25 Haziran 2009 Perşembe

seni neden hak etmedim nil?


Bırak aşk bana kalsın, mutluluk sana!

mutlumuyum ki diyemedim.Onun mutsuzluğu karşısında bunu nasıl derdim.
Hem o aşkıyla mutluydu artık ben olmasam da içinde. Gel demedim ki niye böyle dedi.
Niye Sezen Aksu'nun Son Bakış şarkısını bana onca zaman sonra yolladı.
İçim dışıma çıktı işte yine. Ne kadar üzmüşüm.Hoyratca harcamışım
gözlerini affet ilkay beni affet!!!
Geri dön diye değil çektirdiğim onca acı için affet sadece

Sen herşeyin en iyisini hak ediyosun dediğimde
Seni neden hak etmedim nil dedin.
Bense korktum ilkay saklandım kalbimin arkasına
korkak bi çocuk gibi işte
bilmiyorum!! bilmiyorumm!!!

Özür dilemem bi anlam ifade etmiyor.İnsafsızım ben kabul ediyorum.
Saygısızım hem aşkına.Neden sana bu kadar güveniyorum ya da neden bu kadar içtensin sen.
Sana onca yaptığım şeyden sonra nasıl dersin hala sana aşığım
nasıl dersin gözlerinsiz ölemiyorum nasıl dersin!!!
İçimi acıtma buna dayanamıyorum.

Aşkın hen insafsız olanı nı yaşayan bi insan nasıl olurda
onu bunca sevgiyle aşkla kucaklayan birini kiprit çöpü gibi harcar
yapmışım işte.(yıllarca kızdıklarım, üzüldüklerim sebebi gibi oluvermişim filmin sonunda)

Çektiğim aşk acısı senin aşkına acı olmuş.
üzgünüm affet
ve artık anlatma sana neler çektirdiğimi
çünkü ölmek istiyorummm
lütfenn anlatma!!!

Hiç yorum yok: