12 Mart 2009 Perşembe

bahar gelir hoş gelir ley ley limi limi ley


eyyy Blogger ahalisi bahar geliooo:)))
kıpırdanın,
Atın üstünüzden kıştan bıraktığınız
tüm kırgınlıkları,yorgunlukları
üzüntüleri,Ağlak hallerinize
sahne olmuş tüm duvarlarınızı
rengarek boyayın şimdi.
Bakın yaşam gözkırpıyor tekrardan.
Toprak sabırsız kış boyunca elinde
tuttuğu tohumları büyütmek için.
Rengarek olucak heryer
karnaval gibi:))

Hadi yüreğinize doldurun tüm yapamadıklarınızı
tekradan başlayın

eee hadii

bahar gibi serseri olun şimdi:))
hepinizi öpüom lan blogger ahalisi


Düüüpnot: HERŞEY BOKTAN GİDİYOR.SALAKÇA BİR SEVİNÇ BENİM Kİİ

ama şunu biliyorum kiiii

dipteyim sondayımn depresyondayım demekten iyidir.

kıpırdayın uleynnnnn

cicik kalın canlarım


_____bir kutu çikolata yedim acep ondan mı böle oldum lan ben______

3 yorum:

LuCiFerR dedi ki...

ehehe Aynen Bahar Havasını Yavas Yavas Benimseyelim diicem ama Yok anacım halaa Soğuk :( Çok Özledim Baharı yazııı Sıcacıkk havayııı... Ayrıca Doğru Mantık içindesin Dipteyim sondayım Modlarında Oldukça O diplerden Bitürlü çıkamıyorsun Çikolatanında Faydası Olabilir :)

Bekriya dedi ki...

ahaha kar yağacakmış güzelim ne baharı :) ama süpersin yani :)

n!L dedi ki...

hakkattan yafff
dün bahar moduna girdim
bugün şakır şakır yığmur yağıyoo
offfffffffffffffff
baharrr bize gelsene
sana şeker vercem:)))