28 Mart 2009 Cumartesi

mim saldırıları:)


seVgülü Blog
Bekrişimiz(Bırak Dağınık Kalsın) tarafından mimlenmişiz.
boşluk dolmurca ayy bayılırım ben böle şeylere:)))
bekrişime teşekkürlerü bir borç bilip
başlıcam yazmaya ama benim bir sonrunum var arkadaşlar.
Blog adı yazarken hani link veriyorsunuz ya belirttiğiniz isme
tıklayınca o sayfa açılıoo.işte ben onu ya-pa-mı-yo-rum!..:(((
nasıl yapıldığını lütfen bana anlatın çok reca ediciiimm.
Hala çözebilmiş değilim diğer bloglarda türlü türlü akraksiyonlar görüp kıskanan bi kızcağızım ne oluğ ne oluğğğ
bi el atın şu beceriksizliğime.
Bu yardım karşılığında benden süper dualar alabilürsünüz haberiniz ola.
neyse konuyu dağıtmayalım
baş-lı-yo-rum

1-Çocukken.....keçileri dağa kaçırdım(vala dedemin köyünde oldu olay.Keçilerden o gündür haber alınamıyor.) ... kaçırdım

2-Çocukken ....çoçukluk aşkımın sevgisinden(ah selçuk ahh).......yoksundum

3-Çocukken........ benden daha cadı olan bi kızdan dayak yemiştim. sanırım sadece kafam şişmedi ruhumdan da....yaralanmış olabilirim

4-Çocukken ....ünlü bir şarkıcı(evdeki tv kumandası ve deodarant şişeleri çok çekti benden çok) ....olmayı hayal ederdim

5-Çocukken ...uçmayı(kelebek hastalığım öle cereyan etti heral) ...isterdim

6-Evimizde asla ...kavga ....yeterli olmadı

7-Çocukken ....anneme ...daha fazla ihtiyaç duyardım

8-Bir daha asla ...serkanı(kim olduğunu belirtmesem darılmazsınız demi)....... göremeyeceğim için üzgünüm

9-Yıllar boyunca...gerçek aşkı ve ölümü.....merak ettim.

10- Karşımdaki insana istediğim gibi sevgimi gösteremediğim için çok insan kaybettim.....kaybımdan dolayı kendimi suçladım.


öle işte okuyucu!

sıra geldi pas atmaya

kimi mimlicimmm
hım bi bakıyimmm

gribulut ve manoco prensesi
mimlendiniz şekerciklerim

4 yorum:

LuCiFerR dedi ki...

Tatlım Hemen sorununa Cevap Vereyim :)) Şimcikk mesela yorum yazdım şimdi ismim çıktı ya onu kopyala yazı yazdığın yere yapıstır :D O aynen senın istediğin şekilde olucak :))

Bekriya dedi ki...

vay hain selçuk :) kaçan keçileri toplaşıp yakalayalım cicim pek güzel olmuş teşekkür ettim :)

gribulut dedi ki...

millediğin gün cevapladınm canım tşk :)

monaco prensesi dedi ki...

Biraz geç oldu canm cok mahçubum bu yüzden ama bende mim istegini yerine getirdimm :))