiğini duyan gören birinin de deli gibi
başka birine aşık olduğunu gören
Biraz buruk Ela Gözlü Virüs:(

16 Ekim 2010 Cumartesi

kahve bahane asılmak şahanee ehe:)

Biz şahsen yani bizzat biz
evet evet ulan biz patroncuğum x hanımla cidden
karşılıklı törkiş kayfe (Türk Kahvesi)içmeye cidden baylıyoruz.
Hele keyfi yerinde olursa arada iki yalan sallıyo bana çok mutlu oluyom o zaman işte.
Hani bugün cumartesi ya işler de böyle harıl harıl değil hanii
hadi birer kahve içelim keyif ayaplım dedik.AAA o da ne kahve bitmişşş olamazzz:(
Asistan kızda yok bugün aksi gibi.Neyse ben gider marketen kahve alırım dedim.Gittik markete Kahveyi alıp kasaya ulaştım.Kasiyer bana sırıtık ve azbucuk(nah azbucuk)
çapkın bakışla nescafelerimizde indirim var küçük hanım dedi. önce böyle bi bakakaldım.Gözler hala bende yalnız. Para uzatıyom almıyo yavşak.Sonra nescafe mi
aaa o ne ki dedim:) nasıl bilmezsiniz küçük hanım dedi. Valla biz öyle nescafe falan takılmıyoruz şahsen bizzat bilmem ve de içmem dedim.Ver ulan türk kahve mi dedim çıktım.Nası yaa filan diye geveledi mal
bense suratımla bi gülümsemeyle cıktım marketten:)
Ve kahvemi yudumlarken gülümsemem devam etti
İyi hafta sonları millet çok öptüm lan valla:)

13 Ekim 2010 Çarşamba

çok acıttığında anladım...

Bir insanı herhangi biri kırabilir,ama bir tek en çok sevdiği, acıtabilirmiş,
Çok acıttığında anladım...

öyle diyordu bir kitabın herhangi bir sayfası okuyunca anladım...

9 Ekim 2010 Cumartesi

sana duyduğum nefret bile çok sana

1.5 Yıldır bir yol arkadaşım vardı.Bunun toplamda 1 yılı çok güzel ve dolo dolu
diyebilirim.Öyle sevdim öyle sevildimki ben.Kelebeklerim hep benleydi.Güne onunla başlar onunla uyurdum.Yalnız gecelerimde kii ayrı şehirlerde olduğumuz için çoğu zaman ayrı geçen geceleri yine de hissetmezdim varlığı öyle sarardı ki ruhumu.Çok sevdim çokk
ömrümü adamaya razıydım.O yokken yanımda Tişörtünü giyip yatardım kokusunu hissetmek için.Sonra bi yüzüğüm vardı benim;Yılbaşına dakikalar kala Ankara'ya varmıştı otobüs nasıl üşümüş beni beklerken onu gördüğümde nasıl sarılmıştım.Gözlerime zor hakim oluyodum ağlamamak için.Yanındaydım kalbim eşine kavuşmuştu tekrar.
Eve geldiğimde ışıklar sönük ve kapıdan odaya kadar yerde mumlardan bi yol yapmıştı.
Işığı takip et dedi. Ettim ürkek ama içimde bi deli heyecanla.
Hiç bişey yoktu:)mumlarla yapılmış bi kalp şeklinden başka.Sonra sarıldı bana öptü öptü.Elinde bişeyy evet gördüm onu.Gül şeklinde bi yüzük kutusu nasıl heyecanlıyım.Aç dedi gözleri konuşamadım ki.Açtım yüzük almış sonra taktı parmağıma hayatımın en mutlu anıydı sanki.Ayrı şehirler de yaşadığımız için hep kısıtlıydı görüşmelerimiz.Özlüyordum ama her daim ilgisi fiziksel yokluğunu hissettirmiyordu.Gel zaman git zaman gittik böyle bi gün İzmir'e ailesinin yazlığına gitti.İşte orda olanlar oldu.Aramalar seyrekleşti.Ki bunlar ilişkimizin 1. yılından sonra başlıyo.Bi arkadaşı var orda Asker arkadaşı evli onlarla pek sıkı görüşmeye başladı.Beni unuttu.Unuttu derken cidden ilgi manyağı biri değilim ama bu kez gidişat cidden bunu gösteriyodu. birden biran da oldu herşey.O kadar çaresizim ki km'lerce uzaktayım hiçbişey yapamıyorum.Telefonlar suratıma kapatılıyo.Ararım seni diyo aramıyo.Hiç kapanmayan telefon kapanıyo salya sümük ağlamaklı mesajlar bırakıyorum banamısın demiyo.Bi günaydın mesajı bile atmıyo.Arasa bile her zaman görüştüğü bi erkek arkadaşıymış gibi konuşuyo benle.Daayanamadım.Bu 6 aylık süreçte kaç kez terk ettim onu hatırlamıyorum.O yokken duvarlara sarıldım.Öyle çok gözyaşı döküyodum ki
sabahları gözlerim şişti gidiyodum işe.İştekilerde alışmışlardı bu halime.Acıyolardı bana hissediyodum.Bu aylık süreçte facesinden sildi beni O kadar davet yollamama rağmen eklemedi.Sonra yalvar yakar istemem rağmen dönmeye çalıştı.Geri dönmek için şart koşsam da kabul etmedi.Aşıktım çok aşıktım onca acı çektim.Sonra yakaladığım onca yalan.Hepsini zihnim yerine geldiğinde burda değinicem.Şimdilik sözün kısası o yaptı yapacağını her defasında bense batan bir gemide olduğunu hisseden bir fare gibi önce ben kaçmak istedim o batıktan bırakmadı.2 kez telefon hattı kırıp değiştirdim.Ama nasıl olduysa buldu.Ne mutlu etti nede bıraktı.Bugün ise tamamen yıktı.Daha benden ayrılmadan izmir'de yaptığı sevgilisini ispatlayıp tokat gibi çaktım suratına.Ama o ne yaptı beni tüm mahremiyetimizi yaşadığım şehre afişe yapacağını söyledi.
Yıkıldığım cidden bitiğim andı bugün yaşadığım.Çok var zihnimde çirkinn en çokta çirkin evet.İnsan gibi gitmeyi çok denedim.Ama düzeldi gösterip kendini benim tekrar ömrümden ömür almasına izin verdiğim için en çokta ben kızgınım kendime.Aşk'ın nefrete hiç bu kadar yakın olabileceğini düşünmemiştim.Doğruymuş.Bugün yağmur yağarken çok beddua ettim.Bir den utandım.çookk utandımmm.Yapılanlardannn çirkinleşen ondan Onun bir zamanlar aşkım olmasında çok kızdım kendime öfke doluyum hala.az öncede dediğim gibi zihnimi topladığımda bu yazının bir çokk eksik parçasını yazıcam.
Sevgiyle Kalın

4 Ekim 2010 Pazartesi

yaz geri dön

Kışı sevmiyorum, tahammül edemiyorum soğuğa
yazı çok özledim şimdiden:( 2 gündür inanılmaz soğuk
kat kat giyinmekten nefret ediyorum... Ama kestaneye bayılıyorum:)
Dışarıda dondurucu soğukta yağmur kirmiklerimi ıslatmaya o kadar hevesliyken
ona camın diğer tarafından göz kırpıp tv nin öünündeki koltuğa yayılıp elimde
bir kase patlamış mısırla film izlemeye bayılıyorum ama:)
Sahii şimdi temmuz ortası olsa bi ege kıyısında olsamm mesela
ve Mazhar Alanson söyle Tam ortasındayım...
Tatlı bi meltem savursa saçlarımı Çıplak ayaklarımı soksam denize,
Ay'a takılı kalsa bişiler yine Geçmişte kalan birine özlem duysam böyle buram buram
sahii özlesek mi dersin o'nu yazı sahilleri...

29 Eylül 2010 Çarşamba

Bir şans daha

Şimdi sen bir şans daha istiyorsun ya
...bir kez daha nefret edip senden o şansı veriyorum avuçlarına....

21 Eylül 2010 Salı

negro:)

hani bi sıcacık bi çay koyarsın kendine ve negronu batırırsın içine ımmm harika
öyle bi gün işte bugün:)

18 Eylül 2010 Cumartesi

ne bu şimdi

Atların kanatları olsa mesela,
Dolaptaki Ahu Dudu ve böğürtlen reçelim hiç bitmese,
o kadar tuhaflaşıyor ki bazen insan atlarla, kanatları kanatlarla reçelleri
bile aynı cümle içinde kullanabiliyor.

Güzel bi bayram sonrası öyle dingin öyle huzurlu ve sakindim ki
bugün için aynı şeyleri söylemek çok zor.
Ama benim hala umudum varr...

mazhar Alason der ve ben kaçar...

13 Eylül 2010 Pazartesi

ooo ne güselll bayramdı giden:)



Çocukluğumdan beri ilk kez bu kadar güzel bayram geçirdim desem yeridir.
Özümle buluşmak öyle iyi geldi ki bana.Şehrin yozlaşmışş yoran gürültüsünden uzakta.Dedemin çocukluğunun geçtiği topraklarda olmak ve canımın bizler için ilerde torunlarım yer diye diktiği o nefis meyva bahçelerinin içinde dolaşmak topraktaki kekik kokusunu buram buram içine çekmek.Ne güzel di yarabbi.Yol kenarında bi pınar başında o tertemiz berrak yumuşacık tatlı suyu içmek aman tanrım tüm hayatımı oraya adayabilirdim.
Bahceden tazecik domestes ve biber toplayıp sabaha melemen yapmak :) tanımadığın herkesin sana sıcak ve samimice hoşgeldin demesi ve bayramını kutlaması.
Veee bu gidişin asıl önemli kısmı belkide Yakınlarımızın mezarlarını ziyaret etmek.Onları yine çok özeledik.Boğazımıza bişeyler düğümlendi yine... daha fazla konuşamıyorum bu cümleden sonra.
Herkesin geçmiş bayramını kutluyorum.
Bloga yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz canlarım:))

4 Eylül 2010 Cumartesi

ahhh bu şarkıları gözü kör olsun

Onca yol geldin iyiki varsın, iyi ki doğdun dedin.
Bi buse bıraktın dudağıma,Senin için döktüğüm gözyaşlarının izi vardı yanaklarımda
öptü acısı hafifledi yanaklarımın...
İçimdekilere dokunmadın yine dokunmadın
yada dokunmak istemedin:(
Şimdi bi şarkı mırıldanıyorum yine
fonda Emel Sayın
ahhh bu şarkıların gözü kör olsun...



Dip not:Eski bir aşkın tozlarından arınamayan, yenisine çekmecesinden yer açamayan
ve karşılıklı iki kişiyide üzen ela gözlü virüs:(

31 Ağustos 2010 Salı

intikam

....ve şimdi bir masada oturmuşuz soğuk bir yemek yiyoruz senle,
yüreğim gibi buz kesen lokmaların tadını çıkar cüceee....

26 Ağustos 2010 Perşembe

biz bitti sen ve ben varım şimdi

.... kelimeler konuşamıyor bugün....

24 Ağustos 2010 Salı

dıt dıtttt!

Aradığınız kişinin gerçekten cebine ulaşılamıyor.
İş konusunda bu aralar tam bi göcebe, gönül işlerinde de öyle
ne oldu bana yahuuu....

16 Ağustos 2010 Pazartesi

ahh kalbim sevmek iyi gelmez bize...


Dün gece onu karşıma alıp, şevkatle dinledim
sustu sonra!
İncinmiş, kırıkları batıyor heryerine.
Odasının duvarlarına tutunuyor
hıçkırarark.Yaralarını görmemek için ayna bakmıyor.
o ağladı ben başında bekledim, sustum o hıçkırdı
bu böyle devam etti günlerce.
Günlerce uzun cümleler kurmadı hıçkırıkları izin vermiyordu ona.
Sonra dayanamayıp kucakladım onu,
usulca yerleştiridim göğsümün sol yanına
kıvrıldı hıçkırıken uyuyakaldı...

ahhh kalbim sevmek iyi gelmez bize...

14 Ağustos 2010 Cumartesi

beceriksiz

Beceriksiz!! Ayrılmayı bile eline yüzüne bulaştırıyorsun...
Çok sevmekten ve sevilmekten Korkaktun dimi Korkak!!

Biliyorum son zamanlarda hep kısa cümleler kuruyorum
belkide bende beceriksizim:(

9 Ağustos 2010 Pazartesi

x

Yalın’nın da dediği gibi;
git patlat bu kafayı şimdi.
(umrumda diğilsin smileyi)

7 Ağustos 2010 Cumartesi

BİTİŞİN devamı GİDİŞ

Ben ne çok sevenler gördüm;Gidişleri bi otobüs biletine
baktı...
güle güle kazasız belasız işallah...
diyip uğurladım bir kağıt mendille
anılarımı tenime karışan tüm kokuları...

bitiş



Hayatıma tüm kattığın renkleri dün gece
anılar valizine titrek ellerimle yerleştirdim sevgilim.
Merak etme onlara çok iyi bakıcam.
Beni koruması için aldığın melekli kolyeyi
baş ucuma astım.Kabuslar gördüğümde
ona dokunup güç alabilmek için.
Çünkü sen yoksun artık!
Bu büyük boşluk hissi ürkütüyor beni
ama dön diyen sözlerini duymak da istemiyorum artık.
Sen gittin...
Sözlerin gitti...
Gözlerin gitti...
en kötüsü kokun gitti...
özlemeye bile korkuyorum seni
affet

2 Ağustos 2010 Pazartesi

bak sevgili

Kalabalık!
Kalbler yan yana görünürde
oysa yalnızım; sağ elim sol elimi avutuyor.
3 yastık ediyor, beni mahkum ettiğin yalnızlığın bedeli
Ben yaşamaya çekinmiyorum da
sen anlayamıyorusun! en çok ona içerliyorum.
Öyle renkliyim ki aslında sana, ona, buna...
Herkese herşeyde anlatılmıyor ki anasını satıyımm!!!

