28 Nisan 2009 Salı

bendeki ne meşguliyet ama


Tüm gece üstünde kocaman bi kafa olan kulağının acısıyla uyan
Sersem sersem tavanı izle bi süre
Evin Yan tarafındaki inşaatta çalışan ustaların yanık sesleriyle türkü çağırmalarına sövvv...
ve bu yüzden odanı havalandırmak için camını bile açma.
Odandaki geceden kalma bayatlamış havayla kendini zinde hissedeme.
Kalk başın şöyle bi güzel göbek atsın.
Açmısın tokmusun tahlil yapama.
Mutfaktan gelen kokuya göre durum değerlendirmesi yap.
Şap mıççç sesleri eşiliğinde babanın ağız şapırlarını dinle
ve onun bu hallerine yıllardır hala nasıl katlanabildiğini kendine sor.
Başka kız olsa 18 yaşına basar basmas kocaya kaçardı de ve sabrına hayran kal! peh
Kahvaltıdan çık odana geri dön
günün en güzel dakkası işte yak bi sigara
puffff pufff başım dönsün kendini iğrenç hisset
Ve hala toplamadığın yatağa geri dön.
En iyisi biraz kestirmek gözleri kapa
Çok uyumaktan şişen gözlerin acısın
Saf saf son zamanlarda yaşadıklarını
jet hızıyla geçir beyninden
Düşün ama uyuyama
Bak tavana bak tavana
Ampülün kenarına bak ne yazıyomuşş aaa
ilk kez gördüm.
Odamın duvarı mı çatlamış hafif neyy
Kes sesini!!!
uzat elini bi kitaba
İlk iki sayfa dikkat toplama
sonra hımmm bak bak neler de bilirmişş
eeee
sonra ufffffffffff
sıkıldım yak bi sigara
bak aynaya
yeni bi sivilcem mi var
bugün maske yapsam iyi olcak.
Yok önce evi bi topliyim.
Yada dur bişilermi atıştırsak.
Git mutfağa
aç buzdolabını bak bak bakk
yoğurt cıkss
şeftali suyu cıksss
kola cıkssss
öfffffff
en iyisi elma dön yatağa
bak tavana bak tavana
sıkıl msn'ne bak
meşgule ver
bendeki ne meşguliyet ama..... peh peh

22 Nisan 2009 Çarşamba

kariyerinin doruğunda ev kızı


İşsizim koskoca grafiker parçası evde oturuyo artık
sıçtığımın krizi tamda paraya ihtiyacım olduğu sıra hortladı.
Sıkıntıdan pasta börek yapıom evde yarebbim:(
lan ben bu hallere düşcek kızceğezmıydım
Tamam sabahın köründe sıcacık yatağımdan
lanet alarm sesiyle kalkmıyorum ama
yine de işe gitmeyi özledim lan
üstelik fark ettimde
kendimi bile ıskalıyorum
saç baş evde almış başını gidiyo
ben ki kremciklerini sürmeden yatmayan kız
yüzüne gözüne bakmaz bi cadoloz oldum çıktım.
Dişlerimi bilem günde bir kez fırçalar hale geldim.
aman yarebbim ben bumuyum diye diye
hayıflanıp geziom evde
hA ŞİMDİ yaparım HA sonra yaparım diye
suratım turşu bidonuna döndü.
Evde mutfak işlerinden sorumlu devlet bakanı olarak göreve başlamış bulunmaktayım.
Acıkan canı bişicik çeken
düğmeye basıyo
-nilllllll
-çay hazır sahip
bögggg
allahım ben saha nieettim ni eyledim
bişeğğ di baha
öhümmmmmmmmmmmmm cidden ağlıom lan
Ben köle üzaura modunda surat ifademle
lap önüme koyuyorum
Şu wep tasarım kursu başlasada bi halta yarasam
mutfak dışında
Üstelik bulut efendide ne zaman sözlencez diye
başımın etini yemekte
Hele dur bi iş bulam kendime
özgüvenim yerine gelsin.
Şu an kariyerinin doruğunda bi ev kızceğızım
:(((
öfffffffffffffffff

