7 Mayıs 2009 Perşembe

ben özledim galiba seni

ben özledim galiba seniiiii
bu yüzden bu kadar çok sitemlerim
sen üzülme acıdan bu sözlerim
karşımda görsem dolar gözlerim...
tın vın tın vın....
terkt ettiğim tüm sevgiliciklerime armağan ediciim...

oda değildi de
şu ebru teyzemin(ebru gündeş)
son albümündeki ''dert faslı '' şarkısını
acı çekmek isteyenlerine şiddetle tavsiye ediyorum.
Tanıdığım çatlak bi garıı(kadın) var hayatımda
salak ikide bir aşk acısı çekmek istediğini beyan etmekte
mal bu millet ya
delimisiniz lan sizz...
acı çekmeyi seveneleride anlamıyorum anacım
cık cıkk
no acı
yes gülücükler...
öpücükledim sizii

hee bu arda şarkıyı size de dinletmek isterdim ammma velakin
ben hala bu blog olayını çözemedim
(mala bak ya dediğini duydum ey okuyucu olsun)
önemli değil bebişim cidden beceriksizimmm
kabul ediorumm...

Hiç yorum yok: