14 Mart 2009 Cumartesi

nie böle hissediorum kii


Biliyorum blog bugün yazmanın bokunu çıkardım
ama nie Hele bi sor??
yok bunu kusmam gerek
valaaaaa bak

Şimdi biz böcüklen ayrıldık ya 6,7(altı nokta yedi) gün falan
oldu.kesin kes bitti yani(alaaaha şükür)

Şimdi ben hüzünlü aşk şarkıları dinliom tamammı
içleniom böle.Gözlerim bizim hayratlık çeşme gibin oluyo ya
geç orasını.
Ulan diyorum içimden.
Ben bu şarkıyı dinlerken seni düşünüom üzülüom
yaramı kaşıom falan.Kanamayan yer varsa mıncıklayıp duruom falan filan..
ya o diyorum;
o şarkıları dinlerken bi başkasını düşünüyor.Başka bir aşk acısı çekiyor.
2 yıl önceki kız arakadaşını düşünüyor.

Allahım o anda kıyametler kopuo içimde
lan nasıl tarif etcem bu hissi
29 harf yetersiz anacım valaaa yetersiz.
içimdeki o lenet hissi tarif edemediğim içünn
ahan buracığa koccaman bi boşluk bırakıomm
isyeten sövebilir halka acıktır yane;
...................................................
....................................................

Şarkıları bile teselli alamıyorum kendime.
sıcıyım böle ayrılığa.
(buarada parantez içinde belirteyim son günlerde çevremden sıkı bi eleştiri
bombandımanına tutulmaktayım.Sebeb çok küfürlü konuşmaya başlamam)

İşim zor blog.Bu gidişle senin işin de zor gibi görünüyor
sahiben gittikçe deliriyoooooooo
bence göç sen net aleminden:(

4 yorum:

Bekriya dedi ki...

o şarkılar var ya adamı hasta eder hiç dinleme boşuna anlamlar yüklenmiş olurlar çoğu kez :)

yazmak iyidir, yaz dur kime ne ? sen rahatla yeterki. öperim :)

gribulut dedi ki...

olur böyle şeyler sıkma canını. düzelir herşey. hayat güzel bir ilaç. bol bol rahatla, küfür et bağır çağır. geçicek nasılsa. ve bahar geliyor aşklarda büyük değişiklikler olucak anlaşılan. ayrılıklar yeni ilişkiler. buna herkez hazır olsun bence.

LuCiFerR dedi ki...

Pesss Etmek Yokkk Tecrübe denilen şey Yaşandıkça Oluşur buda senin için bir tecrübe Olarak Gör Yaz yazmak bazen derdini bir başkasına anlatmaktan daha etkileyicidir :) Çikolata Yemiştin geçenlerde birasda olsa neşeli şeyler yazıyodun çikolata ye arada :) bide seni mimledim sormadan etmeden :) enazından farklı bişiler yazarsın kafan dağılır belkim he :)

n!L dedi ki...

:))) kıh kıhh yirim ben ssizi yirim
hehheheheh

LuCiFerR
mim içün teşekkürler
hakkkat yaff ben günlerdir
dönüp dolaşıp aynı şeyleri yazıyorum
sıkıyım demi