21 Nisan 2009 Salı

bi başlığın olmak zorunda değil ey yazı

Hep kaybediyorum bu aralar
Elimde ne varsa siliniyor gibi
Sırtımda mesuliyetler
Bi labirentteyim
Sevdiklerimin sadece sesi var.
Şaşkınım
Gidenlere bakakalmak bana yazılmış sanki
Durgunum
Kelimeler anlamsız
Hiçbiri ben değil farkındayım.
Susun saatler diyorum
Tik tak sesleri aleyhime
Elimde avucumda ne kaldıysa şimdi
Biliyorum
Onlara daha çok sarılma vakti şimdi
Yüzüm dönmüş gölgeme
yüzümü göremiyorum.
Sadece bi karartı tüm içime işleyen
Sarılıyorum karanlığa
Güneş ışıldarken bi kelebek kadar
hafif olmak istiyor ruhum.
Gün kadar sıcak
Ama ben üşüyorum.
Değerlilerim gitti
değersizleşiyorum......
.........................
..........................
daha bir çok yazılmayan cümlemle
içimi acıtıyorum.

19 Nisan 2009 Pazar

melekleremi aldandın sen...

Anne yarım gitti blog
çok uzaklara melekler ülkesine
Bu bir kabus dedim kendime günlerce,
ama değildi anladım.
Nemli gözlerle canı yanan canım kuzimi
gördükçe gerçek çivi gibi çakıldı beynime.
Canım teyzemi kaybettik.
O hayat dolu insan yok oldu biranda,
her yanıma yaklaşan başın sağolsun dedikçe
hayır çığlıkları içimde büyüdü.
O hiç gitmediki.Niye diyorsunuz ki
Kim gitti. Ben anlamadım:(
Son kez bakarken teyzeme ve ölümün o soğukluğunu
tüm hücrelerimde hissederken.
Tek damla gözyaşım düştü teyzemin canımın yanağına.
Sen böyle değildin ki teyzem değildin.
Niye bu kadar soğuksun şimdi
bak üşümüşsün.
Hadi kalk üzme bizi dedim duymadın.
Senin kanatların o kadar geniştiki
sarardın beni, bizi
Senin izlerinde yaşamak çok zor teyzem
sen hiç sensiz kalmadın der bişi şarkı
sensizliğin acısını bilmiyosun ki sen teyzem
Hep derdin ki sevmek acı verir.
Çok sevme derdin bana
Verirmiş teyzem anladım
Seni sevmek çok acıymış.
ANLADIM anladım
Annemdin sen benim.
Hala inanamıyorum bizden nasıl vazgeçtin sen
Bizi özlerdin 2 gün geçse
Özledim seni derdin bak sevdiğin yemeği yaptım sen geleceksin diye derdin.
Şimdi kim diyecek teyzem.
Kapıyı aradığımda senmi geldin yavrum kim diyecek.
söyle teyzem
ne olur susma böle.
Şen kahkaların niye sustu teyzem niye sustu.
Meleklere mi aldandın sen.
Melekler ülkesindesin sen şimdi.
biliyorum.
Sana en son sımsıkı sarılmıştım.
Hatırladın mı melek teyzem nefessiz kaldım kızım demiştin.
Bendeki emeklerini nasıl telafi ederim bilemiyorum.
Kuzimi bana emanet ettin kanatlarımdaki yük
o kadar ağır ki bunla nasıl başedebileceğimi bilemiyorum
teyzem... bilemiyorum.
Canım kuzim anne acısıyla kıvranırken elimden sadece
şuan ona sarılıp ağlamaktan başka bişey gelmiyor.
Hiçbi söz senin yokluğunun acısının tesellisi değil
farkındayım.
Susuyorum.
ve bana hep sorduğın soru
yougessts good 'mu?
sorusuna cevabım
üzgün ve sensiz teyzem
seni seviyorum meleğim
nur içinde yat

