18 Mart 2009 Çarşamba

brad'i basan jolie


Son günlerde kendi aşk hayatımdan sıkıldım.
Benden çıkmıo bu ara malzeme bakma öle bloggg
Hem 'böcük'lenmeden dolayı seni ilaçlamayı düşünüyorum.
Haşere bastı buraları.
Bu ayrı bi yazı konusu yazacağım bi ara.
lan ne diodum ben ki
heeehhh...
Hem dünya aşk mı ki yaa
Kim soktu lan bunu kafacığımın içine
öhümmm neyyy! neyyy! diodum yaff ben.
(İTİNA İLE TÜRKÇE KATLEDİLİR)
Bende ünlülerin aşk hayatını irdelemeye başladım.
kıhh kıhhh:))
Hepiciğinizin bildiği üzreeee
Sevgilüü Hollywood'un ünlü çifti
brad ilen jolie kızımızın beraberlikleri üzerinde karabulutlar gezmekteymiş.
(pek umrumda olmaz ama bugün taktım nedense)
Nedeni ise dünyanın en seksimsi vede güzelimsi
hatuncuğunu bradciğimiz bi bakıcı parcasına değişivermiş galiba.
Hemide bunları basmış falan.
Bağırmış çağırmış
anlayacağınız çıldırmış hatun.
Bradciiiim de sadece masaj yapıodum demiş.
(yardım sever aşkitom benim hehehhe)
yemez olum bizim jolie yemez
Bakıcıyı kovmuş defol falan filan demiş.
Akçiğercikleri patlayacak kadar bağırmış yane.

Sonuç itibariyle bu ilişki nereye gider bilemicimmm
ama hoşuma gitti nedense
kıh kıhhh güldümm.

Sen dünyanın en seksimsi ve en güzelimsi hatunu olcan.
Dünyanın tüm erkek milleti senin içün tapınmaya hazır beklicek,
Lakin sevliciğin ve bebelerinin babası seni
bi dadı parcasına değişiversin
yok yokk değişmek değill
aldatıversin.
olcak işmi lan bu.
Jolie' mın başına bunlar geldiyse benim gibi
orta güzellikte, hiç popüler olmayan üstelik elinde övünecek çok fazla bi meziyeti bile olmayan bi kızın başına
neler gelmez ki lan.
Vazgeçtim lan herşeyden böğğğğ..
durdurun dünya yı iniciiimmm şöferrrrrr!...

Erkekler Kadınları anlamak zor diolar ya
YALAN!..
Erkek milletinin; kadınları anlamamakta direndiği bi yalandır bu
yemem olum ben bu saatten sonra yemem...
(BİLMİOM ÇOK AŞIK OLMA KAT SAYIMLA DEĞİŞİBİLÜRRR ASLINDA)

Erkek Milleti ne istioooonuz
Erkekseniz söleyin lann
off daraldım didiom(gidiom) ben:)

dipnot:karikatür ne alaka demeyin.Hoşuma gitti sadece:)))
Ne Zor işimiz ya Hem yazı başlığa uyacak, hemde de foto uyacak falan filan
uymasın!..
uyumsuz takılıom asimiyim neyimmm
bööğğğ...

3 yorum:

gribulut dedi ki...

hep erkeklere yükleniyorsunuz ya yazık vala şamaroğlanı olduk resmen :D

n!L dedi ki...

napiiim ama gribulut
çok çektim çok bilemezsin.
nie yükleniyoruz ama nie
bi sorunuz kendize:))

Bekriya dedi ki...

erkek milleti ne isticek sürekli tekmiklenmek istiyolar :))