20 Haziran 2009 Cumartesi

bugün

*Bugün; Aşk' ta dert yandığım insafsızlar kadar insafsız olmuşum anladım.Bana herşeye rağmen yine de yanındayım diyen eski sevgilime dedim ki. İstesen de bi gün olamayacaksın dedim.(NE GAADAAAR HAKLIYIM)

Bana karşı bu kadar iyi olma lütfen !!!
bu gerçekten canımı yakıyor.
Hırpala, küfret, nispet yap, canımı yakmak için ne varsa yap
ama bu şekilde iyilik melaikesi gibi dolanma sağımda solumda.
Kötülük yapıyorum anla sana be adam
anla artık
uzak dur benden!
İki gün sonra yolda bile tanımamazlıktan gelcem seni
kırcam kalbini, sen yine o gülen yüzünle sevgi dolu bakışlarınla
sarcaksın beni
yapma!!
bana bunu yapmaaaaaaaa!!!!!

Sevgili kalbimden aktarabileceklerim bugünlük bu kadar.
Sıra geldi bugün ki annemle pazar gezmemize

Bugün anacııımlan biz pazara gittik.Yıllar olmuş pazara gitmeyeli.Bi sürü tişört aldım kendime
rengarenk çok şekerler lan:)) bilokkk
bi görsen.Domates tezgahının önünden geçerken o miss gibi koku alıp götürüdü beni çocukluk
yıllarıma.Çocukken annemle pazara daha çok giderdim.
Yıllladır çalıştığım için 6 yıl önce taşındığımız bu şehrin pazarına hiç gitme fırsatım olmadı(gariptir hiç fırsatım olmadı valla) desem
bana kıh kıh gülersin de sen şimdi bilokk
gülme ağzını yüzünü dağıtırım Bak şaka maka(maka ne lan ) değil ayarlarını kaydırırım.
Ki hoş bilokuu takip eden arkadaşlarda göreceklerdir.İzleyenler bölümünü kaldırdım.
Pek bi gözümü yordu bu aralar.Herhangi bi izleyici takıntım da yok.Mümkün olduğunca kendimi
blokumla dertleşirken yalnız hissetmek istiyorum.

Geçiçi bir his diyip bu konuyu es geçmek istiyorum.Yoksa yazının gidişatı bi halta benzemeyecek
ve bence sonuna ulaşamadan b.k' a batırcam.Ayrıca bu yazıyı yazarken tüm dikkatimi
dağıtmak için millet sıraya girmiş sanki.Cebime 3 mesaj geldi.2 arama yanında
ve iki de ev telefonunun zırlaması eşliğinde odamının kapısın taklanması buna dahil.
(biri şu lanet telefona baksın!! ev telefonuna bakmaktan nefret ediyorum yaaa
bu ayrı bir post konuusu bile olabilir şöyle esaslı bir kalema aldığında)

Nerdeydin nerelere geldim. Yahu ben değilmiydim bugün anacıımla pazar gezen
hee ne diycektim.heehhhh Yahu bu pazarcı milleti
bir numaralı sapık kardeşim işini hakkıyla yapan ve üç beş kuruş ekmek kavgasında olanlara lafım yok tabi.
Anacımmla tezgahlara bakıyoruz.Adamın biri bana bakkk ablaaa bakk abla diyee
10 metre öteden yangın varmış edasıylan bağırıyoo
şerefsizim bişi oldu sandım.İçim boşaldı resmen o ne bağırmak boğazı şişesice heriff
anguutt (anguta hakaret ettim farkındayım özür)
neyse baktım işaret ettiği tarafa o da ne
ipe asılmış perde
ablam bak hele gözünün yağını gurban olammm
ohaa lannnn
çuşşş!!!
sana hakaret etmek için bi hayvan sıfatı kullncam hayvanlara yazık olcak.
Baktım Millet garipsemiyor.Annemde öle. Adama alırım geçiririm o tüllleri sana duvak yaparım dedim o sinirle.Korkuttu hayvan(hayvanlara hakaret ettim özür) o patlamış egsoz gibi sesiyle.
napıyıım yaa
bağırma lan iki pala satcam diye
yada git edebinle sat.
Bahaneyle ne taciz edion.
Bu pazarcı milletinin yarısı sapık ve tacizci
ahanda buraya yazıyomm.Kamu oyuda bi gün bu konuda isyan başlatırsa.
bu virüs bi gün dediydi dersiniz.

Satma hakkın varsa benimde satın alma hakkım var.
eyy pazarcııı pis tülcüü pis palacıı
tacizle mal satmaya çalışma.
Beceremiyorsan git başına duvak yap o tülleri
yoksa ben sokucam bi yerine


saygılarımla efeniiimmmm......
(alkışlarla yaşıyorumm)

1 yorum:

Bekriya dedi ki...

pazarlardan nefrette ben de ön sıralardayım cicim :) o boğazını patlatırcasına böğürenlerin boğazına bi düğüm atmak geliyo içimden :)