22 Nisan 2009 Çarşamba

kariyerinin doruğunda ev kızı


İşsizim koskoca grafiker parçası evde oturuyo artık
sıçtığımın krizi tamda paraya ihtiyacım olduğu sıra hortladı.
Sıkıntıdan pasta börek yapıom evde yarebbim:(
lan ben bu hallere düşcek kızceğezmıydım
Tamam sabahın köründe sıcacık yatağımdan
lanet alarm sesiyle kalkmıyorum ama
yine de işe gitmeyi özledim lan
üstelik fark ettimde
kendimi bile ıskalıyorum
saç baş evde almış başını gidiyo
ben ki kremciklerini sürmeden yatmayan kız
yüzüne gözüne bakmaz bi cadoloz oldum çıktım.
Dişlerimi bilem günde bir kez fırçalar hale geldim.
aman yarebbim ben bumuyum diye diye
hayıflanıp geziom evde
hA ŞİMDİ yaparım HA sonra yaparım diye
suratım turşu bidonuna döndü.
Evde mutfak işlerinden sorumlu devlet bakanı olarak göreve başlamış bulunmaktayım.
Acıkan canı bişicik çeken
düğmeye basıyo
-nilllllll
-çay hazır sahip
bögggg
allahım ben saha nieettim ni eyledim
bişeğğ di baha
öhümmmmmmmmmmmmm cidden ağlıom lan
Ben köle üzaura modunda surat ifademle
lap önüme koyuyorum
Şu wep tasarım kursu başlasada bi halta yarasam
mutfak dışında
Üstelik bulut efendide ne zaman sözlencez diye
başımın etini yemekte
Hele dur bi iş bulam kendime
özgüvenim yerine gelsin.
Şu an kariyerinin doruğunda bi ev kızceğızım
:(((
öfffffffffffffffff

2 yorum:

Bekriya dedi ki...

ay kıyamam bi dönem herkesin girdiği moda girmişsin ben bu hususta yüksek lisansımı bile yaptım :)

şimdi de başımı kaşıyacak vaktim yok çalışmaktan.ama severek yapıyorum o başka mesele :)

gel yamacıma sen de :)

n!L dedi ki...

vala bekrişim bende öleydim 2 ay öncesine kadar
şimdi kek pasta yapıom evde reva bu yafff:(