6 Mart 2009 Cuma

bitti


Biliyormusun nasıl ölmek istiyorum!
İçi oyulmuş bi kavun kabuğu gibiyim,
açıkta bırakılmışım üstümde sinekler
geziniyor.
Ben bı vızırtılara dayanamıyorum.
Böcük gidiyor blogum
gidiyor!..Bu şehre ve bana veda ediyor.
Daha acısı ortak arkadaşımız hamdinin dediğine göre
unutamadığı ve şuan evli olan eski kız arakadaşıyla yeniden görüşüyormuş!
öğrendiğimde gözlerimden çıkan
acı gözyaşlarım
ve eve kadar onları tutmak zorunda olmak ne dayanılmazdı.
Islak bi kedi yavrusu gibi yağmurun altında yürürken
gözlerime söz geçirememek çok zordu.
Dün ömrümün çoğunun gittiği gündü.
Kendimi dünyada beni en çok sevdiğine inandığım
canım kuzimin kolarına bıraktım.
Eve giderken aradım kapının önüne çık diye.
Onu görür görmez hıçkırıklarla saatlerce sarılarak ağladım.
Tek kelime etmeden.
Sadece ben bunu hak etmedim diyebildim.
ben bunu hak etmedim böcük.

Bütün gece teselliyle geçti.2 paket sigara içildi.
gözlerim kıpkırmızı oldu ağlamaktan.
Şevkatle sardı beni benim kuzim canım dostum
ara sıra ağlarken elini omzuma attı ve sımsıkı sarılıp şarkılar mırıldandı kulağıma
sadece
değ-mez diyebildi.
tanıyordu beni
ben bunu kaldıramayacak kadar güçsüzüm biliyordu.

Belki korktu düşündüklerimden.
Yada hislerimin gerçekliğinden.
Ama oda benle aynı fikirdeydi.
Madem gidiyor.Bırak tutma içindeki
ne öfkeyi, ne aşkı
sal gitsin!
Umursarsa eğer alsın o uğraşsın onlarla dedi.
Umursamazsa da sende bırak dedi.
Haklımı bilmiyorum.
ama söylenecek çok şeyim
ve söylenecek ne kadar az şeyim var biliyorum

Pazartesi son kez görücem onu.
İçimde ne varsa ona ait kusucam.
Kalmasın bilmediği bişey içime dair.
Sözlerimin bi anlamı olmayacak biliyorum.
saçmalayacağım kesin
yada ne gereği
var onu artık görmenin yada
hüzünlü bi veda sahnesi yaratmadının
aklım beynim ruhum
illa türk filmlerindeki gibi olsun diyor.
Çocukluğumdan beynime işlenmiş
Ben böyle istiyorum bana veda etmeni.
En çokta sana sarılmak istiyorum.
Kokunu hiç unutmamak için son bi ke zdaha içime çekmek istiyorum.
Onun için basit ama benim için çok zor bi duygu bu
artık biliyorum.
Yaşanmışlıkları unutmalıyım.
Ve seni ertesi gün inkar etmeliyim.
Sen kimsin tanımıyorum ki diyebilmeliyim.
İnan bunları söylemeyi o kadar çok istiyorum ki.
gidişine şait olmak istiyor ruhum
arkanı dönüp gidişini görmek istiyorum.
içimdeki lanet ses bunu diyor
bitti biliyorum.

şimdi
bırakın beni ölmek istiyorum

Hiç yorum yok: