1 Mayıs 2009 Cuma

oRoSpU Mu?

Tüm kadınlar Orospu mu ?

ya ya bakma öle okuyucu
taktım ben bu aralar bu konuya.Dümdüz sade biz gız oldumda ne oldu.
Dostlarım doğru olduda ne oldu.Herşeyimize bide yafta yapıştırıldı.
3 yıldır sevdiği adamın her kaprisini çeken canım kankam
şu aralar katil olmak üzere niye
adam yaşadıkları herşeyi inkar ediyor.
sanki kız kendi kendini becerdi.
bokkkk herifff.
Üstüne bide kızı orospulukla suçluyo
ulan allah belanı versin.
Annen çükünü pişirip akşam önüne yemek niyetine koysun
piççççç.....

şimdi neye göre orospu olurmuş görelim hep birlikte
ahanda buyur okuyu

• Yine mi kız çocuğu bu üçüncü kız bebek olacak: Dünya'ya bir OROSPU daha mı ?
• Kız çocuğu bu aman sert oyunlar oynamasın kızlık zarı yırtılır, ileride adı OROSPU ya çıkmasın.
• Serpildi güzelleşti namusuna halel getirmemeli sonra başımıza OROSPU olur çıkar.
• Öyle kırıtarak yürüme ! Elalem böyle yürüyene ne der bilmezmisin ? OROSPU der.
• Açık saçık giyinme, şuh kahkalar atma,dudağını kırmızı boyama ! OROSPU musun ?
• Erkek arkadaş mı ? Kız kısmının erkek arkadaşı olur mu ? OROSPU
• Kadın gecenin bu saatinde sokağa çıkmaz çıkanlar sadece, OROSPU dur.
• Ne güzel kadın, bence bu normal kadın değil baksana fazla güzel.Bu kesin şey olmalı,OROSPU
• Eskiden sevgilimdi, bir sürü şey paylaştık sonra anlaşamayıp ayrıldık, artık ona, OROSPU diyorum.
• Kadının kocası yok, daracıkta giyinmiş belliki sağlam papuç değil, OROSPU bu.
• Cinsellik yazıları yazıyor, utanması arlanması yok, OROSPU gibi.
• Benden ayrılır ayrılmaz başkasına koşmuş,OROSPU
• Sen iyi bir kızsın seni çok seviyorum ama bir bilsen arkandan,OROSPU dediğimi...

Söyleyin bana hangi kadına OROSPU demezsiniz ? Kadın ne yaparsa bu kelimeyi duymaz ? En önemlisi OROSPU ne demek ? Kime denir ? Neden denir ?


Dipnot: öhümmmm Orospuluk maddeleri alıntıdır.Bana gelen bi mailden paylaşmadır.

5 yorum:

ucandepik dedi ki...

yorum yapılacak bir yanı yok bu yazının...doğru söze ne hacet...

Orijinal Delikanlı dedi ki...

aslında yorum yapılacak çok yanı var...
doğru yanları olduğu gibi bariz yanlışlıklarıda var.
tamam bunları yapanlara orospu denmez ama pek çoğu tasvip edilmeyecek yanlışdavranışlar.

кıямızıℓı dedi ki...

Maalesef hala aşamadı kendini ülkem bu konuda,kadınları 2.sınıf insan olarak görmekten vazgeçemedi.Hele gece sokakta görmesin insan olduğunu bile unutanlar çıkar elbet...

LoReSimA dedi ki...

cıx cıx cıx..diyorum başka da bişey diyemiyorum.

bi dost dedi ki...

orjinale katılıyorum.. ve bi de bunlara -bazılarına yani- isyan edeceğimize,, erkekler böyle yaptığında orospu olmuyor biz de yapabiliriz falan diyeceğimize, yapan erkekleri de kınamalıyız bence.