29 Temmuz 2010 Perşembe

Anlam_dır_ma!!



Ansızın duruyorum birden, tıkırtılar kesildiğinde
çakıl taşları takılıyor ellerime...
O günden sonra sadece bi taş değildi cebimize koydukarımız.
Gülümsedim, gülümsedin

O taşlardan daha fazlasını koymuştuk oysa cebimize.
aldık,paylaştık:) evlat edindik kumsala düşen kırık hayalleri.
sevdik onları ''biz''!..
Bendekiler hala elimde, sendekiler nerde bilmiyoorum!!
sahiii nereye fırlattın onları...

22 Temmuz 2010 Perşembe

değişiyor

Suretler değişiyor ben değişiyorum
Duyduğum her yalan cümle biraz daha uzağa savuruyor beni.
yokluğunun telaşına düştüm.
Gel bekliyorum!!!

vee...
Üzülme der Mevlana... ve devam eder...''Kaybetiğin herşey başka bir suretle geri döner''

19 Temmuz 2010 Pazartesi

son zamanlarda ben


* Tüm maaşımı 2 günde bitirdim ilerleyen günlerde sürünen yine ben olsam da ohhh sefam olsun
* Pandayla bu hafta sonunda bize 45 km uzaklıkta bi cennete kaçtık bitiriş biraz alalacele olsa da değdi herşeye
*Düğünlerden gına geldi eve hiç olmazsa günde en 5 davetiye geliyooo yeter lan sıççam bacağınıza bu durun hele aaaaa

*Malum sıcaklar!!1 su kuşu oldum anacıım ben bir daha ki ay gecelek su faturasını cidden merak etmekteyim:)

*Pandayla aramız bi hayli kötüyken, hani ben eskiye sardım ya hani oda bana (senden habersiz işler ceviriyorum heee öle yaa)
yok anacımm bıraktım sarma işini.Ne demiş Sezen Aksu akar suda iki kere yıkanılmazz:)

*Bi de abimle küsüs o şırpıntı nedüübelirsiz çırpı bacaklı sevgilisini öldürcem şıllıkk.

*Annemi seviyorumm:) Sizde aval aval bakmayın anneciğinize bi çiçekk alın bu ne için derse benim annem olduğun için deyin.Yan etkileri harika oluyorrr:)
saygılarr
öpücükledimmm hepiciğinizi

13 Temmuz 2010 Salı

püfittt yok oldu


''Öyle bir sihirbazdın ki,
Beni bile kaybettin...''

Cemal Süreyya

10 Temmuz 2010 Cumartesi

sadeleşiyorum!!


Eskiden çok eskiden ben her yıkımda
kalabalıklaşırdım.İçimdeki enkazı görmeye tahamülsüzlüğümdü belki bu
ama bugün kendimle konuştukça, içimden geçen kelimelere anlamlar yükleyebiliyorum.
Ne çok zorlanıyordum oysa
ahh oysa ben
ne çok Korkardım ben'den
Bugün içindeki o kızı seviyorum
Şimdi müsadenle içimden geçen o şarkıya eşlik etmek istiyorum...

28 Haziran 2010 Pazartesi

aptal

Aptalım ben evet yanlış duymadın aptalll koca bi aptal
Gözyaşlarımın yüzümün tüm kıvrımlarını yakmasını hak ediyorum ben...

17 Haziran 2010 Perşembe

şittt hele bana bakın biii



Sizin ağzınızı burnunuzu yerin nan akıllı olun malaklar:)

15 Haziran 2010 Salı

herkes, herşey

Herkes, herşey düzeliyor da ben anlamsızlaşıyorum.
Çok yürüdüm!! Gördüm 5 para etmiyor adımlarım.

10 Haziran 2010 Perşembe

o derin yeşil su gözleri gözleri batsın

Seni kaybetmeyi ne çok istedim
Ama yüreğim vermez
Bu acım kadar hiçbir şey büyük olamaz
Bir adım bana gel gelip ömrünü ver
Ama kelimeler coşsun
O derin yeşil su gözlerin batsın

Beni kaybeden vicdansız utansın
Bir ömür peşinde pervane gibi bu beden
Beni sevmeyen o kalpsiz utansın
Çıldırdım kendimi yollara attım hüzünden
Aşkın bana tek yararı bu
Insanlar ayrılıyor hep bu kavga yüzünden
Benden seni koparanda bu


Serdar beni anlatıyor yine...

9 Haziran 2010 Çarşamba

!

Seni sevmiyorum de bana, böyle dersen acım hafifleyecek sanki.
Kayboluyorum beynimle kalbim arasında.
Giderek küçülüyor bakışlarım.
Çığ gibi büyüyen bu sessizliğin sesi deli ediyor beni...
güçüm yok sevgili güçüm yok.
Kırıklarımı sarmaktan usandım.
Küsüyorum yerli yersiz herşeye, sığmıyorum ne odama ne koltuğuma ne evime
dar geliyor herşey.

19 Mayıs 2010 Çarşamba

''çilek'' dudaklarına yapışıp kalıcam:)


Bugünlerde deli gibi çilek yiyorum söylemesi ayıp:)
Karga tee bokunu yemeden dalıyorum bizim bostana daha toplarken dayanamayıp kumlu mumlu demeyip hoop indiyorum mideye.Sonuç nefis tat ve sonrasında dişlerimde gıcırdayan toprak tadı:) tamam tamam iğrençimm farkındayım söylemeseniz olmaz zaten eheheh
öhüm efenim fırsat buldukca mevsimin bu nadide meyvesini yiyiniz zira çok faydası varmış efenim ben demiyorum uzmanlar diyor!
faydasız olsa hoş gene yerim ya ne nefis bişidir o ya
biliyorum biliyorum ağzınızın suyu aktı demi.Hadi toplayın salyalarınızı
manava pazara dalın kendinize 1 kg kadar bi çilek zivafeti çekin.
Ama sakın benim bostana dalmayın valla tüfekle bekliyorum.
Gözüm gibi kolluyorum çilekleri mahallenin afacanları dalıyo arada başında bekliyorum.
5 oldu yeter falan diye eheheheh
ayy ne aç gözlüyüm.Şaka şaka kişi başı 5 çileğe kadar müsade ediyorum.Göz hakkı sonuçta.
Görende kıtlıktan çıkmış ömründe çilek neyim yememiş sanıcak.
tamam tamam sustum :)Çilek tadında günleriniz olsun işallah
afiyetle sıhhatle efenim
muah muahhh

18 Mayıs 2010 Salı

düşündüm de...


Düşündümde artık beni yoran herkesten jet hızıyla sessizce tereyağından kıl çeker gibi uzaklaşmalıyım!
Az ama öz insanlarımla canım ailemle yoluma devam etmeliyim:)
seni seviyorum hayat:)
ayy kelebekler sardı etrafımı ehehhe

17 Mayıs 2010 Pazartesi

korkunçç!

Bugün mutfağımızda annemle oturmuş kahvaltı yaparken korkunç bi olaya şahit oldum (olduk).Bir yılan bahçenin ortasında delice kıvrak hareklerle ilerlerken küçük kurbağa yavrucağını kovalıyordu.Böyle bir olaya ilk kez şahit olan ben ve annem cidden elimiz ayağımız bağlanmış cığlık atarken bulduk kendimizi.Daha fazla bakamadım ben açıkcası.Kurbağanın kaderine üzüldüm, yılanın vahşiliğine kızdım.En önemlisi tek katlı müstakil evciğezimizde artık korkudan çam açamıyoruz 3 yıldır bu evde yaşıyoruz ama ilk kez böyle bir olaya şahit olmak cidden ürküttü bizi.Sanırım sileklik siparişi vericek babam.Ben bağlı bahçeli mis gibi oh cennet biyerde yaşıyoruz derken doğanın acımasız yüzünü de görüyor insan böylelikle.Daha ne diyim uleynn korkuyorummmmmm!!!

8 Mayıs 2010 Cumartesi

orjinal ol!


Ne olursan ol orjinal ol!
Dostlukta kendin ol!
Aşk'ta kendin ol!
Yüzünü bir kelebeğin kanadı öptüğünde samimi ol!
Kızdığında öfkene sahip ol ama susma!
Yalnız kalsan kendin ol ağa, kendine sahtekarlık etme!
Ağlarken aynaya çok güldüm ben, ağlamayı bile yaşayamadım doya doya
kapı acılır şimdi biri görür dur hıçkırma
hadi ama bak ayna ya şu haline bak! diye diye
Bu zırvalıklarla sadece erteledim içimdeki öfkeyi mutsuzluğu
bugün susmuyorum aga susmuyorum!!
Bugün ağlayıp acı acı cıkarmak istiyorum içimdeki tüm birikmişlikleri.
Sanki hıçkırıklarım dinince yeniden doğacakmışım da herşeyi sıfırlıycakmışım gibi.
Belki o zaman kendimi tekrar bulurum aga..

dipnot:hay ulvi sana ya başlıycam aga'na haa(geniş aile cevahirin kankası olur kendileri)

2 Mayıs 2010 Pazar

berbat günler vol:2 sahi biz neydik


Günlerdir süren kavgalar
ve artık paramparça elime tutuşturulan kalbim.
Dilimde anlatmak istediklerim.
Ruhumdan taşan o deli öfke, hepsi bende
benimle ..
Yorgunum, zihnim telaşlı, panikte,kalbim daha bir ağırdan alıyor herşeyi yine de
hiç acelesi yok kapıyı çekmeye.

Sular durulunca sahi biz kimdik
senle diyorum
ve sonra biz neydik vs. uzuyor gidiyor sorularım
daha hiçbirine cevap alabilmiş yada bulabilmiş değilim.
Binlerce veda cümlesi kurdum, çoğunu kalbime nini söyler gibi söyledim azını söyleyemedim.
Hep bir şans daha hep bir şans dahaaaa anladım kendime
işkencem! Ben ona değil ruhuma vuruyorum çivileri.

Çaresiz değilim elbet lakin gitmekte kalmakta çok delice
çoğuna göre akıl işi değil.
Duygu ordularıMla koca bi savaş şimdi.

Şuan o orduyu yönetmeye hazır değilim!

26 Nisan 2010 Pazartesi

berbat günler vol:1 bana dedi ki

Geçmişten bi adam bana dediki seni hiç çözemedim,
bende sakın çözme dedim!!!!
SIKILIRSIN BENDEN...

23 Nisan 2010 Cuma

Bakkaldan bisküvi almaya benzemiyor bu iş

Gecen Gün bahsettiğim abant kaçamağı yattı.Panda altımdan girdi üstümden
çıktı beni yanına getirmeyi başardı.Soluğu Ankara'da aldım.Ama işler pek iyi
gitmiyor.O sevgi dolu adam gitmiş duygusuz düşüncesiz
pabuç kadar dilli bi herif gelmiş sanki yerine.Bunu söylemek için
bir çok gerekçem var elbette.O kadar çok ki neresinden başlasam
cümlelerin sonu gelmiycek sanki;bir yılı devirmeye hazırlanırken
sanırım o acı sona yaklaştık.Artık şundan eminim evlenmek istediğim adam bu değil.
Öyleyse zaman kaybetmeye değer mi diye soruyorum kendime...
Soruların içinde batıp batıp çıkıyorum.Yeniden yeni bişeye başlama düşüncesine
yeni bi kişiye tahammül edebilme yada kendini kanıtlamaya çalışmaya oda olmadı onu tanımaya bile tahammülüm yok.
Ne çok zaman kaybım var şu hayatta yaş ilerledikçe insan daha iyi anlıyor.
Ne istediğini yada ne aradığını Deniyor deniyor.Bakkaldan bisküvi almaya benzemiyor bu iş,İçindekiler bölümünü okumak için baya zaman kaybetmen gerekiyor.
Ben hep denemeyle başladım hep tüme varım olayını kullandım sanırım aşkta yada ilişkilerimde.Sonradan yavaş yavaş değer kıymet insa ettim ben.Karşımdaki ise
ilk etapta beni hep bi kralice, prenses edasıyla karşıladık.
Ben değer verdikçe değer kaybettim arkadaş!!!
FARK ettim HATALISI benim bu kötü gidişin.
Şuan zaman ne getirecek bilmiyorum.Çanların sesini duyar gibiyim
kulağımda bi uğuldama rüyalarım katmançorman abuk sabuk
kabuslarımla boğuşuyorum.Sanırım ilahi güç beni uyarıyor.
Artçıları yaşarken.Kendimi o geçmişte yaşadığım o lanet terk edilme hissine hazırlıyorum.
Taviz verme niyetinde değilim.
Ağlamak bile istemiyorum.Bana aldığı şeyleri yada hatırlarımızı nasıl postalarımın bile derdine düştüm düşün artık.
nO ACIIII
nO ACIIII!!!!
sESİni duymadan 1 saat bile geçiremeyen adam günlerce aramıyormuş bile!!!
Sen arasan açmıyormuş bile!!!
Sonrası binlerce yalan!!!
Şuan bildiğim tek şey artık sana inanmadığım
ister inan ister inanma!!!
Hoşçakal demek için sabırsızlanıyorum...

