1 Nisan 2009 Çarşamba

şok şok şok flaş flaş


öhüm emmmm
Şimdi sevgilü okuyucu.Ben bi halt daha yedim.
Bundan tam 2.5 sene önceki sevgiliciğiminde 30 marta doğum günüydü.
Hatırlıyacaksınız ki geçen gün böcük efendi için
de bi doğum günü kartı hazırlayıp.Sizlerin huzuruna sunup gönderip gönmemek konusunda
sizden fikir istemiştim.(bu arada böcük efendimizin doğunu 2 nisan )
İşte tam bu noktada size bişeyi daha sormayı UNUTTUM:)))
Eski sevdiceğim beyaz bulutda göndermeyi düşünüyordum.
sizden bu onayı almaya çalışırken.(BİR TAŞLA İKİ KUŞ OLAYI YANİ)
İşte ona da bi doğum günü kartı hazırlayıp yolladım.
Ama cidden hiçbir beklentim olmadan yeminle bakınız.
ve bu sabah bana mail atmış:)))

aynen aktarıyorum
aşağıya bakınız reca ediciiimm!

'':))) çok şaşırdım acayip oldum.. çok hosuma gitti aldıgım en guzel hediye buydu.''
noktasına kadar ahanda böle yazmış beyaz bulutum.

deliye döndüm resmen.İnanın hiç beklemiyodum.
Ve sonrasında bende nasılsın diye bi mail yolladım sadece.
Çok hastaymış 20 gündür ağır gribal enfeksiyon geçiriyomuş.

Zaten bünyesi çok hasastır hemende hasta olur.
Az Önce geçmiş olsun içerikli bi mail daha yolladım.
O Kadar karıştım ki anlatamam ben bu adamı 2.5 yıl önce cidden sevmişim ya.
Hatta beni terk ettiğinde msn ni çalmıştım.(çok ciddiyim)
biliyorum bu doğru bişi değil.O an ki çılgınlığımdı bu da
çok pişman oldum sonraları.Ama yapmıştım.
Benim olduğumu biliyodu kesin.Sonra nasıl yaptıysa geri aldı msn ni:))
o zaman bu zamadır.Gıkımız çıkmamıştı hiç
dile kolay 2.5 yıl ondan sonra kimseleri sevememiştim.
Hiçbir ilişkim uzun soluklu olamadı malesef.
Taki böcük efendiye kadar.(bu arada saatin 24:00 olmasını bekliyorum
böcüğe doğum günü kartını atıcam işallah net falan kopmaz ilk kutlayan
olmak istiyorum ne manyağım dimi.
derdime bakarmısın okuyucu.
1 ay önce kesin kes ayrıldığım sevgilimin doğum günü ilk ben kutlamak istiyorum
akıllanmam ben akıllanmam.
Bir önceki yazımda değerli yorumlarınız okudum.
Çok teşekkür ederim tekrardan.
Ama ben içimdeki hiçbirşeyi bekletmek istemiyorum.
Eğer bunu ona hazırladıysam sahibine ulaştırmalıyım.
Kan davası yok aramızda.İnsanız nihayetinde.Unutulmamak
mutlu ediyormuş insanları
bakınız;
2.5 yıl önceki beyazbulutum şaşkına dönmüş.
bi beklentim varmı hayır.
ama ne olursa olsun.
MUTLU OLMUŞ.
Bende tam bunu istemiştim zaten.İnsan en çokta cevresine karşı biliyorum belki yanlış ama
genelde öledir.Doğum gününde kendini değerini ölçer bu içsel bişidir.
Bunu düşünerek yollayacağım maili.
Çünküm çünküm çok fazla
Ömrüm boyunca sevdiklerime hep bağlı kaldım.
Bi insan kalbime girmeye görsün.
Ne olursa olsun nefret edip
tam anlamıyla silemiyorum.(delete duşum çalışmıyo anlayın yahu)
Zaten kalbime girmek de o kadar kolay değildir.
Madem onlar girip bunu başardılar.
Bi doğum günlerini kutlamak çok olmasa gerek.
Çoğunuz diyorsunuz ki
gerçekten fikirleriniz önemli tekrar belirtmek istiyorum
hiç gereği yoktu bunları yapmanın!!
Ama ben km'lerce uzağımdaki beyazbulutu küçüçük bişiyle bu kadar mutlu edebiliyorsam.
İnanın herşeye değer.haaa bu şu anlama gelmiyor dostlıcaz adam gelip bana vıcık vıcık özel hayatını anlatıcak.Buna asla müsade etmem.
İşte buna dayanamam!..
Evet yollar ayrılabilir.Aynı yöne bakmayabiliriz artık.
Yıllarca birbirmizin sesini de duymayabiliriz.
Ama an'lar değilmidir ki bizi mutlu kılan.
(allam bu yazı işallah bi yerde biter)
İşte bunu düşünerek diyorum ki beni terk etseniz
de ikinizide hala seviyorum.
tamamen insani duygularla.

(yalan söyledim böcüğü hala seviyorum galiba ama çok sevmiyorum)
neyse bu yazının bi yerde bitmesi için dua ediyodum ya az önce
sanırım duam gerçek oldu.

....bitti.....
dıt dıttt aradığınız kişiye ulaşılamıyor:)

4 yorum:

LoReSimA dedi ki...

benim doğum günümde de kart yollasana gıı... çok duygulandım hee.. küçük emrah modundayım. ben de eski sevgilimden doğum günü hediyesi alsam veya sadece hatırlandığımı bilsem bile çok mutlu olurdum gerçekten. kendimi beyaz bulut'un yerine koydum da bi an..çok güzel olurdu be..
(bu da bu güne kadarki en duygusal yorumumdur)
ağlamak istiyorum sayın seyirciler :(

Quaresma7 dedi ki...

ahahaha çok güzel olmuş be yazı:) Vallahi bitmesini istemedim bak:)

Bekriya dedi ki...

bak şimdi bacım konya hiç girmicem sayıp sövüyorum malum :D

bu böcükler ne kadar benzer valla bazen ulan bu aynı böcük mü diyesim geliyo :) benim böcükte 1 nisan doğumlu şaka gibi dimi :)

neyse bu böcüklerden bi bok lmaz zati .susup gideyim ben ihih :D

n!L dedi ki...

LoReSimA :Ayıpsın canım benim tabiki sanada yaparım:).
Ne biliyim ya ben öle kin nefret güdebilen bi insan değilim.O acıdan eski sevgililerimi de seviyorum hala anasını satıyım:)))İçim de kalmasın maksat oh ohh

Bu arada ilk duygusal yorumunmuş
seni unutmıycizz blogumlan bitanem:)


Quaresma7 :Valla aslında daha uzundu yazı.
Dayanamadım kesdim diğer günlere de bişi kalsın demi:))

Bekrişim:Bacım kız yoksam sendemi böcüklüydün
owwww may gaddddd.
Ne kadar ortak noktamız varmış hehehe
:)