21 Mart 2009 Cumartesi

ana kamera karardı


Anlatmazsam çatların hee
Dün akşam bizim avusturyada ki kuzenlerle emesende
kameralı görüşme yapıyoruz.
Açtım lap topu koydum anacığımın önüne
sohbet ediyoruz.
Ana birden ekran karardı.
Bakıyoruz görünürde herhangi bişi kameranın önüne gelmiyo.
Ama baya baya karartı yani
Dedim kuzene kamera ayarı kaydı heral bi daha deneyelim.
Yaptım hala karartı var.
deniyoruz deniyoruz olmuyoo.
arasıra netleşiyo görüntü ama
karartı hareket ediyo.
benim kalb atışlarım arttı tabe.
Ne oluyo anne ya demeye başladım.
Annemde demesin mi üç harfliler geldi bak
allam yarebbim.

Bildiğin tırsıom yani.
Anacımın gözünün içine bakıyorum.
Ekran hala kararlı halinde.
Arasıra kıpraşıyo falan.

Aman yarabbim biz bu üç haflileri göremiyoruz bak kamera nasıl yakaladı
demezmi annem.
İşte o an çırlamamak için kendimi nasıl tuttum hatırlayamıyorum.
Sonra birden bütün cesareti topladım ve
kameraya yaklaştım. ki ne göreyim.
Kameranın önüne bi sinek park ettmiş.
oha dedim ya..
şerefsiz
deliye bağlıyodum
orospu sineğiiii
ne olcak.
katliam olcaktı evde ben hatta kendimi camdan atma planları bilem yapmıştım.
Sonra bi kahkaha
Yıllarca unutmayız heral anacımla bunu.

Ama ciddi tırstık lann
o neydi öle beee

dipnot:Bukez yazıya uydu heral bu foto hı ne dersiniz aaaa
dostlarrr

1 yorum:

gribulut dedi ki...

ulen insanlar nelerden korkabiliyor dimi. böyle ilginç durumlar oluor tabi :)