9 Haziran 2009 Salı

erkekseniz teker teker alıyım bebeğim

aman yarrabim sanırım yine tozu dumana
kattım:))
muhahahah
sevgili envanterini bi çıkarayım dedim(envanter ne ki böle mi yazılır salla bilokk benim olduğundan
sorun teşkil etmiyor)
anlayacağın serkana olan kızgınlıkla etrafımdaki bebelere ki biz onlara öküzcük deriz
mavi boncuk dağıtıoom
maksat kafa dağıtmak.
Ben aşk acısı çekince böle oluom anam
Ağlak hallerim enderdir.Tamam serkan öküzünü seviom
ama nefret de ediom lan.
Dönme sakın bi daha valla kıçına sıkı bi şaplak yiycen gene
efenim kimlere saldırdım

bakınız aşaağıda
(buraya bi ok k işareti yapmak ne zor bilion mu hala biloku çözemeyen biri olarak,
sen yine hayali bi ok olduğunu düşün canım çiğerim)

Benle evlenmek isteyen özer koçum benim zenginsin okey abi
ama kısasın üstelikte azcuk kelsin hem çok geveze ve kıskançsın yaff

Beni delüler gibin seven saf ilkayım canım sın çiğerimsin bebem
emme fakirisin ama hakkını yiyemem lokumsun lokumm
(valla kötü bi sonuç çıkarma bilokk sefiom bu saf uşağı)
sevme beni sevme bebem sonunda ellerin yanacak nihahhaa:))

Cem ayy cem canımsın bebeğim hala 25 lik görünmene rağmen
30 sun ve hala askere gitmedin.Bitir artık lan şu okulu
yoksa dükkanını bascam.Beni ellere yar etmek hoşuna mı gidiyor.
Nahhh fingirdeşirim senle
Hava almaya çıksen bol bol...

Fırat:Ah aptal fırat Ama bay vücud hakkını yemeyelim(öpemedin işte oh olsun nanikkk) kafaya kesa kağıdı gekiresi gelio insanın yalanım yok bilokk
Ama parfümünü beğendim bebeğim. Kullan sen onu aldanan çok olur bak
demedi deme.Hadi örtmen bey zil çaldı derse heheh

Haluk: Zengin serseri altındaki arabanın markasını düşüneceğine birazda.
Şık giyinmeye çalış. One ya tam bi fiyaskosun olum sen.
Git değişte gell

Burak: Sen bir zaman kaybısın kabul et.

Onur:Senden bi bok olmaz bebem kıskanma ayağına yatma beni
kıskanma lan.Avukatım karizmayım mışş
pohh yemiş onu diyen (yakuşuklu uşaksın hakkını yiyemem)

Uğur : Ah eski diş hekimi aşkım dişim sızlıo.Şimdi sana nasıl ihiyacım var bi bilsen.
Bak sıkılmış diş macunu gibi kaldım ortalıkta ahahaah:)

Erhan : Vazgeç gönlüm sen bu aşktan şarkısını sana armağan ediom cicim.
Belki bi gün uzaylı olmaya karar verirsem he derim.

Levent: ah levent seni göt etmeye bayılıyorum.Karizmanı çizeye bayılıyorum.
sende erkekmisin lan.yavşakkkk

sevmiorummm lan hiçbirinizi
canınızı yakmaya bayılıyorum ama
napıyımmmm
hep derim ruhum fırlama
muhahah
ama söz özer'e he dersem evimin kadını olcaam. 2 tane de bu vatana bebe yapcam
helal hoş olsun
öpücükledim seeni bilokkkk
muc muccc...

2 yorum:

ZK dedi ki...

Harika olmuş tatlım güle güle okudum!
2. versiyonunu tez elden bekliyorum. Sevgimle... Ayy bende senden kopya çekip hazırlasam mı böyle bi'şey?:D Haha.
Gülümse sen...

ela gözlü virüs dedi ki...

tabiki ne deme bacummm
yaz kız yazz heheheh