28 Haziran 2009 Pazar

hoppa hoppa ruhum hopba

hoppa hpppa ruhum hoppa
bana uymaz hiçbir sevda
hiç yanılmaz bu hususta
sevgülüüüü Ayşegül Aldinçi'min yanacıklarından öpücüklüyorum
yavrum bu şarkıyı bugünlerim için mi dillendirdin.
Cidden çok sevdiğim bi bağğyandır kendileri.
Erkek olsam yeminle Ayşegül tarzı bi hatuna aşık olurdum
yetmedi kapısında paspas bilem olurdum.
Mevlam takım taklavatı onun kinden bana da yerleştirince
haliyle hemcinsime sulanamıyorum.
Bir bağyyan olarktan erkek miletinden hoşanıyorum anacııımm
Cinsel tercihimide belirttim ne alakaysa.Soktum araya fenamı oldu. hıhhh:)
Kafam öle karman çurman ki konuların birbiriyle bağlantısı olmayabilir.
Görünüşe göre uzun bi yazı olucak.Kapasiteni zorlayabilirim bilokk
gardıını al şekeriim
Anlattım mı hatırlamıyorum.Zaten sana ne zaman bişi anlatmaya kalksam
hahh şimdi oturup yazayım desem bişey oluyoo.
Öle taslak şeklinde kalan çok yazım var. Sonra kafam dağıldığı için toparlayamadığım
darmadağın kalan çok kelimem var.Şu yazıyı yazmaya çalışırken bile
2 kes şahsı telim, 1 kez ev teli, 1 kez ev kapısı çalındı.a han yine çalıyooo lanet tel
bakmıycam.Ev teline bakmaktan nefret eden biri var sa o benim işte.
Cidden bugüne kadar ailemizde kaybettiğimiz herkesin ölüm haberini
ev telinden aldığımız için çok soğuk geliyor bana.Sesini duyduğumda öcü görmüşten beterim
ki cidden ciddiyim bu hususta.
Evde yalnız olduğumda çatlasada patlasada gebersede
ahan şuracıkatan kendimi atıyom dese de ev teline bakmıyorum.
Yahu ben nerelere geldim böle
biri beni durdursun
Normal de yazıyı yazarsın sonra başlığı koyarsın demi
Ama yok ben illa başlığı yazcam.Bu yüzden hiçbir yazımın başlığı yazısına uymaz.
Bu taktığım bişi de diğil aslında
Hem herşeyin bi başlığı olmak durumunda mı soruyorum sevgilü biloggg:))
hadi ben kaçar.
öpücüklüom senüü
(aradan 1 dakika geçer blogger virüs geri döner.Sanki veda etmemiş gibi)

Belkim ailecek bi katliama kurban gideriz de buracıklara iççeğezimi dökemem bi daha
niye diycek olursan.(sanırım 1 satır önce veda etmiştim çaktırma).
Abimin kız arkadaşının ailesi tarafından tehdit ediliyoruz.Can güvenliğimiz yok.
Bi yazımda bahsetmiştim.Ailecek tanışıldı sonra isteme fazlı gerçekleşcek demiştim.Annem babam bu ilişkiyi onaylamıyor.Gelin adayı 2 yıllık ilişkiye 15 salya sümüklü terk edilme rekoruyla, sonunda bizim huzurumuza cıkabildi.Taraflar ön tanışmayı gerçekleştirdi fakat beklenen kız isteme fazlına geçilemedi.
Sebep annem babam cidden kızı istemiyor Abimde sevmiyorum aslında bendeki alışkanlık ve kızın ısrarı diyince olanlar oldu.Abim kızı terk etti tam bu evrede.
Dün kızın annesi aradı ve anneme demediğini bırakmadı densiz kadın.
Kadın benim kızımı neden isteyeme gelmiyorsunuz diyor.Kadın saydı saydı teli annemin yüzüne kapadı.Gece çok gerilimli geçti.Çünkü tehdit edildik.Abim o gece eve gelmedi kuzende kaldı
içmiş sıçmış anlayacağınız.Sabah geldğinde annemin sorduğu ilk soru kız bakire değil mi
şok geçirdim.Abimin sözü çok acık ve netti.Evet bakire ve hamile falan da değil.Bişey çıkarsa DNN testi isterim.(cidden gözlerinden ateşler çıktı gördüm gördümmm)
Anlamadı beni dedi defalarca terk ettim anlamdı dedi durdu.
Şoklar içerisinde kaldım.
Abim bu kızı tam 15 kere terk etti.Ama bu kız her seferinde kapıdan kovuldu bacadan girdi.
Yalvar yakar ilişki bu günlere geldi.Zaten pamuk ipliğine bağlıydı.Hayır kızın sevgisine saygı duyuyorum ama azıcık da gurur lütfen.
Bir anne olarakta annesini çok kınadım.
Bu satırları okuyanlar ne düşünür cidden bilmiyorum.
Empati yapmaya da çalışıyorum elbet ama kimse bu kadar onursuz olmamalı.
Hele ki kızının mutluluğu için abime aileni sil dememeli bi anne.Bi çok kişi diyecek biliyorum
biz birbirimizi seviyorsak kime ne cıkss cıksss kazın ayağı öle değil cidden.
Evlendiğiniz insan kadar aile ilişkilerinizde çok önemli.Cevremde buna benzer çok vaka oldu.
Abimi çok iyi tanırım.Onunla yaptığımız ciddi bir konuşma sonlarında bu ilişkiye destek vermekten bende
elimi ayağımıda çektim.Kadının son yaptığı densizlik bardağı taşırdı.
Bu dünyada sözlüler ayrılıyor, nişanlılar ayrılıyor, evililer ayrılıyor
ama benim abim sevgilisinden ayrılamıyor
NEDEN kızın ailesi tarafından tehdit ediyor.
Cıkmasaydı onursuz kızın onu 15 kere terk etmiş bi adamla
diretmeseydi.Hediyelerle onla bunlar aklını çelmeye çalışmasaydı.
Sen bi anne olark nasıl dersin.
Aileni sil gel al kızımı.Buldun çillop çocuğu işi güçü olan efendi çocuğu
kim kaçırmak ister sende haklısın.(burda biraz çirkeşleştim sanırım)
Çirkin üstelik abimden yaşlı kızını bundan sonra kimse almaz sende
haklısın teyzeee!!!!
ama kurban olark benim abimden uzak dur.
AİLEMİZDEN UZAK DURUN!!!!
Azıcık aile değerleriniz varsa
kii gururnuz varsa uzak durun artık bizden.
Bilmiyormuydu aptal kızın sevdiği adamın ailesi tarafından istemediğini.
çirkefliğe lüzum yok.
Sizin yüzünüzden abimle ayrılmak zorundayız şimdi.
Budaki şirketteki işini bırakıp Anakara'ya başka bir şirkete geçiş yapmak üzere.
Allah'ım ne hallere düştük...
Şu onursuz kız yüzünden.
Sevilmediğini bile bile diretmek ne kadar mantıklı sorarım ey bilogg
gelişmelerden ilerleyen günlerde terardan seni bilgilendireceğim.
mucuksssss

Hiç yorum yok: