23 Mayıs 2009 Cumartesi

gelin adayının fendi annemi yendi


Öhüm benim bu annem varya;
benim cep telefonumu kurcalamak yerine abimin cep telefonu kurcalamaktan ve
abimin kız arakadaşının attığı mesajları kıs kıs gizli saklı bi
köşede okumakatan zevk alan bi annem var.
Aman yarrebbim düşman başına:)))
Ciddi diyom he
Abim 2 yıldır bi kız arkadaşı var ama annem o kızı istemiyor.
Hatta bu ilişkiyi ilk öğrendiğinde bakkalın kızını bile ayarlamaya çalıştı
tam bi çöpçatan yani.
Kızın bakkalda durduğu zamanlar.
Kıza börek pasta yapıp getirmeler.
akşamları kahve içmeceler, bir yolunu bulup abimle bizi çağırmalar.
Alttan girip üsten cıkıp kızın cebini abime almalar.
Hatta onlada kalmayıp kızı mahalleye o kıza yaklaşmayın o benim gelinin olucak diye dillendirmeler.Kızın resmen adı cıktı o ayrı.
Kız da pek gönüllüydü ilk zamanlar ne oldu sonra pek bilmiyorum.
Abimde bi kaç kez görüşmüş o dönem
ama abim kız soğuk nevale diyor başka bişi demiyor.
gel zman git zaman bunlar arasıra cafelere falan gittiler.
Abim geldi bi gün havlu attı evin ortasına ben bu kadar
nazla uğraşamam anne bak senin istediğin
kıza yöneldim eğildim.
Sözünü dinledim ama kızda bi havalar bi kapris
bi naz
öfff dedi çekemem dedi.
Benim gül gibi elifim var dedi.
Bi dediğimi iki etmiyor.
Acıkcası güle güle anne senin gelin adayına.
Neyse bakkalın kızından kurtuldu abim
ama annemim bu aşka olan tacizleri sona ermedi tabi.
Annem dünya şekeri insan ama
elifin adını duyunca cılgına dönüyo kadın.
Abim allah için yakışıklı çocuk işi var güçü var
iyi de kazanıyor.Türkiye şartlarında geleceği parlak yani
Annem sindiremiyor nedense.
Neymiş kız çirkin miş abime yakışmıyormuş
muş oğlu muş... bahane mi arıyorsun bizim hatunda
Baştan beri destekliyorum abimi
Güzellik ve çirkinlik göreceli
Adam ben kızda insanlık gördüm
karakter gördüm diyorsa ki
abim cidden fiziksel görüşünü umursar
ama elif de bunları düşündürmüyor
kalldı ki
2 günlük bi ilişkide değil.
Sonuç itibariyle abimin 2 yıldır verdiği caba
yarın mutlu sonuçlanıcak işallah.
Annem asla gitmem etmem getiremezsiniz
dedikçe sonun da baskılara dayanamadı.
ve yarın gidiyoruz.
Hep derim aşk kazansın kardeşim.
haa baban ne diyor bu işlere kuzum derseniz eğer
annem ne diyosa onu diyodur
o acıdan merakta kalmayın.
:)) öpücüklüom hepinizi

2 yorum:

bi dost dedi ki...

özür dilerim lakin bence annen çok da dünya şekeri bi insan değil :P il şekeri, ilçe şekeri desen bi nebze :D

Bekriya dedi ki...

ahahah süper yaw :) anneler işte kimseyi çocuklarına layık göremiyolar aam bi de bıraksalar da çocukları anlaştıkları kişi ile mutlu olsa nerdee.

türk anne modeline ters :) öperim