30 Mayıs 2009 Cumartesi

Ruhum fırlama naapiiiyimm


Canım sıkıldı geldim dünyaya
seksek oynamaya
Her atışta hamlem çizgiye denk geldi.
Oyuna dahil olamadım bi türlü
yanaklanırı asmış, gözlerim sekseğin çizgisinde pembe elbisemle bekledim sıramı
Hata yapıp düzelten çok oldu.
Oynadılar keyifle
Ben en başta hep hata yaptığım için
hiç sekleyemedim:)))
aman yarabbim
sıkıldım gidiyorum
horoz şekeri alcam
belki kurtlu elma yerim bilmiyorum.
belkide annem puding yapmıştır.

başlığı okuyup yazımı yargılama
bi alakası olmadığının gayet tabi farkındayım

dıt dıttt .... aradığın bloggera ulaşılamıyor.

27 Mayıs 2009 Çarşamba

uç uç böcüğüm


Boşsun olum boş hemde bomboş.
Yıllarca söyledim sevdiğimi olmadı haykırdım oda olmadı
avaz avaz çırladım.
Basit hayatında basit cümlelerin arasında
bi halt olamadım ben dilinde
diline varıp kalbine ulaşamadım.
Kalbine ulaşmak ne zor muş
ee napıyım
bende anladım.
Çırpınmıyorum bilesin.
İstersen gelirisn yanım daki koltuk boş
sol yanımda soğuk istersen tutar ısıtırsın.
İstemezsen yok mırın kırın eder naz etcem dersen
çek git.yada kabaca
basss evladım gaza
Bu bünyeye bu aşk fazla...

25 Mayıs 2009 Pazartesi

oha oha oha diyecek bişi bulamadım ne yapayım


Bu gece öle bi sıkıldım.
Nette gezinirken bi itiraf sayfasına geldim.
İnsanların itiraflarını okurken hem keyiflendim hem güldüm
ama biri vardı ki
sizlerle paylaşmadan cidden edemiyciiim.
Bi insan
İki bacağının arasını koca bi dünya sanabilir-miş
bunu öğrendim.
Şaşkınlıklar içerisinde kaldım.
Aynen aktarıyorum sayın seyirciler!!!

kız dior ki;

"Lütfen arkadaşımla benim arama girme." diyor sevgilim. "O zaman ben de seni benim "arama" sokmam, tangamın yerinde olmak için yanıp tutuşursun." diyorum. Mesaj alınıyor ve konu kapanıyor.


Yukarıda ki örnekteki kızceezimiz
Erkek milletinin
özgürlüğünün ve en önemlisi sosyal ilişkilerinin
bi kadının ''ara''sına takılıp kaldıktan sonra
sıkılıp özgürlüğüne koşar adımlarla koşacağını düşünemiyor bu kadın galiba
gittiğin yol yol değil bacım
var dön sen bu seferden.
Aç maymun çok kabul
ama bu şekilde bi dayatma
seni bu ilişkide mutlu sona ulaştrrrrmaz diye düşünmekteyim.
Bu kadar basit olma lütfen recaa ediciiimm

23 Mayıs 2009 Cumartesi

gelin adayının fendi annemi yendi


Öhüm benim bu annem varya;
benim cep telefonumu kurcalamak yerine abimin cep telefonu kurcalamaktan ve
abimin kız arakadaşının attığı mesajları kıs kıs gizli saklı bi
köşede okumakatan zevk alan bi annem var.
Aman yarrebbim düşman başına:)))
Ciddi diyom he
Abim 2 yıldır bi kız arkadaşı var ama annem o kızı istemiyor.
Hatta bu ilişkiyi ilk öğrendiğinde bakkalın kızını bile ayarlamaya çalıştı
tam bi çöpçatan yani.
Kızın bakkalda durduğu zamanlar.
Kıza börek pasta yapıp getirmeler.
akşamları kahve içmeceler, bir yolunu bulup abimle bizi çağırmalar.
Alttan girip üsten cıkıp kızın cebini abime almalar.
Hatta onlada kalmayıp kızı mahalleye o kıza yaklaşmayın o benim gelinin olucak diye dillendirmeler.Kızın resmen adı cıktı o ayrı.
Kız da pek gönüllüydü ilk zamanlar ne oldu sonra pek bilmiyorum.
Abimde bi kaç kez görüşmüş o dönem
ama abim kız soğuk nevale diyor başka bişi demiyor.
gel zman git zaman bunlar arasıra cafelere falan gittiler.
Abim geldi bi gün havlu attı evin ortasına ben bu kadar
nazla uğraşamam anne bak senin istediğin
kıza yöneldim eğildim.
Sözünü dinledim ama kızda bi havalar bi kapris
bi naz
öfff dedi çekemem dedi.
Benim gül gibi elifim var dedi.
Bi dediğimi iki etmiyor.
Acıkcası güle güle anne senin gelin adayına.
Neyse bakkalın kızından kurtuldu abim
ama annemim bu aşka olan tacizleri sona ermedi tabi.
Annem dünya şekeri insan ama
elifin adını duyunca cılgına dönüyo kadın.
Abim allah için yakışıklı çocuk işi var güçü var
iyi de kazanıyor.Türkiye şartlarında geleceği parlak yani
Annem sindiremiyor nedense.
Neymiş kız çirkin miş abime yakışmıyormuş
muş oğlu muş... bahane mi arıyorsun bizim hatunda
Baştan beri destekliyorum abimi
Güzellik ve çirkinlik göreceli
Adam ben kızda insanlık gördüm
karakter gördüm diyorsa ki
abim cidden fiziksel görüşünü umursar
ama elif de bunları düşündürmüyor
kalldı ki
2 günlük bi ilişkide değil.
Sonuç itibariyle abimin 2 yıldır verdiği caba
yarın mutlu sonuçlanıcak işallah.
Annem asla gitmem etmem getiremezsiniz
dedikçe sonun da baskılara dayanamadı.
ve yarın gidiyoruz.
Hep derim aşk kazansın kardeşim.
haa baban ne diyor bu işlere kuzum derseniz eğer
annem ne diyosa onu diyodur
o acıdan merakta kalmayın.
:)) öpücüklüom hepinizi

22 Mayıs 2009 Cuma

kim kimden gitti söylesene


İçim niye acıyor sevgilim. Oysa ben terk etmedim mi bugün seni
Niye sen terk eden gibi bense terk edilen gibiyim
söylesene.
Gözyaşalarım bu aşktan gidişi-m-le konfeti gibi
yüzümde.
Kim kimden gitti söylesene.
Yine umursamıyorsun hiçbir gidişi...
sorgulamaların yavan tatsız.
Susuyorsun aslında
ayıp olmasın giderken diyorsun sanki
Aslında susuyorsun sevgilim.
Aşık olduğum gülüşüne sığınarak susuyorsun.
sen susuyorsun
ben susuyorum
aşkımız susuyor.
bak aşkımız gigiyor sevgilim.
hoşçakal de
seslice susma yeter ki

20 Mayıs 2009 Çarşamba

ömürsünüz lan...














Bana gelen bi maili paylaşmak istiooorumm
ta ta tammmmm!!!!!

19 Mayıs 2009 Salı

nokta nokta çukuru


Düşündün taşındım uzunca analiz ettim
ve sonuç olarak hayatıma dahil olan bi sürü boktan insan olduğunu
sonunda kendime haykırdım.
Yıllarca birbirine dost sıfatını etiketleyenler
bugün gelip ağlamayın bana
Şimdi izin verirseniz
Sizi gömdüğüm o bok çukurunun önünde sineklerle savaşınızı izlemek istiyorum.
Çok eğlenceli lan gelsene
ögggggggg nefret doluyum!...
iki yüzlü insanlara karşı


çok bozdum ağzımı çokkkkk!!!!!
oh beee (ama rahatladım)

15 Mayıs 2009 Cuma

yaz ve haşeratları

Öhüm öööö
sorun şu ki gecenin bi yarsı
beni yatağımdan şekerimsi uykumdan uyandıran
hain örümcek ve neüdü belirsiz bi böcekcik
yüzünden sanırım sabahlıycam.
ve galiba blogger aleminde okunmadık blog da bırakmıycam.
uyuyamıyorum anacım cıkss yemioo
o lanet örümcek yatağımın altına girdi
şimdi çır çır çırlayıp herkescikleri başıma toplamak istiyorum.
sanırım bu gece uyuyamıycam.
en son ihtimal!
Salondaki o lanet koltukta yatıcam.
Senmisin yaz gelsin diye
havalara veryarsın eden
al işte yaz kapıda ve onun haşeratları da yatağımın altında
Sanırım yarın markete koşar adım gidip
koca bi raid almalıyım.
iyide ben nası uyuycam bu gece yaa
öhüüüüüüüüüüüüüüü
zaten serkan' da sinirliyim adam yok ortalıkta
sabahtan beri.
deli olucam yaaaa

14 Mayıs 2009 Perşembe

imkanı yok seni terk ediciiim

Ya ya bakma öle blog
Serkan'ı terk etmek istiyorum deli gibi.
Yıllardır tek aşkım dediğim bu adamı istemiyorum. o beni yıllar önce terk etti acılar çektirdi.
Şimdi de ben ona aynısı yapmak istiom
Hemde tam böle adam olmuşken
Tutmayın beni bu adamı terk etcem
.......................öhümmm
bögggggggg

9 Mayıs 2009 Cumartesi

düşünce düşüncemdem

hay allahım ya bişi yazcktım msn de titretince unuttum
..............
neyse hatırlayınca gene gelirim biloggcuumm
ama başlık hazır!..

