14 Temmuz 2009 Salı

kış gelsin de görcem ben sizi

Ben burayı keşfettiğimde kıştı
Kıçım donuyodu soğuktu.
Piskolojimin bozuk olması için sebebim de çoktu.
Elime geçem blogu okumaya başladım ilk zamanlar.
Sonra ayrımlar yaptım kendi kafamda bunalımlar, her daim bunalımlar,
fazla edebiler, çok günceller, karizmalar, feninistler, gırgırcılar
acıkca ifade etmeliyim ki en çok da
feministleri ve gırgırcıları seviyorum.
Bi dost gibi:)) link vermiycem
aaa o yaptı bende yapıyım olayı değil.
Aslında söylemek istediklerimde tam bunlar değil.
Bu arada ben hala o link bozuntusunu beceremiom.
yapamıom nan ne kızıon bilokk
acarım ayarları tümağzını yüzünü dağıtırım he
adam ol
he şölee:))
ya bu yaznın ana fikri şu
bilokkk efendüü
lann blogger alemi huu size diomm
nerdesiniz nan okuycak yazı bulamıommm
kışın bunalımlara girip günde 10 post giriyodunuz şimdi niye yazmıyosunuz.
yazmayın yazmayın görcem ben sizi
kış gelsin hele bi girin bunalıma şizofrene bi bağlanın
yazın ağlak yazılarını öff yaa
gıcık donuyo ya diyee ver yansın edin
sorcam ben sizee
geri dönün nan:)))
öpüldünüzz
yaww geri dçnün neolur bee
diyene bakk
siz bağa bakmayın anacummm
bende hafta sonu itibariylen yurdumun ege sahillerinde güneşin aldında
güneş kremimi sürmüş oliciimm.
gezin tozun nan.bronşlasın
yoksa kışın kıcınız doncakkk:))

2 yorum:

Bekriya dedi ki...

ben burdayım cicim gel her gün yazıyorum ben gibi henüz tatil yapamayanlar okusunlar diye :P

ela gözlü virüs dedi ki...

he bacım sende olmasan buralarda
neğaadarr mutsuz olurum sen biliyin mi
delüüü:)) iyiki varsın:))