3 Temmuz 2009 Cuma

karmançurman

aşk hayatım karmançurman(o nası bişi ya)
buruş buruş
cilalı laflarım yok bu kez ütüsüz giyiniyorum aşka
yine yeni yeniden kazandım derken saniyeler içerisinde kaybetmek
ödünç bi mutluluğu an meselesi
içimdeki sıkıntı artçı gel gitler
beynime nüfus eden inatlarım
benden ben koparmak istemeleri
canımı sıkıyor.
Aşk canımı çok sıkıyorsun!!!!
Hele insanımsı hallerin yok mu en çokta o yakıyor canımı
Sensiz de olamadım senle de olamıyorum
Yalancı bu sahne çok pinokyo gördü
biliyorsun değil mi
hepsini yaktım
Tahtaydı yaradılışı alev aldı.
Geri dönmedim.
Tükürüdüm de ne tükürdüğüme bakmadım.
Belki bi parçamaı düşürdüm bi yerlerde
Eksik bişiler hissediyorum.
Berrak kalbimi sigaramın zifiriyle kararttım, acımadım kendime
Belki bi yerde masal diyarlarında yalancı bulut vari düşler yetiştiridim.
Kısa film tadında
Eksilmek eksiliyorum
eksilmekten hoşlanıyorum
Bazen yalancılarla cevrili etrafım çoğalıyor sanıyorum
Çok geçmiyor aldandığımı görüyorum.
Dönmüyorum ki ardıma yine
yine ketumum işte

Şimdi gitmeliyim çünkü
içiçemmmmmmm
ortalığı batırmam gerek ve birinin onu temizlemesi gerek

Hiç yorum yok: