26 Mart 2009 Perşembe

mim ''ben'' im


Mimlenmişiz yine Blog hanım
Dengesiz çay tabağı beni mimleyivermiş
Bak şimdi öle biyerden vurdun ki beni.
dengesizciimm
Mim Konumuz ''ben'' aşağıda ki satırlarda bizzat kendiciğimi anticiiiim sizlere

Başlıyorum bu manyağı anlatmaya

Bu kızcazımız dıştan sert bir imaj çizen ve ağlak hallerine bağlı olarak sümüklü
bi kızcazımızdır.

Aceyiip duygusalak haller yaşamış bi bünyeyle yaşamını sürdürmektedir.

Kin tutma konusunda başta çok kararlı olup, inadından çabuk dönüp
sonraları hiçbişi olmamış gibi davranışlar segilemeyi başarabilmiş bi bünyedir onda ki.

Kendini pek beğenmez ama
kimleri peşinden koşturmamıştır ki (sanırım burda biraz şımarıcam)

Etrafına ukalalık yapmaktan zevk duyan bi tiptir,havasındaysa eğer!!
rüzgar ona ters esiyorsa kuzucuktur.

Yalnız kalmaya bayılır kızımız.Bazen en sevdiklerinden bile sıkılır boğulur.
Bundan olsa gerek fazla ilgidende nefret eder.Erkek arkadaşları onu bu yüzden hep umarsız ilan edip, ne aceyiip kızsın diye terk etmişlerdir. Ama belirtelim terk edenler kızımızın gerçekten aşık olduğu adamlardır.
Zaten kızımız hoşlandığı adama aşkını herif onu terk ettikten sonra anlar.
Ama iş işten hep çoktan geçmiş olur.


Genelde büyük konuşur 2 güne kalmaz başına gelir.

Hijyen manyağı olup, işyerindekilere kan kusturur. Evi hiç saymasak olur mu:)))

Kafasına bişi koyarsa yapar. Pek cesaretli sayılmaz görünüşte ama
delirmeye görsün hele gözler bi dönerse varyaa!!!!
......................................................
boşluk bıraktım anladınız siz onu.
o biçim deli bu kız anlayın yane.

Başkalarının hayatına karşı pek bi ilgisizdir.İlgisizdir derken ota boka bulaşmaz anlamında yane. Onlar anlatmadan pek irdelemez.Çoğu insan kendini onun yanında iyi hissettiğini söler.
ne kadar doğru söylüyolar orası tartışılır.

Hoş sohbettir kızcazımız ama baştada sölediiim gibi havasında olması şart.Havasında değilse siddin sene konuşturamazsınız.gıkı çıkmaz vurur kafayı yatar.Derdin varsa dinler ama aceyiip bi dinleciymiş milletin yalancısıyız biz:)

Empati sahibidir. Bu yeteneğinden hep nefret etmiştir.Aşık olduğu ve onu terk eden erkeklere karşı hep empatik kanalları açık olmuştur.

İşini çok seven biri olup. İşine burun sokulmasından nefret eder.Burun sokanında burnunu kırabilen bi kızdır aynı zamanda.

Tek başına alışveriş yapmaya bayılır.Onunla alışverişe gelmeye çalışan kız arkadaşlarını ekmekte üstüne yoktur.

En sevdiği rakam 9'dur nie bilinmez 9'a karşı bi hassasiyeti var açıklayamıyoruz.
Çünkü kimse bilmiyor.

Manyak derecede pisipisi(kedi) sever.Kelebeklerin de hakkını yemeyelim.Onlarada özel bi ilgisi olduğu bi gerçek.

Odasının orasının burasının izinsiz karıştırılmasından aceyiip rahatsız olur.Ve kimsenin bişeyini karıştırmaz.

Evlenmiycemmm evlendiremeyeceksiniz diye aile içinde fenimist söylemleri yapmaya bayılır.

Annesi dünyada en büyük aşkı.Annesini öpmeden asla işine gitmez.Babası için aynı şeyi malesef söyleyemiyoruz.

Bide bu cadolozun bi kuzizi var tabi.Onsuz asla yapamaz.Kuzisiyle bi haltlar karıştırmaya bayılır.

Eğer evdeyse gün boyu mutfakta vakit geçirmekten hoşlanır.Güzel pasta yapar.Yaprak sarmaları kalem gibi olup türlü konusunda aileninde tam desteğini alıp türlü mastırı
yapma hayali vardır.

Evlerinin bahceisnde boş arazide gözü vardır. Kendine küçük bir ev yapma planı vardır.
Annesi çatı katı senin desede o inatla tepenizde oturmak istemiyorum der.

İnsanlara pek güvenmez.Kolay ısınamaz budan olsa gerek soğuk nevale izlemini yaratmakta üstüne yoktur.


Planlar yapıp 1 saate kalmaz vazgeçer.Tutamayacağı çok fazla söz verdiğinde
ortadan kaybolur.Cebi kapar msn'e girmez.

tın tın vınnnnnn

aman fasulyeden bi bünye bu gızdaki işte.

Bitmem ben böleeeee bitmem

çokk belli ettim eşkalimi
yete gariii gidiveriom ben
ama mimlicem birini
ooo piti piti
karamela sebeti.....
LuCiferR

SENİ MİMLEDİMMMM

5 yorum:

LuCiFerR dedi ki...

Planlar yapıp 1 saate kalmaz vazgeçer.Tutamayacağı çok fazla söz verdiğinde
ortadan kaybolur.Cebi kapar msn'e girmez.

hahahaha :D Bunu yapan birsiini tanıyom baş harfi ben olabülürümmm :D

Canım beni Mimlemişsin teşşkür ettim en kısa zamnda karsılık veriicimm :)

n!L dedi ki...

hehehhehe:))
demek bitek ben yapmıomuşumm.
amma beteriz heee
bekliom canımcımm

Dengesiz Çay Tabağı dedi ki...

azizim

utamayacağı çok fazla söz verdiğinde
ortadan kaybolur.Cebi kapar msn'e girmez.

bak bu duygu çok güzeldir:D çok rahatsındır zuahahahh:D harikasın ya:))

nєнιяѕєℓ dedi ki...

okudum cok ssewdim.. ;)
acaba bunun için neler yazar ki dedim ve sana da bıraktım ..
hoşuna gider umarım;)

http://antiiparadigma.blogspot.com/2009/03/kabugu-ozenle-soyulmus-dusunceler-mimi.html

n!L dedi ki...

dengesiz çay tabağı:ortada bişey yokkkende
ortalıktan kaybolmaya bayılıyorum ben.
Ekşın olsun maksat:)bakalım kime yokluğum zor geliyor.
tartmaya bayılırım.

nehirsel:Canım çok teşekkür ederim.
en kısa zamanda yazıcimmm.