8 Nisan 2009 Çarşamba

sırtından vuran patron yok yok pardon

öhhümm günlerdir yokum blog
biliyorsun ki griplen kankaydık.
portakal,limon,antibiyotik, iğne,ıhlamur vee tabiki gripin sayesinde
kankamla aşkımız sona erdi.
Evet günlerdir grip olduğum içün işe gidemediğimi biliyosun blogcuum.
Ama bugün daha vahim bir durumu öğrenmiş bulunmaktayım.
Patron beni işten çıkartmış heheheh
:)))
gülüyorum çünkü bu tamda benim istediğim bişiydi aslında.
Çünkü artık o salak adama dayanamıyordum.
Zaten son zamanlarda işe sürekli geç gidiyordum.
Adam aylardır sigortamı başlatmadı üstüne üstelik.
Maaş desen nereye kadar sallayabilirsem tavrında.
eeehhh yeter be..
seni bana sayıylamı verdiler.
Bende seni hiç adam yerine koymadım ya çoğu zaman
ohhh etmişim sana.
Sonuç itibariyle artık işsizim günlük.
Yarın bi iş görüşmesine gidicem bakalım hayırlısı.
Heç boş dururmuyum duramam
ama niye diye bi sor
evlencem :))
ceyizimi tamamlamam gerek:))
Biliosun beyaz bulutumla tekrardan barıştık.
Buluta diyorum aşkım böle böle oldu.
İyi diyo bana niye
diyorum
ee zaten ayrılacaktın evlencez ya
demezmii
oyyy seviom ben aşkımı ya:))

Ne olcak sonumuz bilmiyorum.Ama bulut çok değişmiş
adam evlilik çoluk çoçuk diyo başka bişi demiyo:)
eskiden daha hoppaydı durulmuş
ohh olsun 30'na gelince bunların aklı başına gelio zaten.
Evleniriz bi ara bulut sen sıkma canını...
Aştan işe dönelim
ahahhahahahh
yarın sanah kalktığımda gidecek bi işim bile yokkk
öhüüüüüüüüüüüü

5 Nisan 2009 Pazar

hatayım

başlık hastayım olucaktı asıl blog
baktım öle yazışım eee doğruluk payıda var
kalsın öle.
3 gündür sürünüom aslına bakarsan blog
2 gün işe gitmedim zati.salla sümük öksürük
nana limon kanka vaziyetleri.
işallah geçer.bişi değil buluta kamera acıcam.
ulan dermanım yok.bide çirkin geliyorum ki kendime sorma.
biran önce toparlanmam gerek...
limon potakal nane gripin seviom lan sizi
şerefsüzleeee:)
hadin garii iyüleştürverün beniii

