16 Mart 2009 Pazartesi

meraksız meraklı

böcük bu şehirden gidicek demiştim ya sana blokuuumm
gittimi onu bile bilmiyorum.
en yakın arkadaşına sorabilirim onu bile yapamıyorum.
Muaynanesinin önünden geçip tabelasına bakabilirim hala ordamı diye
onu bile yapamıyorum.
Sokağında turlayıp ışığı yanıyormu yanmıyormu
ona bakabilirim.
onu bile yapamıyorum.
acizim ama meraklıyım.
ama çokkkk merak ediyorum.
merakımı kendime bile söyleyemiyorum.
ne zaman onla ilgili bi soru işareti belirse azarlıyorum kendimi.
yemişim böcüğünü diyip geçiştiriyorum
ve 4 gündür caner denen bi çoçukla mesajlaşıyorum.
yada kırıştıracam bu çoçukla
ama ben uzunca bi süree
böcüğü sevcemm
offfffffffffffffffffffffffffffff
........................
güneş hiç doğmaz mı.
hep mi gri ya
hep griiii

5 yorum:

gribulut dedi ki...

hep gri :) rahatsız olmayalım lütfen gri de güzeldir. bilenee :)

Bekriya dedi ki...

ya bişi merak ettim adı Uğur mu bu böcüün :)) burdan yazmazsan mailime yazıver ahaha :)

LuCiFerR dedi ki...

ben Bu böcüğü Bulup Dövmek istiyorum :(

n!L dedi ki...

gribulut:Ben aslında griyi severim.Ama bakıyorum da ne siyah ne beyazım.Ortadayım sanki.

Bekriya:aynen tahmin ettiğin gibin bacım

LuciFerR:Şimdiden ellerine sağlık.Blog alemiylen toplaşıkmı dövsek bi üzenleri.

Bekriya dedi ki...

ben de lucifer'e yardım edicem müsadenle :) o böcük cinsine benimde gıcığım var toptan aradan çıkartayım nası olur. zaten yorgunum, gerginim bahanem bol :)