30 Mart 2009 Pazartesi

yollamalımıyım!!!! biri bişi desin yaffff


Evet seni seviyorum(çok sev-mi-yorum ama)
Artık beni düşünmediğini de
biliyorum.(bunun içine sevmediğinde dahil)
Yeni bi şehirde yeni
hayatında ne kadar heyecanlı olduğunu
tahmin edebiliyorum.
2 gün sonra doğum günün biliyorum.
Ama sen henüz 2gün sonra sana
masumca duygularla hazırlanmış bi
kutlama kartı hazırladığımı bilmiyorsun!
Evet yaptım 6 saat onu mu bunu mu yapsam diye
bi dünya düşünüp materyal topladım netten.
En sonun uğur böcekli
bi doğum günü kutlama kartı yaptım sana.
üstünde sadece hepide börtydey yazan bi kutlama kartı işte.
Basit içinde ne bi sitem
ne aşkıma dair bi sevgi sözcüğü
ne de kızgınlık nede kırgınlık var.
İçimden geldi masumca sadece(akıllanmazsın sen saftirik nil)
o gün hatırlandığını(sanki aklımdan çıkmışsın gibi)
bilmen için.

Bir yabancı gibi kutlama çok koyuyo bana yaaa:(
Aslında itiraf eymeliyim acı çekiyorum.
2 gün sonra yollasam mı yollamasam mı diye
tedirginimde aslında.
Biliyosun böcük en son seni
görünce dayanamıyorum diye msn'den de sildim.
Ara ara ekleyip bakıyorum neler yazdığına.
Kendime hala pay çıkartabiliyorum ya yazdıklarından pes bana.
Nefret ediyorum şu içimdeki sana dair umud hissinden.
Ne yapacağımı bilemiyorum.
Yollasam mı acaba
Çok ta masumca hazırladım valla billa
blogcum
İnan art niyet yok.
Biliyorum o gitti biz bittik.
O gitti ben bittim.
o Gitti ben biteremedim daha hala.
Ayrılamadım ben bu ayrılıktan daha
Kafam çok karışık blogcum ve sevgülü okurlar.
Sizce ne yapmalıyım yolliyim miiii?
ben bu doğum günü kartını

LÜTFEN YARDIM EDİN
:(
Ahanda yukarıya iliştiriom hazırladığım
doğum günü kartını

recaa ediyorum sizce yollamalımıyım

7 yorum:

LuCiFerR dedi ki...

ÇOOK sevimli Olmuşş :) ama Yollayıp Yollamaman konusunda bişi demek istemiyorum :( Böyle ufak bi doğum gunu kutlaması bende yapmıstım adam benden ayrılamıyosun işte bana tapıyosun triplerine girmişti tabi herkes benim KAZMA gibi olamaz :D oyüzden yanlıs yönlendirmek bunun vebaalini almak istemıyorum Tatlım ee ozaman niye yazdın be deli dicek olursan yaptığın şey hoşuma gittüü :) oyüzden yasdım eheueu

Bekriya dedi ki...

ASLA derim başka da bişi demem :) eğer ki geri dönüş yoksa !

gribulut dedi ki...

bencede yollama

Pırıltılı cadı dedi ki...

yollama desemde yollayabılme ıhtımalın yuksek.. ama şöyle dusun, eger o kafasında bıtırmısse sen ona bu kartı gonderdıgınde o umursamaz, belkı soguk bir sagol dıyecek, sakın ola kuzu sarması olmasını bekleme, sana döner dıye de.. umut edeceksın, bı haber alacaksın kuracaksın kuracaksın, ama o yıne hayatında sen olmadan da yuruyup gıdecek.. keske gonderdıgınde sana gerı doner deseydım.. sanmakı bunları yazarak senın canını acıtmak amacım.. asla.. zıra bende aynı yollardan gecıyorum senınle.. bugun bıle, bunu alsam o cok begenır, sevınır, tesekkureder yoluna gıder, eeee hanı geldı mı gerı, gelır mı? hayır.. o herseyıyle guzel , o oyle guzel dıyen adamlar lazım bıze, canımızı acıtıp uzecek adamlar degıl.. oyuzden sonunda umut etmeyeceksen, beklentı halıne gırmeyeceksen gonder, jest olur, ama uzulme sonunda.. sakın..
sevgilerimle
pırıltılı cadı.

n!L dedi ki...

LuCiFerR:Çok teşekkür ederim canım kafam allak bullak sanırım yine ben yine bi dengesizlik yapıcam:)

Bekrişim:Benim cidden bi beklentim yok bacım.Geri dönüş söz konusu değil farkındayım.Teşekkür ederim:)

Gribulut:Bi erkek olarak daha fazla görüşlerine ihtiyacım var.Biraz daha acarmısın.Beklentim yokkk ama bilesin:)


Prırıltılı Cadıcım:Gerçekler acı biliyorum cadıcım.İnan geri döner diye düşünmüyorum.Ben karşılığında bi teşekkkür bile beklemiyorum.
O duygular içerinde değilim inan. Evet beklerim belki ama teşekkür bile etmeyişi
gidişi kadar acıtmıyor canımı.
Bi beklentim olmadığına göre gönderebilirim heral dimi:)
çok teşekkürler fikirlerin için

Karakutu dedi ki...

Bekriya'ya katılıyorum geri dönüşü yoksa yollama ama pırıltılı cadı'ya da hak vererek yollama desek de yollama ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum.
"keşke yollamasaydım" demeyeceksen...yolla.

Pırıltılı cadı dedi ki...

ozaman gonder gitsin, ama uzulmek yok sonunda, söz mü:)