4 Nisan 2009 Cumartesi

geri dönüpte hadi evlelim derse


aynen öle blog
geçen gün yediğim halttan dolayı kafam bi hayli karışık.
Bulut beyciğimiz hADİ Evlenm dio
ohaaa lann
aynen bende öle dedim valla.
Msn de konuşuyoruz iyi hoşta baya akıllanmış bu benim eski sevgilü
2 gündür eski günlerden konuşuyoruz.
Bana diyo ki çok değişmiş sen önceden daha sus pustun şimdi çok faklıymışım
peh peh
msn de gün boyu konuştuğumuz yetmiyomuş gibi günde 3 posta arar oldu.
:)
böcük efendiden hala bi ses seda ok.
Ona attığım maili yemedi daha galiba.Yada gittiği şehirden dolayı nete girmeye henüz fırsat bulamadı garibim.Malum taşınma işleri falan filan.(en azından ben şimdilik öle düşünüyorum)
Ya oda geri dönerse.
NE ETCEM BEN O ZMAN
bu iki geri dönen eski sevgiliyle
aman yaparabbim.
oh olsun bana ben kaşındım.
Ama dedim buluta mail attıktan sonra
bana cevap vermek durumunda değilsin dedim.
adam üsütüne beni msn geri yükledi.
Bi ilgi bi alaka owww mayyy goddd
anlatamam.
Son dakka bu akşam çıkarken bide aşkım demezmi
ulan yüzsüz
beni 2.5 yıl önce terk ederken
bugünler aklına gelmedimi.
Ay bide bana demezzmi
sen intikam almak istiyosun benden.
Ne intikamı alcakmışım dedim.
Kaldı ki önceki gibi
çekip gitme hakkına sahip olduğunu
gayet açık ve net biliyosun dedim.
apışıp kaldı öle.
Öle anacım.
Bulut baya bi evlilk moduna girmiş.
Kısmet ben hala böcüğü seviyorum
her seferinde üstüne basıyorum o ayrı çok sevmiyorum ama.
Sende dönüp dolaşıp gelirsinde işallah
bulutun bu hallerini gördüğüm gibin senin o hallerini görürüm işallah
Yada boşver ya
ikinizide farklı zmanlarda sevdim uleynnn
ikinizide aynı anda seviyorum yada (içimdeki karışıklığı çözemedim henüz)
Ay ne aç gözlüyüm.
kızım bi karar ver diyorum ama yok.
Böcük zaten gitti.
EE bulutta yıllar önce gitmişti.
ama geri geldi.
kafam çok karışık oyucu çok
evlilik miii
korkuyorummmmm
ben ama
yaaa.... öffffffffffff
bu aşk böle olmamlıydı sen geri dönmemeliydin.
sen ulaşılmaz olmalıydın.
geçmişte ulaşılmaz listemin en üst sırasında olmalıydın.
allahım ben şimdi neye bakıp içerlencem.
işin tuhaf tarafı ya böcükte dönerse
öhüüüüü:((((
ben bu işin içinden çıkamıycam
bakalımda okuyucu
daha ne ekşınlar olcak:)
ama süpermiş önceden söyleyemediğim herşeyi yüzüne birbir saydım oh beee
dünya varmış.
sen böyleydin şöyledin.
diye
özür dilerim demesi yokmu?
bide oh olsun
biri intikamdan mı bahsetti.
valla aklımda yoktu
alsam mı acaba????
ahahahhaha(erol taş gülü )
öpücükledim sizi

1 Nisan 2009 Çarşamba

şok şok şok flaş flaş


öhüm emmmm
Şimdi sevgilü okuyucu.Ben bi halt daha yedim.
Bundan tam 2.5 sene önceki sevgiliciğiminde 30 marta doğum günüydü.
Hatırlıyacaksınız ki geçen gün böcük efendi için
de bi doğum günü kartı hazırlayıp.Sizlerin huzuruna sunup gönderip gönmemek konusunda
sizden fikir istemiştim.(bu arada böcük efendimizin doğunu 2 nisan )
İşte tam bu noktada size bişeyi daha sormayı UNUTTUM:)))
Eski sevdiceğim beyaz bulutda göndermeyi düşünüyordum.
sizden bu onayı almaya çalışırken.(BİR TAŞLA İKİ KUŞ OLAYI YANİ)
İşte ona da bi doğum günü kartı hazırlayıp yolladım.
Ama cidden hiçbir beklentim olmadan yeminle bakınız.
ve bu sabah bana mail atmış:)))

aynen aktarıyorum
aşağıya bakınız reca ediciiimm!

'':))) çok şaşırdım acayip oldum.. çok hosuma gitti aldıgım en guzel hediye buydu.''
noktasına kadar ahanda böle yazmış beyaz bulutum.

deliye döndüm resmen.İnanın hiç beklemiyodum.
Ve sonrasında bende nasılsın diye bi mail yolladım sadece.
Çok hastaymış 20 gündür ağır gribal enfeksiyon geçiriyomuş.

