25 Mayıs 2009 Pazartesi

oha oha oha diyecek bişi bulamadım ne yapayım


Bu gece öle bi sıkıldım.
Nette gezinirken bi itiraf sayfasına geldim.
İnsanların itiraflarını okurken hem keyiflendim hem güldüm
ama biri vardı ki
sizlerle paylaşmadan cidden edemiyciiim.
Bi insan
İki bacağının arasını koca bi dünya sanabilir-miş
bunu öğrendim.
Şaşkınlıklar içerisinde kaldım.
Aynen aktarıyorum sayın seyirciler!!!

kız dior ki;

"Lütfen arkadaşımla benim arama girme." diyor sevgilim. "O zaman ben de seni benim "arama" sokmam, tangamın yerinde olmak için yanıp tutuşursun." diyorum. Mesaj alınıyor ve konu kapanıyor.


Yukarıda ki örnekteki kızceezimiz
Erkek milletinin
özgürlüğünün ve en önemlisi sosyal ilişkilerinin
bi kadının ''ara''sına takılıp kaldıktan sonra
sıkılıp özgürlüğüne koşar adımlarla koşacağını düşünemiyor bu kadın galiba
gittiğin yol yol değil bacım
var dön sen bu seferden.
Aç maymun çok kabul
ama bu şekilde bi dayatma
seni bu ilişkide mutlu sona ulaştrrrrmaz diye düşünmekteyim.
Bu kadar basit olma lütfen recaa ediciiimm

2 yorum:

perikizi dedi ki...

:D gittiğin yol yol değil bacım aynen,aklını başına devşirrr(=

Yegane dedi ki...

bi de bu itirafçıların yolda otobüste çarşıda pazarda gördükleri kızları netten arama stilleri var; "cuma günü saat 5te 85T otobüsüne binen sarışın kız, seninle göz göze geldik ama yanına gelme cesaretinde bulunamadım. burdaysan lütfen beni bul. ben mavi montlu asil erkek" tarzında:D oooldu anam işim gücüm yoktu benim de yana yakıla seni arıyodum :D:D:D

bende buna benzer bi yazı yazcaktım kendi bloguma..aha buraya yazmış oldum, kısmet sanaymış :D:D