26 Mart 2009 Perşembe

narkozluyum


Dün akşam içimdeki konuşmayan bir çok cümle
boğazıma sarıldı sanki.Fırtına kapladı içimi.

Ben bana çok kızgındım.Ama bana o kadar duyarsızdım ki bu günlerde.
Geride bıraktığım aşkı bile eskilerine oranla sahiplenmiyordum.
En büyük kanıtıda bana göre; ağlamıyordum
ve ne kadar merak etsemde merakımı yenip susup kalıyordum.

Dış dünyama en ufak bi merak belirtisi vermemekte direniyordum.
adını bile anmamak ne büyük zaferdi bana.

İçimde evet o hala içimde ama
ben artık onu kendime bile itiraf etmiyorum.
İnkar ediyorum sürekli yaşadıklarımı.
Hayır o akşam yada o gece yada o yerde
ne biliyim bi yerlerde işte
yanındaki ben değildim diyorum.

Sen yoktun bu bi kabustu uyandım diyorum.
Numaran arasıra hafızama kendini hatırlatıyor.
ara diye ama
numaranı gözümün önüne getirmemek için gösterdiğim
çaba atomu parçalamaya gösterilen çaba kadar güçlü oluyor sanki
yada ben öle düşünüyorum.Tüm güçümle itiyorum senle ve sana ait olan herşeyi.
zaten bana aldığın güleride yok ettim bi kaç gün önce.
selpaktan yapılmış gülüde hani üzerinde baş harflerimiz yazılıydı ,bana aldığın çikolatanın kapınıda
:)) ne manyakyım ya neleri biriktiriyorum.
Çöp bile değerli oluyormuş sevince demek ki.
Sonra kurumuş bi yaprak vermiştin bana
onuda yaktım.
çaktım kaçmağı kül oldu.
oysa onu verirken neler söylemiştin.
düşündüm.
ne saçmalamış ama dedim.
yine güldüm.
ağlayamadım ağlamadım inatla.
seni çok seviyorum demiştin.
bende inanmıyorum demiştim.
sen vallahi seni çok seviyorum
dedin inatla kanıtlamaya çalışırcasına
caban geldi aklıma güldüm.
vallahi deme dedim.
vallahi çok büyük bi yemin dir dedim.
evet biliyorum öle olduğu için söylüyorum demiştin.
aklıma geldi de güldüm.Zaten yaprağıda kül ettmiştim.
büyük yeminin önemi kalmadı yani.

Haberini aldım sevgi var mı demişsin?

Bunu da hiç üstüme alınmıyorum.

Ama düşünüyorum.Bana bunları yapan adam gelmiş sevgiyi aşkı sorguluyor.
İşin içinden çıkamıyorum.
ama yine hiçbişey yapmıyorum.

Haliyle bişilerin içinden çıkamadığım için.
Dönüp aynaya kırıcam kafamı diyip
kendimi azarı çekip bi sigara daha yakıyorum.

Sonra bir makas alıp saçlarımı kesmeyi o kadar istedim ki
deli cesateri geldi sanki.
upuzun saçlarımı kısacık kesip
oğlan coçukları gibi yapmak istedim biranda.
sonra makası çekmeceye geri bırakıp
bi sigara daha içtim.

Sonra telefonuma bi mesaj geldi.

aynen aktarıyorum.

''Hayat bazen çok yorucu olur.
Sana merhaba bile diyemem telefon edemem
mesaj yollayamam ama bu seni unuttum anlamına gelmez.
umutma hattıma değil yüremi kayıtlısın''

kim dedim lan bu kıroo

haliyle hemen aradım.Zaten kendimle uğraşmaktan az kalsın saçlarıma
dalacaktım ki
aha dedim bi ekşınnnn çıktı bana.
amanın gizli bi hayran.
aradım açmadı oooo cocuğu.

Böcük efendi asla olamazdı.
daha doğrusu içim o olabilir desede.
ben inatla bu fikri yok etmeyi başardım.
o değil o değill o değil......


Onla ilgili olamayacağına göre, bi önemi yoktu
hoş olsada olurmuydu.
bu gerçekten merak ettiğim bi soru?

Bıraktım kendimi bi nehrin suyuna
nereye gider bilmiyorum bilmekte istemiyorum.
tek bildiğim cidden aşka inamadığım.

İçimi acıdan tüm içli ağlak kelimelerimi terk ettim.
Hayat'ı basite al çünkü ondan asla sağ kurtulamazsın diyordu.
geçen gün okuduğum bi kitap
O sözleri düşündükçe norkoz etkili
günlerime devam etmek istiyorum.

ve Ben artık gönül işleriyle ilgilenmiyorum.
aşkı da sevgiyi de
istemiyorum ki
tüm çüklü varlıklardan nefret ediyorum.

ben kaçmaya çalıştıkça kolumdan bacağımdan
yakalıyorlar beni.
en son böcükten kaçtım o kadar
kaçmakta işe yaramıyor.ANLADIM.
çekeceğin varsa o acı sana nasipse
hiçbişey buna engel olmamıyor.

biliyorum!..
Şu aralar sadece yanımda kendimi istiyorum.
Çok şeymi istiyorum.
Herşeyimi merak eden arkadaşlarımdan nefret ediyorum.
mesaj gelir kimden geldi.
sananeee......

benim kime hesap verdiği görülmüş yaradandan başka
çıkın hayatımdan

öff cidden sıkıldım.Özelim bana kalsın irdelemeyin artık lan beni
kobay faresi gibi
siktirin gidin
kafam bozukkk

narkozluyum...

2 yorum:

Dengesiz Çay Tabağı dedi ki...

HEy narkozlu melek! blogumda The mim "Ben" konulu yazımda mimlendiniz efem:)) saygılarımı sunarak huzurlarınızdan yanlış bir hareket yapmadan ayrılmak istiyorum, malum bünyede narkoz falan var her an terliği alnıma yiyebilirm:)) Bekliyorum:))

Dengesiz Çay Tabağı dedi ki...

lan yaptığım yorumu okudumda az önce.

son cümlemde;
-------malum bünyede narkoz falan var her an terliği alnıma yiyebilirm:)) Bekliyorum:))-------


demişim....
"bekliyorum" derken terliği değil yaanlış anlaşılmasın efem saygılar:))