8 Nisan 2009 Çarşamba

sırtından vuran patron yok yok pardon

öhhümm günlerdir yokum blog
biliyorsun ki griplen kankaydık.
portakal,limon,antibiyotik, iğne,ıhlamur vee tabiki gripin sayesinde
kankamla aşkımız sona erdi.
Evet günlerdir grip olduğum içün işe gidemediğimi biliyosun blogcuum.
Ama bugün daha vahim bir durumu öğrenmiş bulunmaktayım.
Patron beni işten çıkartmış heheheh
:)))
gülüyorum çünkü bu tamda benim istediğim bişiydi aslında.
Çünkü artık o salak adama dayanamıyordum.
Zaten son zamanlarda işe sürekli geç gidiyordum.
Adam aylardır sigortamı başlatmadı üstüne üstelik.
Maaş desen nereye kadar sallayabilirsem tavrında.
eeehhh yeter be..
seni bana sayıylamı verdiler.
Bende seni hiç adam yerine koymadım ya çoğu zaman
ohhh etmişim sana.
Sonuç itibariyle artık işsizim günlük.
Yarın bi iş görüşmesine gidicem bakalım hayırlısı.
Heç boş dururmuyum duramam
ama niye diye bi sor
evlencem :))
ceyizimi tamamlamam gerek:))
Biliosun beyaz bulutumla tekrardan barıştık.
Buluta diyorum aşkım böle böle oldu.
İyi diyo bana niye
diyorum
ee zaten ayrılacaktın evlencez ya
demezmii
oyyy seviom ben aşkımı ya:))

Ne olcak sonumuz bilmiyorum.Ama bulut çok değişmiş
adam evlilik çoluk çoçuk diyo başka bişi demiyo:)
eskiden daha hoppaydı durulmuş
ohh olsun 30'na gelince bunların aklı başına gelio zaten.
Evleniriz bi ara bulut sen sıkma canını...
Aştan işe dönelim
ahahhahahahh
yarın sanah kalktığımda gidecek bi işim bile yokkk
öhüüüüüüüüüüüü

Hiç yorum yok: