15 Mart 2009 Pazar

mim:))


Blog!(korkma gız)
Bak yavurucummm
Millet benden o gadddarrrr(kadar) sıkılmış ki
mimleyivermişler kıh kıh:))artık bu gız farklı bişi yazsın demiş.
sevgülü LuCiFerR
lakaplar(benim lakaplarım yane) hakkındaa mimlemiş beni
Yazıyı okuyunca düşündüm de ohaa biter mi lan bu yazı dedim.
Ama biyercikten başlamak gerek.
Şimçik ben öle uslu başlı bi kızcağız olamadım heç bi zaman
Hayliyle değişken hallerimden mütevellit
Bir dünya lakap barındırmaktayım bünyemde
Öncelikten uzaylı zekiyeyi hatırlarmısınız bilmem
İşte o benim ilk lakabımdı pek bi
severdim uzaylı zekiyeyi.
1987 yılının en ünlü dizisiydi
ben o zamanlar 3 yaşında falandım heral.
Ama bendeki bu şerefsiz hafıza 2 yaşından beri her boku hatırlar orası
ayrı bi yazı konusu öhümm
konudan sapmayalım.
ne diodum.
İşte uzaylı zekiye benim ilk lakabımdı
bununda sebebi.Ben daha bebeykene
TV'de gördüğüm tipleri taklit ederdim.
İlk oyunculuk tecrübemide uzaylı zekiyeyle kazandım.
Sonracıma bu Sürahi Nineyle devam etti.
Sonra beyaz show'un tiplemelerinden çıkan bi Hüsmen
vardır ki akıllara ziyan
yıllarca ailemize malzeme konusu olmuş ve bizi aceyepp
gülmüştürmüştür. kendilerini:))

ElinDE tuttuğu koca samun ekmeğini unutmak ne mümkün.kimi uzaylı dedi kimi sürai dedi kimi hüsmen dedi
sonracıma
anacım dj lik hayatım başladığında.
cazgır lakabıylan tanıştım.
Çoğu arkadaş hala kullanır.
Cadoloz bişiydim mikrofon başında.ondan öle diolardı heral.
Sonra aşklar konusunda kararsızlıklarım olduğunda
dostlarım bana çekirge demeye başladı.
Ama hep ücüncü sıçramada kolumu bacağımı kırdığım içün yada şöle söyliyim
kalbimi kırdıkları içün
bu sefer de bahtsız cazgır olarak hitap edildi:((
Sonra canım kuzenim hep kuzu der. O ayrı.
Bendeki bu asabiyetin altında bi kuzu yattığını çok iyi bilen biri olduğundan heral
bende kendime öle seslenirim.
Annem adımın sonuna mutlaka bi o harfi ekler
niloooooo... o ların sayısı kızma katsayısı arttığında çoğalır:)
Babam: Yıllardır adımı bi öğrenemedi gitti.Lakap neyin anlamaz oo
salla gitsin.
Abim:İşi düştüğünde prenses carolin bilem der.
Ama işi düşmezse uzaylı aşa uzaylı yukarı yada kızım hüsmenleşme der:(
teyzoşum:lülü lü diye seslenir
telefon sesi gibi bişi ilgin şu teyzem yaff
Arada palyanço der falan.
En sevdiğim dostumum teki kuşum diye hitap eder
niesini bilmem. Kuşmuşum işte daha ne.
Başka bi dostum ise catlak der:)
ona göre çok daha cesaretli olduğum içün heralde.


Bana sorsanız en sevdiğim lakabımı yine kuzim der ''kuzu''
heheheh
öle işte be

bi adım yok anlayacağınız
takılıom öle isteyen istediğini desin.
Arkamdan konuşulan nice lakabım var belki daha bilmiyorum.
Bunlar kulağıma gelenlerdi.
Paylaştım getti
hade kaalıvennn(kalın) sağlıcaklannn

(kıçım dondu lan odam buz gibi olmuş)
yaa bu mimi birilerine postalasam mı
bekriya mimledim bacım seni
yakala....

3 yorum:

Bekriya dedi ki...

postala bakalım bacım aldım hadi bakalım ne var ne yok ben de :)

Bekriya dedi ki...

mim tamamdır yazdım bile.ama sen bendenki şairli mimi yazdın mı bakayım hıı ??

LuCiFerR dedi ki...

heheh Kuzu Bencede Güzelmişş :)
Teşekkürler...

Amaaa Yazdıklarından Sıkılmadık yaaawww :(
Öle düşünmee