19 Mart 2009 Perşembe

sevgi dolu tanrı cehennem işletmeciliğine devam eder.


Sevaplar kadar günahlarda değerli biliyorum;
yoksa cehennemin bi anlamı olurmuydu.
İyiliğe cennet armağan edilmişti,kötülüğe ise
cehennem.
Hep iki yol armağan edildi.
Seçim bana kaldı yada kalmadı dayatıldı.
İçimdeki hür asla hür olmadı.
Adı hür dü sadece.
İçime neyi istediğim asla sorulmadı.
Dışama kabuğuma bakıldı.
Öyle hüküm kılındı çoğu zaman hakkımda.
ahhh ne kadar yanıldınızz
içim hakkında.

Biliyorum bi sevgi ışığı var.
Ama soruyorum şimdi.
Tanrı neden bu kadar sevgi doluyken; hala cehennemi işletmeye devam ediyor???
neden!!!

Dipnot:İşe gitmedim.Bütün gün evde oturup camdan yağan yağmuru izledim.Çok sıkıldım.
Ve böle enteresan şeyler takıldı beyincciğime.
alllammm sen sonumu haayır eyle emi:)

2 yorum:

Pırıltılı cadı dedi ki...

:) sorgulayıcı bır gün gecırmıssın, bazen oyle oluyor ama gecıyor..
sevgıler..

n!L dedi ki...

belkide öle ama
yaşamakdan ziyade yaşamı sorgulamak daha
fazla yoruyor beni galiba.
hoşgeldin bu arada:)pırıltılı cadoloz seni hheehhe:)