7 Mayıs 2009 Perşembe

ben özledim galiba seni

ben özledim galiba seniiiii
bu yüzden bu kadar çok sitemlerim
sen üzülme acıdan bu sözlerim
karşımda görsem dolar gözlerim...
tın vın tın vın....
terkt ettiğim tüm sevgiliciklerime armağan ediciim...

oda değildi de
şu ebru teyzemin(ebru gündeş)
son albümündeki ''dert faslı '' şarkısını
acı çekmek isteyenlerine şiddetle tavsiye ediyorum.
Tanıdığım çatlak bi garıı(kadın) var hayatımda
salak ikide bir aşk acısı çekmek istediğini beyan etmekte
mal bu millet ya
delimisiniz lan sizz...
acı çekmeyi seveneleride anlamıyorum anacım
cık cıkk
no acı
yes gülücükler...
öpücükledim sizii

hee bu arda şarkıyı size de dinletmek isterdim ammma velakin
ben hala bu blog olayını çözemedim
(mala bak ya dediğini duydum ey okuyucu olsun)
önemli değil bebişim cidden beceriksizimmm
kabul ediorumm...

6 Mayıs 2009 Çarşamba

aşkım katilin olmaktan korkuyorum

Bu sözlerim aşkıma
aşkımcım ne olurrr sana yalvarıyorum
bana msn de ikide bir kamera aç diyip durma
da-ya-na-mı-yo-rum!!!
cidden piskolojimi mahvettin.
cıks cıksss...

kızıyorum ama!

1 Mayıs 2009 Cuma

oRoSpU Mu?

Tüm kadınlar Orospu mu ?

ya ya bakma öle okuyucu
taktım ben bu aralar bu konuya.Dümdüz sade biz gız oldumda ne oldu.
Dostlarım doğru olduda ne oldu.Herşeyimize bide yafta yapıştırıldı.
3 yıldır sevdiği adamın her kaprisini çeken canım kankam
şu aralar katil olmak üzere niye
adam yaşadıkları herşeyi inkar ediyor.
sanki kız kendi kendini becerdi.
bokkkk herifff.
Üstüne bide kızı orospulukla suçluyo
ulan allah belanı versin.
Annen çükünü pişirip akşam önüne yemek niyetine koysun
piççççç.....

şimdi neye göre orospu olurmuş görelim hep birlikte
ahanda buyur okuyu

• Yine mi kız çocuğu bu üçüncü kız bebek olacak: Dünya'ya bir OROSPU daha mı ?
• Kız çocuğu bu aman sert oyunlar oynamasın kızlık zarı yırtılır, ileride adı OROSPU ya çıkmasın.
• Serpildi güzelleşti namusuna halel getirmemeli sonra başımıza OROSPU olur çıkar.
• Öyle kırıtarak yürüme ! Elalem böyle yürüyene ne der bilmezmisin ? OROSPU der.
• Açık saçık giyinme, şuh kahkalar atma,dudağını kırmızı boyama ! OROSPU musun ?
• Erkek arkadaş mı ? Kız kısmının erkek arkadaşı olur mu ? OROSPU
• Kadın gecenin bu saatinde sokağa çıkmaz çıkanlar sadece, OROSPU dur.
• Ne güzel kadın, bence bu normal kadın değil baksana fazla güzel.Bu kesin şey olmalı,OROSPU
• Eskiden sevgilimdi, bir sürü şey paylaştık sonra anlaşamayıp ayrıldık, artık ona, OROSPU diyorum.
• Kadının kocası yok, daracıkta giyinmiş belliki sağlam papuç değil, OROSPU bu.
• Cinsellik yazıları yazıyor, utanması arlanması yok, OROSPU gibi.
• Benden ayrılır ayrılmaz başkasına koşmuş,OROSPU
• Sen iyi bir kızsın seni çok seviyorum ama bir bilsen arkandan,OROSPU dediğimi...

Söyleyin bana hangi kadına OROSPU demezsiniz ? Kadın ne yaparsa bu kelimeyi duymaz ? En önemlisi OROSPU ne demek ? Kime denir ? Neden denir ?


Dipnot: öhümmmm Orospuluk maddeleri alıntıdır.Bana gelen bi mailden paylaşmadır.