16 Nisan 2010 Cuma

şakar

Bugün bi sakarım bi sakarım
evdeki eşyalar ve en önemlisi
hayatım için endişeliyim!
Anneme göre nazarmışş pehhhh...Salı gününü iple çekiyorum
pandam gelioo Abanta gitcez bi aksilik çıkmazsa
ama evden daha izin koparabilmiş değilim.
Yalan söyleceğim mecbur affet anne ama öyle
Bu iki günlük kaçamak bana çok iyi gelecek eminim...
Şimdiden suratımda bi gülümseme salak salak gülümsüyorum.
Uzun bi ayrılık sonrası tekrar aşkıma kavuşmak hissi çok mutlu ediyo beni
ohh bahar da geldiii
Göl kenarında iki kumru görürseniz o biziz anacııım
umarım herşey yolunda gider.Ve ben bu 2 gün süre zarfında
olumsuz hiçbişey düşünmek istemiyorum.
Çok yoruldum hırpalandım zira son zamalarda
neysemmm millet iyi hafta sonları
ananıza babanıza selam eder
gözlerinizden öpücüklerim lan:))

dibinin notu:ŞAKAR değil DELÜÜ SAKAR eheh

12 Nisan 2010 Pazartesi

kötülük

Kötülük; bir dosta yardım diye uzatılan elin
çatırt diye açımadan kırılır, üzülür, canı yanar diye düşünülmeden
atılan sert bir taşmış eline oysa.
Eline atılan taş yüreğine de değer diye düşünülmemiş oysa
şuan tek kurabildiğim cümle hayır bu sen değilsin yada bu sendin dostum
ben seni göremedim:(

Bensiz yıllarında yine de başarılar...
Şimdi çok işim var adını tüm hatıralarımdan ve
tüm gülümseyen fotolarımızdan silmem gerek nankör dostum
yine de sevgiyle kal...

3 Nisan 2010 Cumartesi

ama olsun

Bilemiyorum!!
Bir cumleye bilemiyorum diye baslıyosan zaten o cümleden hayır gelmez arkadas,
hemen terk et o sayfayı bosver!!!
Elım de yıne kaybettıklerımle yasıyorum, olsun alşısıyorum
kaybetmeyı kabullenebılmek bıle güzel, evet bundan zevk alıyorum.
Düsünmüyorum aklıma düsünce hemen zihnimden def ediyorum
canımı yakanları...
hep ne zaman tıkansam ''ama olsun '' cumlesını soyluyorum kendıme...
kaybetmeyı kabul edıyorum.
Sorgu yok bı cevab bulma cabam yok.
hayır bu pes etme degıl bu
oluruna bırakma...
yada baska bısey umut etme zamanı sımdı...

21 Mart 2010 Pazar

puf

Gercekten pufff
Puffit diye yok olmak istedigim bı zamandayım.
İsten ayrıldım
En yakın dostum kankım dedıgım ınsandan gıcıma okkalı bı tekme yedım,
Panda beyın yoklugumda facebookta ne boklar yedıgını gordumm
mıydem bulanıyor herseydenn
bu boktan hayata cıdden katlanamıyorumm!!!
Uzun ca bı zaman yokum
yada var olurum bılmıyorumm
Sanırım agır bır depresyone dogru sureklenıyorum
Hayırlısı
depresyonun bıle hayırlısını dıler hale geldım yaaa
daha bısey demem kendımeee
malllll mallllll n!L

12 Mart 2010 Cuma

bugün içimde bi resital var


Bahar dan mıdır bilinmez
İçimde otlar böcekler ucuşuyooo bugün benim.(hayır maaşıma zam almadım, sevgilim bugün seni çoookkk amaa çokk seviyorum da demedi olağanüstü bir hal söz konusu değil yani)
Boğazım da bi senfoni orkestrası kurulmuş daaaa Şarkılar dilime mırıltı olmuş sanki...
Azz daha yüksek sesli mırıldan diyeee
yükleniyor iç ruh :))
hani elime bi mikrofon geçirsem
tozu dumana katacak gibiyim.
Eskide radyo da yayın yaparken.
müziği son ses verip bağıra çağıra şarkı sölerdim.Önümdeki yayın mikseri değildi de bi uçak kabiniydi sanki. Önümdeki bir çok düğme bana boyun eğmiş ekrandaki bi şarkı bana yazılmış gibi gelirdi. Kaptan bendin
o koltukta oturmuyordum, ucuyordum bennn.Kızsam da haykırıyordum bazen... şarkılardan derleme o vesileyle
kızdığım birilerine laf sokuşturuyordum. ne ayıpp değil mi:)))
Ruh halim neyse değişiyodu şarkılarım...
Ama ben heppp hızlı ritimlerin insanıydımm ünüm böyleydi...
Özlemedim
sadece bugün eski günlerden bigünde olmak istedim
sadece istedim. 1 saat bile yeter içimdeki bu ritmi gülüp oynatmaya:))
sevgiyle efemmmm
yazı dibinin notu:
lucifer benim bu bişey bişey sana ''motor'' demiş ya
kırdım ağzını burnunu bundan sonra
prenses diyecek cicik diyecek
bloggerlara ağğ örmeyecek:))

3 Mart 2010 Çarşamba

hır hırrrrrrrr


Bu geliş hayra elemat değil bilesin bilok efendi.

Hırrrr hırrr

evet bu aralar kuyruğunu dikmiş köpek gibi hırlayacak yer arıyorum.

Bi asabiyet bi sinir bi hır gürdür gidiyor bu aralar .Bütün negatif iyonları etrafımda hissediyorum nan

olacak şey diğil. Bir küsmüşlük bir hayattan bezmişlik.

Reset atıp silmek istiyorum zihnimi

hayatımı zorlaştıran herşeyi yok etmek istiyorum.

Yetmedi!! az kalsın canını da bi zahmet cıkarıver demek isteyenleri hele

kötek kötekte atmak at gibi tepmek, köpek gibi ısırmak, kedi gibi tırmıklamak istiyorum.

Aksine istemekten ziyade uygun zamanını da kollamıyor değilim.

Yaşamaktan zevk almıyorum.Pandayla bir barışık bir dargın devam ediyor.

Herife bi süre görüşmeyelim diyorum.

Peki tamam diyor.

Sabahına günaydın canım owww yeeee

diye sırıtık bi suratla karşıma cıkıyooo

(Dün akşam gıcına bi tekme attım bebeğim farkındamısın)

Ama yok yüzsüzlük diz boyu.Acıkca çok kırgınım şimdilik bu tekme vakasının neden gerçekleştiğini

anlatmak istemiyorum zira hala hazmedebilmiş değilim.

Malumunuz bilok bey;

(len sende top oldun çıktın başıma he

bi bilok bey bi bilok hanımm

adam ol lan adam.)

Panda bey 2 gündür dişçi dişçi gezip

dişlerini düzelttirmekle meşgul.Her diş çekildiğinde

ki bilirisiniz bu süreç eğer sorun büyükse tedavi de uzadık ça uzar

heh işte bizimkide her dişi çekildiğinde bi fotosunu atıo bana

sırıtık dişlek bi surat kocaman yanaklar ve kel bi kafa

alll aşkım gülersin

lan şebelek çirkinsin işte.

Bu çirkinliğinle beni beğenmiyon yaaa

o ağzındaki bütün düşleri un ufak etmiyorum nan biliyon mu.

Bugündür ses seda yok iş için şehir dışında paşa hazretleri,

face kullanmıyorum onun yüzünden ona da yasssak bana da göyaa

bugün bi bakıyorum abiciğim

adam face deeee oooo bilmem kaç dönüm arazi bilem yapıp

at sığır işine girip bide kaçak et ticaretine başlamış.

ohhh misss

delirmiş durumdayım.Şuan için sakin gözükmekteyim.

Lakin esabımı aktif edip onuda arkadaş listemden şutlayıverdim.

Bundan sonra böle paşam işine gelirse.

Tahammülüm yok kimselere....

içini dışına çıkaran

ela gözlü virüs eyii günler diler....




26 Şubat 2010 Cuma

bitti

Bir öyküyü Sıfırlayıp yeniden hayat tutunmaya çalışmak
ve yeniden yeni bi hikayede yer alabilmek için rolüme hazırlanmak
velhasıl uzunca bir yol beni bekliyor.
hoşgelmedin acı:(

15 Şubat 2010 Pazartesi

Farkılı bişi yapmak istedim


Evet yaptım!!!!
Yıllardır saclarını kestirmeyen ben dün akşam
kestirdim.Artık uzun ve dalgalı saçlarım yok.
En son saçım bitlediğinde sanırım 10 yaşındaydım
ve 10 yaşımdan buyana hiç bu kadar kısa kestirmemiştim.
Hep sevmişlerdi uzun dalgalı saclarımı ve sevmiştim de.
Taki düne kadar
dün vazgeçtim.
onlkarı sevmekten Bunalımda mıyım
sorusuna verebilecek henüz bi cevabım yok.
Boş bir sevgililer günü geçirmedim.Sevdim sevildiğimi hissettim.Bana ve ona değebileceğini düşündüm. Mutluydum.
Ama bu sebeb olamazdı elbette bunca güzel şeyin arasından
ilişkimi kabahatli tutamazdım.
Neydi neydi geçmişe boynumu cevirdim.
Gecen yıl sevgililer gününde ne kadar üzüldüğümü hatırladım.Böcük yüzünden.
Msn de yıllardır duruyor tüm sil ihtarlarıma rağmen silmedi beni.
Dün gece tüm gazı almışken ulan sacımı kesmişim
babanızın bilmem neyini de keserim nidasıyla doluyken deli beynim.
Ekledim Zırtaposu herif beni kale alıp iki kelime yazmıyoo
sil lan beni dedim. Defol hayatımdan kırıntın kalmasın dedim. defoll.
Dayanamadı!! tamam silcem dedi.
bekliyorum hala ama yokkk
açtım ağzımı allah ne verdiyse
iş tehdit boyutuna vardı o biçim.
Ulan dedim.Türkiyedeki tüm toplara veririm dedim adresini sil lan beni cabukk
yapıştın dedim üstüme.
Sözler ağırlaştı gittikçe
hakaretler diz boyu
sonra durdu
sana hiç yakışmadı dedi nil hiç yakışmadı.
ayrıldık diye bunları söylemen mi lazım dedi.
Dedim haklısın sende söyledin ama ben sen öyle diyince söledim dedi.
ama sende beni kale alıp silmiyorsun bi türlü dedim.
hala bekliyorum konuşma yumuşadı.
alttan almaya başladı.
Sen beni özlemişsin dedi.
Sacmalama dedim.
Hatta seni hiç sevmedim bile dedim.
Biliyomusun seni bi kere bile kimseye sormadım dedim. Çünkü hiç değmeyeceğini biliyorumdum dedim.
Ağlamadım da dedim...... dedimmm
dünya da küfür kalmadı.
ARTIK PES ETTİM
yarın dedim hayatımda kırıntın kalmasın.
hala silmemişş
niye bu rahatsızlığı duyuyorumm
anlamıyorum.
ama çok rahatlatıcıydı. Ben her gidenin ardından sus pus bi köşede zırıl zırıl ağlayan bi kızdım
dün gece bunu da aştım.
afferin bana
evet iş çirkefleşti biraz ama umrumda değil.
bu öfke saçılmalıydı.
bu yazı urada biter ve ben çekip giderim

11 Şubat 2010 Perşembe

işte böyle birşey









Kahvaltılarım böylesine aşk'lı ve işte Aşk böylesine keyifli senle...
Eşşek sıpası panda kılıklı keltoşum sefioom nan seni
muahhh:)
Mutlu mutlu sevgiller günü



6 Şubat 2010 Cumartesi

dekorasyon











Ay sorma bilok sorma bu aralar bi




dekorasyon dergisi, sitesi ıvırı zıvırı karıştırmaktan




gözlerim börtledi nan..




Panda öle güzel güzel anlatırken kaptırdım sanırım kendimi




iyice ay bu bizim salona bu harika olur.




Ayy çok tatlıya




aman yarabbim bende istiyorum banane banane modunda dolaşıyorum nan biliyon muu?




hatta buraya bi kaç tane de serpiştireyim.




fotoğrafların kaynaklarını şimdi hatırlayamıyorum




o yüzden şimdiden özür dilerim.

















4 Şubat 2010 Perşembe

patlamış mısır


Gün boyunca kendimi berbat hissetmemi sağlayan

dışımın arasındaki patlamış mısıra sesleniyorum.

Dişimin arasından dilimin ucuna takılmaktan vazgeç teslim ol !!!
yoksa bunu sana sivri bi kurdan ucuyla pahalıya ödeticem!! :(
Dipnot: Karikatürün benim dişimin arasındaki patlamış mısırla bi alıp veremediği de yok aslında.
İçinde sadece içinde patlamış mısır geçiyor diye
eklenmiştir.
Haaa siyasi bi mesaj veriyormu kamu oyuna evetttt
!!!!
Beyaz Sarayda bir dönem muhabettleri özetler nitelikte.
hayda dişimden nereye
didiom ben yaa


28 Ocak 2010 Perşembe

taze kar

Bulutundan yeni düşmüş sıcacık bi kartanesisin sen şimdi,
Gökyüzünde süzülürken düşlerime giren ve yere düştüğünde
beni, iliklerime kadar donduran beyaz bi felaketsin
Az önce düştüm buz olmuşsuz ey sevgili

23 Ocak 2010 Cumartesi

şeyy ??


Şey diye başlıyorum çünkü ne yazacağımı bende bilmiyorum.Başlık özürlü bi sacmalamaca olacağı konusunda hiç şüphen olmasın eyyyy bilokgııır kardeş.
Napıyonuz nan blogger alemi.Ne haltlar yiyonuz

uslu durun nan :)))

Bu hafta çok yoğun geçti.Ne zaman bişiyler yazmaya niyetlensem.Açtığım gibi kapamak zorunda kalıyorum biloku.

Sinir oluyom bu hafta kavramına
öhüm ne diyodum
Bende düşündüm de (ana düşünebiliyomuşum nan) haftanın günleri benim için ne
anlam ifade ediyor diye.
Böyle apudik gubidik bişi çıkacağı orta en iyi baz gazı git sen.

Pazartesi: Hafta pazartesi sendromu eşliğinde bi hayli gergin geçti. Biriken işler boğazladı beni.


Salı: Eh iştee 25 yıldır sevmem bu salıyı bi halta yaramıyor.Düşündüm de bu salı gününün benim için hiç bir anlamı yoggggg(nanik nanik)


Çarşamba: Çarşamba amcayı seviyom nan bilmiyorum ona karşı bi çekim alanım var.Yarın çarşamba dendiğinde içimi bi heyecan kaplıyo tarifsiz bi sevgi.Üstelik karşılıksız değerini bil çarşamba oyarım:)


Perşembe: Perşembe Çarşamın gözyaşlarının perişan sahibi perşembemi çarşambam kadar sevmesem de seni sevdim gitti nan (dil çıkaran smiley)

Veee!

Cuma: Cumartesi çalışanlar olarak bi anlam ifade etmiyo bana göre aslında. Bana sadece pazara

2 kala dedirttiyor sadece(bide müslümanların mübarek günü) saygıyla efemmm


Cumartesi: Bu hatuna çok kızgınım gitttimi gelmek bilmiyo ne oyalanıyon nan bütün hafta yoruldum , koşturdum deli gibi erken gelsen canın mı çıkar eşşek sıpası yıkıl karşımdan.

Cumartesi günü de dört gözle bekliyorum ama yarın pazar hissiyatırla sevemiyorum.

Pazar: Cumatresi Akşamın bol uykusuz kalınma, öğlen kakmaca öğle yemeği niyetine kahvaltı yapmaca.İki oda toplamayla akşam olmaca.pİRE kadar birişi pazar gıcık şey ya


neyse nan haftanın tüm günlerine kusmukladım didiom.

hadin galıveğğğ sağlıcaklan

öpcüklüyommm

muahhh

15 Ocak 2010 Cuma

ödüllendim işte mutluyum bende


Sevgili bekrişime çoook teşekkürler. Beni bu değerli ödülüne layık gördüğü için.

(yağcılarda indir patron)

Ben hala link verme özürlü olduğumdan dolayı hala isminin üstüne link veremiyorum.

Burdaki insanların sıcaklığını cidden seviyorum. Son dönemde çok ihmal ediyorum yazmayı

farkındayım ama elimden geldiğimce izlediğim her biloğu okuyorum.

Yorum bırak(a)masam da pati izlerimi mutlaka dikkatli bakarsanız görebilirisiniz:))

Son dönemde okuduğum kadarıyla Bir çok bilok arkadaşımın yazıları çalınmış. Çok adice buluyorum ve şiddetle kınıyorum. Sonuçta belki alt tarafı yazı diye düşünenlerde var. Hatta bunu düşünenler yapar en çokta, ama sen bi insanın yazısını çalarken sadece bi yazı çalmıyorusun arkaşım.

O insanın hayatından bi parçada çalışıyosun.Yaşadığı bi duyguyu kendine mal ediyosun.Evet insanlar bazen aynı duygular içinde olmazmı olabilir! ama en azından hisserime tercüman diyip kaynak bildir. Bu nezaketten bir gönül alma ve onure etmektir. Ama sen adiliğin dozunu kaçırmışsın gördüğüm kadarıyla Ordan burdan arakladığın onca yazıyı bloguna koyup, gelen tebrik yorumlarına bile teşekkür ederim diyecek kadar adisin hemde.


Bir kaç yazısı çalınan arkadaşım niye yapılır ki böyle bişey diye

yorumlar kısmında tartışa dursun asıl amaç şu bence.

Kendini ifade etme özürlü insanlar açlığını ancak bu şekilde telefi edebilir.Ve ondan burdan başkalarının hayatlarından koparttığı cümleleri kendine biçip imzasını iliştiriverir köşeye.


Hayran toplamak en baştaki amaç vayyy be adama bak ne yazmış ama

vay beee ne süper tespit dedirttikmek amaç

Saçma sapan bi ego kurmanıdır aslında, sanal alemde dolanan sahte bi kişilikten öteye gidemeyeceği acık ve nettir.


Bi insanın yazısının çalınmaya değer olması aynı bi onur konusu aslında.

Vay be kendimi ifade etmede o kadar iyiyim ki demek ki kalemim güçlü de dedirttirebilir:)))

İyisiniz canlarım cidden valla bazen ben bile vay be kıza bak ne güzel yazmış

vayy anasını çok iyi ya dediğim çok fazla okuduğm bilok var. Elllerinize yüreğinize sağlık

durma yok yola devam biloggırrr alemi:))


Kendimi bu konuda ortaya bile koymuyorum valla

ben arada gelip zırvalayıp gidenlerdenim ama cidden kalemi güçlü arkadaşlarım adına böyle

bişeyin olmasından dolayı ben bile rahatsızım. Geçmiş olsun canlarım.

çemkirdim gittti

didiom ben muahhh:)


12 Ocak 2010 Salı

mıymıntı sende


Bugün Gıcıkım

Dermanım yok

Bezginim

ve ona mıy buna mıy demekten etrafımda

derin nefretle beslenen bi kitle oluşturmaktayım

kııııışşşşş kışşşş mıymıyyy

pöffff
karikatür ne alaaaağkaaa
abowww

5 Ocak 2010 Salı

para geldi aşk gitti


Pandaya piyango vurmuş. Sanırım şutlandım


Bide BMW aldı şimdi yeni bende nerden dönüyo demiştim bu değirmenin suyu

hayırlı uğurlu olsun dedim

saol benim uğurum sensin dedi.


Bende yedim dutu ölemi?


Hadi bana geçmiş olsun


Para geldi aşk bitti

panda evine gitti:(


Dipnot: Bana vursa sutlamazdım seni en azından bu kadar erken şutlamazdım.

3 Ocak 2010 Pazar

how howww ikibin on


Bilmediğiniz üzere perşemde gününden itibaren izinliydim.Patron raporlarımı teslim ettikten sonra pılımı pırtımı toplayıp gidebileceğimi ve ayrıca ayın elemanı olduğum için cumartesi de izinli olduğumu söyledi.Çok mutlu oldum üstelik sabahın köründe maaşımın tamamını da verdi. Günlerdir plan yapıyorduk zaten pandayla.Ben Ankara gitcektim sıcacık evimizde mum ışığında

pandamın aldığı şarabı içicektik. Belki gecenin ilerleyen dakikalarında mucuk mucuk olcaktık.

Günlerdir kurduk kurduk.

O gün geldi ben hediye bakıyım ay o gece ne giycem şu dükkan senin bu mağaza benim ayağımda 10 cm tapuklularla yılbaşı gecesine kadar bokumu çıkarmayı başardım. Zamanın nasıl geçtiğini fark edemedim saate baktığım da sadece 1 saatim kalmıştı.Ben haliyle kan ter içinde kalmış saçı başı dağıtmış vaziyetteyim.Eve gitsem saçbaşla uğraşsam imkanı yok yetişemem ev şehir merkezine uzak çünkü.Dedim kuaföre gideyim anam anababa günü belki de 5 tane kuaföre çıktım girdim.Tüm şehirde ne kadar kart karı varsa toplanmışlar abudik gubudik saçbaş yaptırıyolar çatır çatır yosmalar.Kuaförüme rica ettim yalvar yakar nil yapabileceğim bişey yok.Sırada çok müşterim var dedi.Boynum bukük döndüm kapıdan koştur koştur eve ayaklarım haşat eve gittim otobüse yarım saat var normal zamanda işe giderken 45 dakka da giden ben 15 dakika gibi bi sürede nasıl evden cıkıp dolmuş yakalabileceksem artık bir mücizeye ihtiyacım var allahım.

Neyse üstümü başıımı sanırım 2 dakikada bok gibi olan makyajımı 5 dakika da saclarımı düzleştirmeye vaktim kalmadığından topuz yapmaya 5 dakika falan ayırdım sanırım.Geriye kalan 1 dakikayı diş fırçalamaya ve son 2 dakikamı da ayakkabı giymeye harcadım velhasıl cıktım planladığım gibi 15 dk da atabildim kendimi yola.Dolmuş imkanı yok 5 dakkidan aşağı gelmez durağa sıçtın kızım nihahahahah :(

Sonra bizim oturduğumuz konutlara yakın bi köy var baktım köy arabası geçiyo

el ettim şoföre ıslanmış kedi yavrusu gibi beni alması için acıklı acıklı bakış salladım.

ALdı:)) dolmuş culardan biri görseydi eğer indirip şoförü bi güzel dövebilirlerdi ucuz atlatı atlattık :) Çünkü ona ait bi hatta yolcu almıyor.Bizim buralarda dayak yiyen şoför çok

böle belediyeye ait bi alandan yolcu alması yasak.Neyse atladım dolmuşa allahım dakikalarla yarışıyorum son 5 dakika pandanın hediyesi de kuzenin işyerinde kaldı terminale yetişebileceğim ama kuzene gidip hediyeyi alma fırsatım yok.Yolda kuzeni aradım yalvar yakar ne olur terminale yetiş dedim vaktim yok bla bla...

sağolasın yetişti ve tam otobüs hareket etmek üzereyken attım kendimi otobüse.Geç kalsam saat gece bire kadar olan seferlerin hepsi dolu.Sonuçta yılbaşı ama yılbaşı gesesi zaten birlikte olmak amaç.Koltuğa oturmak değil resmen yığılıdım. Yoldayım yuppi gidiyorum nefes mefese bi halde.

Panda aradı bindin mi diye evet pandacım dedim sana bi süprizim var dedi eee dedim

bu gece yalnız olmıycaz arkadaşlarımda bizimle olcaz bizide bekliolar nokta nokta biyerde yer ayırtmışlar orda olucaz dedi.

mırın kırınla peki dedim.Ama içim içimi yiyo sinirden ben bu kadar zahmeti senin o aptal arkadaşlarınla birlikte olayım diyemi çektim eşşek sıpası ki arkadşlarını cidden sevmiyorum

bi bokuma yaramazlar.

vARDIM PANDAMIN KOLLARINDAYIM:) eheheh

o direk yılbaşını geçireceğimiz yere gitmek istedi. Ben yorgunum üstümü değiştireceğim çok yorucu bi gün geçirdim dedim. Eve gittik tel üsütüne tel nerdesiniz öff yaa

hadi yaa gelin yaaa

daha iki koklaşamadan çıktık.

Gittik aptal saptal biyer lise talebelerinin takıldığı çiftlerin ayak üstü sevişgenlik sergilediği boktan biyerdi.

Üstelik ses sistemi de bozuktu Kulaklarımın hala duyabildiğine şaşıyorum.Aç karnına koca bi bira şişesini içtim karşımda aptal arkadaşları bana şirinlik yapıoo aaa nill hadi oyna aayyy suratsız sende.Bir tane yeni tatıştığım vardı ki suratıma resmen suratsız demişti elimdeki bira bardağını suratına geçirmemk için zor tuttum kendimi.GERİZEKALII!!!

sıkılmıştım sigara üstüne sigara yaktım üstüne bi de tekila içtim.

Kafa zummm ayağa kalksam başım anında yerdeyim.Pandamın yardımıyla bi ara ayağa kalktım

sanırım o dakka yılbaşına girdiğimiz andı.

Sonrasında sadece başımın dönmesinden dans edenlerin ayaklarını seyredebildim.

en sonunda gitmeye karar verdik bana kalsa 1 dakka durmazdım o ayrı ama ayıp olmasın vaziyetleri. Sahte sırıtmalarla vedalaştık onlardan benden nefret ediyorum.

veee artık evimizdeyiz. Burdan sonrası bana kalsın.

Güzeldi :))

aaaa ben sizin yeni yılcığınızı kutlamayı unutmuşum

mutlu yıllar blogger alemii ehehehhe
özlemişim sizi