9 Mart 2009 Pazartesi

unuttum ayağına iyi yatarım


Öle blog aynen duyduğun gibin:)
Dünyada en iyi yaptığım şeydir. Hiçbişiyciği unutmaz bu salak bünye
ama süper unuttum ayağına yatar, harika sallar, manyakımsı vurdumduymaz olur bazen
muhahha
nie erol taş bari güldüm lan ben.
böggg
İğrenç bi yazı yazıcam kesin (kıh kıhhh)
Önceliklen şunu söyleyebilirim.
Böcük efendiyi dün msn den bi güzel siliverdim.
Oh beee görüp görüp delircektim yoksa.
Uçsun bakalım uğur böcüğü
Sözde bugün görüşcektik.Aramadım o zaten işine gelmediği için
zoraki görüşcekti benle.
Dolayısıylan ona soracağım tek soruyuda
beynimde cevaplayıverip.
Bu aşka noktayı indiriverdim.
Hadi vatana millete hayırlı olsun.
Öldü böcük el -fatiha
Nur içinde yat böcüküm.
Arasıra sana zırlarım merak etme mevlüt bilem okuturum.
biliom zırlarım ben
Ama süper unutmuş rolu yaparım bak hakkımı yeme!
Neyse bugün acayip şebektim lan blog
yeniden doğmuş gibiydim valla.
Zır zır ağlamam gerek dimi.
Aklımdan çıkmadı böcük hiç
ama ne yapalım hayat.
O seçimini yaptı.İşi daha ağır bastı.
Varsın öle olsun.
Sokayım seçimlerine...
Bidaha görmek istemiyorum seni lan!(tamamen yalan ölüom görmek için)
pis böcük
Çevremdekiler bile beni tanıyamamakta
normalde bu kız salya sümük falan gezer
diolar.
Yemişim yatağımda kimsecikler yokken zırlıom ben.bilmeyin lan ağladığımı
unuttummmm iştee.

bok unuttum!

unutmadım.Ama unuttum
işte...
ama unutmadımmmm
lanet olsun

nasıl unutayım.
Her şey bana bu adamı hatırlatıyoo

ben bundan nasıl kurtulcam.
Yada ne zamana kadar unutmuş yada takmıyo gibi görüncem lan ben..
Kendimden cidden korkuyorum.
Bu ben değilim lan bu ben değilim.
Ben terk edilince
Böyle davranmam
uslu durmam
nie böyleyim lan ben
ne oldu bana
biriniz bişi desin
offff
Ama akıllandım.Tecrübeylen sabittir.Beklemem lan ben bu herifi artık.
Gürbete giden eski sevgiliden hayır gelir mi
Gelmez.
Hem eski sevgili hem gitmiş
Nesine beklion mal nil
kızım malmısın sen!
Unuttun işte1
ŞİŞTT çaktırma hani unuttun ya:(

kendimi aramaya gidiom
piştt mal nil nerdesin
alooooooo:(

2 yorum:

Bekriya dedi ki...

normal bunlar geçer sallaam çok :) o nil kaybolur sora ulursun gene kaybolur zaptedemezsin :))

kaçan kovalanır umursama, bakalım o ne kadar umurla geziyo ?

saba sabah ilhan uçkan modelindeyim gördüğün üzere :) öperim

n!L dedi ki...

çok saol canım.
o kadar ihtiyacım var ki .
böle umursuz sözlere
umurunu yemişim bırak allahını seversen