19 Nisan 2009 Pazar

melekleremi aldandın sen...

Anne yarım gitti blog
çok uzaklara melekler ülkesine
Bu bir kabus dedim kendime günlerce,
ama değildi anladım.
Nemli gözlerle canı yanan canım kuzimi
gördükçe gerçek çivi gibi çakıldı beynime.
Canım teyzemi kaybettik.
O hayat dolu insan yok oldu biranda,
her yanıma yaklaşan başın sağolsun dedikçe
hayır çığlıkları içimde büyüdü.
O hiç gitmediki.Niye diyorsunuz ki
Kim gitti. Ben anlamadım:(
Son kez bakarken teyzeme ve ölümün o soğukluğunu
tüm hücrelerimde hissederken.
Tek damla gözyaşım düştü teyzemin canımın yanağına.
Sen böyle değildin ki teyzem değildin.
Niye bu kadar soğuksun şimdi
bak üşümüşsün.
Hadi kalk üzme bizi dedim duymadın.
Senin kanatların o kadar geniştiki
sarardın beni, bizi
Senin izlerinde yaşamak çok zor teyzem
sen hiç sensiz kalmadın der bişi şarkı
sensizliğin acısını bilmiyosun ki sen teyzem
Hep derdin ki sevmek acı verir.
Çok sevme derdin bana
Verirmiş teyzem anladım
Seni sevmek çok acıymış.
ANLADIM anladım
Annemdin sen benim.
Hala inanamıyorum bizden nasıl vazgeçtin sen
Bizi özlerdin 2 gün geçse
Özledim seni derdin bak sevdiğin yemeği yaptım sen geleceksin diye derdin.
Şimdi kim diyecek teyzem.
Kapıyı aradığımda senmi geldin yavrum kim diyecek.
söyle teyzem
ne olur susma böle.
Şen kahkaların niye sustu teyzem niye sustu.
Meleklere mi aldandın sen.
Melekler ülkesindesin sen şimdi.
biliyorum.
Sana en son sımsıkı sarılmıştım.
Hatırladın mı melek teyzem nefessiz kaldım kızım demiştin.
Bendeki emeklerini nasıl telafi ederim bilemiyorum.
Kuzimi bana emanet ettin kanatlarımdaki yük
o kadar ağır ki bunla nasıl başedebileceğimi bilemiyorum
teyzem... bilemiyorum.
Canım kuzim anne acısıyla kıvranırken elimden sadece
şuan ona sarılıp ağlamaktan başka bişey gelmiyor.
Hiçbi söz senin yokluğunun acısının tesellisi değil
farkındayım.
Susuyorum.
ve bana hep sorduğın soru
yougessts good 'mu?
sorusuna cevabım
üzgün ve sensiz teyzem
seni seviyorum meleğim
nur içinde yat

2 yorum:

Bekriya dedi ki...

başın sağolsun nil, daha yeni okudum yazıyı çok üzüldüm :(

n!L dedi ki...

dostlar sağolsun bekriya
Allah 'ım sizlere ömür versin.Sevdiklerine sımsıkı sarıl özellikle annene