Zaten bünyesi çok hasastır hemende hasta olur.
Az Önce geçmiş olsun içerikli bi mail daha yolladım.
O Kadar karıştım ki anlatamam ben bu adamı 2.5 yıl önce cidden sevmişim ya.
Hatta beni terk ettiğinde msn ni çalmıştım.(çok ciddiyim)
biliyorum bu doğru bişi değil.O an ki çılgınlığımdı bu da
çok pişman oldum sonraları.Ama yapmıştım.
Benim olduğumu biliyodu kesin.Sonra nasıl yaptıysa geri aldı msn ni:))
o zaman bu zamadır.Gıkımız çıkmamıştı hiç
dile kolay 2.5 yıl ondan sonra kimseleri sevememiştim.
Hiçbir ilişkim uzun soluklu olamadı malesef.
Taki böcük efendiye kadar.(bu arada saatin 24:00 olmasını bekliyorum
böcüğe doğum günü kartını atıcam işallah net falan kopmaz ilk kutlayan
olmak istiyorum ne manyağım dimi.
derdime bakarmısın okuyucu.
1 ay önce kesin kes ayrıldığım sevgilimin doğum günü ilk ben kutlamak istiyorum
akıllanmam ben akıllanmam.
Bir önceki yazımda değerli yorumlarınız okudum.
Çok teşekkür ederim tekrardan.
Ama ben içimdeki hiçbirşeyi bekletmek istemiyorum.
Eğer bunu ona hazırladıysam sahibine ulaştırmalıyım.
Kan davası yok aramızda.İnsanız nihayetinde.Unutulmamak
mutlu ediyormuş insanları
bakınız;
2.5 yıl önceki beyazbulutum şaşkına dönmüş.
bi beklentim varmı hayır.
ama ne olursa olsun.
MUTLU OLMUŞ.
Bende tam bunu istemiştim zaten.İnsan en çokta cevresine karşı biliyorum belki yanlış ama
genelde öledir.Doğum gününde kendini değerini ölçer bu içsel bişidir.
Bunu düşünerek yollayacağım maili.
Çünküm çünküm çok fazla
Ömrüm boyunca sevdiklerime hep bağlı kaldım.
Bi insan kalbime girmeye görsün.
Ne olursa olsun nefret edip
tam anlamıyla silemiyorum.(delete duşum çalışmıyo anlayın yahu)
Zaten kalbime girmek de o kadar kolay değildir.
Madem onlar girip bunu başardılar.
Bi doğum günlerini kutlamak çok olmasa gerek.
Çoğunuz diyorsunuz ki
gerçekten fikirleriniz önemli tekrar belirtmek istiyorum
hiç gereği yoktu bunları yapmanın!!
Ama ben km'lerce uzağımdaki beyazbulutu küçüçük bişiyle bu kadar mutlu edebiliyorsam.
İnanın herşeye değer.haaa bu şu anlama gelmiyor dostlıcaz adam gelip bana vıcık vıcık özel hayatını anlatıcak.Buna asla müsade etmem.
İşte buna dayanamam!..
Evet yollar ayrılabilir.Aynı yöne bakmayabiliriz artık.
Yıllarca birbirmizin sesini de duymayabiliriz.
Ama an'lar değilmidir ki bizi mutlu kılan.
(allam bu yazı işallah bi yerde biter)
İşte bunu düşünerek diyorum ki beni terk etseniz
de ikinizide hala seviyorum.
tamamen insani duygularla.

(yalan söyledim böcüğü hala seviyorum galiba ama çok sevmiyorum)
neyse bu yazının bi yerde bitmesi için dua ediyodum ya az önce
sanırım duam gerçek oldu.

....bitti.....
dıt dıttt aradığınız kişiye ulaşılamıyor:)