15 Mayıs 2009 Cuma

yaz ve haşeratları

Öhüm öööö
sorun şu ki gecenin bi yarsı
beni yatağımdan şekerimsi uykumdan uyandıran
hain örümcek ve neüdü belirsiz bi böcekcik
yüzünden sanırım sabahlıycam.
ve galiba blogger aleminde okunmadık blog da bırakmıycam.
uyuyamıyorum anacım cıkss yemioo
o lanet örümcek yatağımın altına girdi
şimdi çır çır çırlayıp herkescikleri başıma toplamak istiyorum.
sanırım bu gece uyuyamıycam.
en son ihtimal!
Salondaki o lanet koltukta yatıcam.
Senmisin yaz gelsin diye
havalara veryarsın eden
al işte yaz kapıda ve onun haşeratları da yatağımın altında
Sanırım yarın markete koşar adım gidip
koca bi raid almalıyım.
iyide ben nası uyuycam bu gece yaa
öhüüüüüüüüüüüüüüü
zaten serkan' da sinirliyim adam yok ortalıkta
sabahtan beri.
deli olucam yaaaa

2 yorum:

Bekriya dedi ki...

ben de bi böcek görsem uyumadan uyanıp uyanıp aranırım :(

halini anlıyorum yani :)

Yegane dedi ki...

ohyyy.. bana da olmuştu bu gecenin bi vakti abimi uyandırıp böcek avlattırttırmıştım:D:D