4 Nisan 2009 Cumartesi

geri dönüpte hadi evlelim derse


aynen öle blog
geçen gün yediğim halttan dolayı kafam bi hayli karışık.
Bulut beyciğimiz hADİ Evlenm dio
ohaaa lann
aynen bende öle dedim valla.
Msn de konuşuyoruz iyi hoşta baya akıllanmış bu benim eski sevgilü
2 gündür eski günlerden konuşuyoruz.
Bana diyo ki çok değişmiş sen önceden daha sus pustun şimdi çok faklıymışım
peh peh
msn de gün boyu konuştuğumuz yetmiyomuş gibi günde 3 posta arar oldu.
:)
böcük efendiden hala bi ses seda ok.
Ona attığım maili yemedi daha galiba.Yada gittiği şehirden dolayı nete girmeye henüz fırsat bulamadı garibim.Malum taşınma işleri falan filan.(en azından ben şimdilik öle düşünüyorum)
Ya oda geri dönerse.
NE ETCEM BEN O ZMAN
bu iki geri dönen eski sevgiliyle
aman yaparabbim.
oh olsun bana ben kaşındım.
Ama dedim buluta mail attıktan sonra
bana cevap vermek durumunda değilsin dedim.
adam üsütüne beni msn geri yükledi.
Bi ilgi bi alaka owww mayyy goddd
anlatamam.
Son dakka bu akşam çıkarken bide aşkım demezmi
ulan yüzsüz
beni 2.5 yıl önce terk ederken
bugünler aklına gelmedimi.
Ay bide bana demezzmi
sen intikam almak istiyosun benden.
Ne intikamı alcakmışım dedim.
Kaldı ki önceki gibi
çekip gitme hakkına sahip olduğunu
gayet açık ve net biliyosun dedim.
apışıp kaldı öle.
Öle anacım.
Bulut baya bi evlilk moduna girmiş.
Kısmet ben hala böcüğü seviyorum
her seferinde üstüne basıyorum o ayrı çok sevmiyorum ama.
Sende dönüp dolaşıp gelirsinde işallah
bulutun bu hallerini gördüğüm gibin senin o hallerini görürüm işallah
Yada boşver ya
ikinizide farklı zmanlarda sevdim uleynnn
ikinizide aynı anda seviyorum yada (içimdeki karışıklığı çözemedim henüz)
Ay ne aç gözlüyüm.
kızım bi karar ver diyorum ama yok.
Böcük zaten gitti.
EE bulutta yıllar önce gitmişti.
ama geri geldi.
kafam çok karışık oyucu çok
evlilik miii
korkuyorummmmm
ben ama
yaaa.... öffffffffffff
bu aşk böle olmamlıydı sen geri dönmemeliydin.
sen ulaşılmaz olmalıydın.
geçmişte ulaşılmaz listemin en üst sırasında olmalıydın.
allahım ben şimdi neye bakıp içerlencem.
işin tuhaf tarafı ya böcükte dönerse
öhüüüüü:((((
ben bu işin içinden çıkamıycam
bakalımda okuyucu
daha ne ekşınlar olcak:)
ama süpermiş önceden söyleyemediğim herşeyi yüzüne birbir saydım oh beee
dünya varmış.
sen böyleydin şöyledin.
diye
özür dilerim demesi yokmu?
bide oh olsun
biri intikamdan mı bahsetti.
valla aklımda yoktu
alsam mı acaba????
ahahahhaha(erol taş gülü )
öpücükledim sizi

Hiç yorum yok: