30 Haziran 2009 Salı

eski sevgiliye pas durumları


Eski sevgili ile akşam msn de kameralı görüşmek
için gün içerisinde randevulaşılır.Bende yeni uşakla kırıştırdığım ücünn
eski sevgülüye mesaj atmak aklımın ucuna gelmez.
Gece bi mesaj sesiyle irkildim.
Veryansın laf sokuşlu bi ton laf kümesi eşliğinde
gayet pişkincene şu sözler sarf edilir
öhümmm
eski sevgili:Yapamayacağın şeyler için bana söz verme !!(oha lan ben mi söz verdim sana
ayrıcana sen dolandın bütün gün peşimde.Özledim azcık görüyimm ne oluğğ diye
kedi gibin mırıldandın ala ala hösstt lan öküzz)
ben:söle durma .İstediğin gibi olmadığım için kız bana.Hadi ne duruyosun yine kızz!!!
Eski sevgili:Haklıısn kızmaya hakkım yok sana(aferin adam ol ama dur görürüsün sen)
ben:Şuan sana seni öpmek istiyorum desem hemde deli gibi.SENDE BUNU DİKKATE alma.Söylediklerimin bi önemi yok nasıl olsa.
Eski sevgili:nerden öpüceksin pekii(ne oo kızgınlığın geçti sanki)
ben: sence!!(bu garibimide yeminle hiç öpmüşlüğüm yok hee)
Eski sevgili:bilmem!!!( kalp atışları hızlandı öküzün duyuyorum yeminle burdan)
ben: dudaklarından
Eski sevgili: beni tahrik ediyorsun.
(derin bi sessizlik) kobayımızın derin tahrik gücü ölcülüyor.
Eski sevigili:(eski sevgili atakta)İşine gelmeyen mesajlara cevap verme sen.
ben:Ama sen beni dikkate alma.Yapışmam merak etme dudaklarına.Çünkü hep yapamayacağım şeyleri söylüyorum huyum bu biliyorsun değil mi
Eski sevgili:Cam aç bana görücem seni
hayda dön başa
Ulan cam açma muhabbetinden kaçayım derken yine bu muhabbete tutuldum.
nie ben ya nie ben.
Kaç gündür cam bozuk muhabbeti de baydı başka bişi bulmam gerek.
öfffffffffffffff
en iyisi görüşmemek evet evet
hadi öle diyelim
adamın hortlama huyu var onu ne etcez.
En iyisi pılımı pırtımı alıp bu şehirden kaçmak.

ahan da bu kadar sayın seyirciler.
öpücüklendinizzzzz heyy pişş sanırım salyamm üzerine yapıştıı bebiimm

dipnot: evet evet sanırım bu resmi gördükten sonra bi daha da öpşimiyciimmm

Hiç yorum yok: